اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

امری که بدون مدیریت و کنترل دقیق میسر نخواهد شد. آیا انگشت نگاری و انجام تنظیمات دیگر بر روی دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر امکانپذیر است ؟ شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. Drone در زبان انگلیسی به معنای هواپیمای بدون سرنشین است و در زبان فارسی نیز تقریبا با این معنا و مفهوم معروف شد . در این محصول مکالمات ضبط شده بدون کالر آی دی (اطلاعات تماس) میباشد. 3- روش ارتباط: همانطور که پیش از این گفته شده دستگاه حضور و غیاب وطیفه ثبت ترددها را بر عهده دارد و جهت انجام محاسبات، می بایست اطلاعات ترددها به نرم افزار حضور و غیاب انتقال یابد. با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب مدیران می توانند به راحتی کارمندان خود را از هر مکانی نظارت کنند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد. در سیستم حضور وغیاب همه چیز به طور خودکار نتیجه زمان بیشتری را میدهد و هزینههای کمتری برای بهروزرسانی دستی کارهای مرتبط با کارمند به کار میرود. حالا که ما میدانیم چشم ها و دهان کجاست به راحتی میتوانیم تناسب تصویر را تغییر داده و آن را چرخانده یا قیچی کنیم به طوری که چشمها و دهان در بهترین حالت ممکن در مرکز قرار گیرد. منظور از ریز حالت های چهره چیست؟ حالت تمرین شامل نرمال سازی و استخراج ویژگی از تصاویر با استفاده از الگوریتم PCA, ICA می باشد.

سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. مزیت اصلی که حضور و غیاب بیومتریک در احراز هویت سیستم های امنیتی ارائه می کند، اثبات این است که حقیقتا چه شخصی در حال تایید هویت است. همچنین کارمندان با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می توانند تعطیلات باقی مانده خود را مشاهده و آنها را درخواست نمایند. همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید.

  • دلایل ژنتیکی
  • رمز عبور
  • دستگاه کنترل تردد تحت عملکرد شبکه Networkable
  • راهبند بتا
  • بطور کلی میزان پرت و ضایعات را تا 10% کاهش می­دهد

و چنانچه بخواهید از راه دور و از طریق اینترنت به دستگاه متصل شوید مستلزم برخورداری از سرویس اینترنت در محل نصب دستگاه خواهید بود. حال با این پرسش روبه رو می شویم که اگر مجموعه ما دارای شیفت چرخشی بود چه کنیم؟ ما در این مطلب برای شما مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند بیان می کنیم. این دستگاه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی تشخیص چهره توانسته در بهترین سطح عملکرد قرار بگیرد. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. اگر دستگاه مورد نظر دارای امکان ارتباط از طریق شبکه بی سیم باشد و بخواهید از این طریق به دستگاه متصل شوید نیازمند یک اکسس پوینت بی سیم خواهید بود. بدون شک یکی از مهم ترین عوامل رشد و بهره وری در یک مجموعه، نظم است و نظم ارتباط مستقیمی با زمان دارد. شاید بتوان گفت مهم ترین ملاک برای انتخاب روش شناسایی افراد، نوع، شرایط و ساختار محیطی است که دستگاه حضور و غیاب برای آنجا استفاده خواهد شد.

برخی از از این امکانات نقش بسزایی در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب برای یک مجموعه خواهند داشت. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. بهبود مسئولیت کارمندان برای مدیریت زمان: داده های جمع آوری شده با دستگاه ها و نرم افزار های حضور و غیاب یک سند حسابرسی مشخص برای زمان و تعداد روزهای حضور کارمندان را ایجاد می کند. برای انتقال این اطلاعات از دستگاه به نرم افزار و یا بالعکس روش های مختلفی وجود دارد. با بهرهگیری از این سیستم اطلاعات شخصی و بیومتریک در حالتی کاملا ایمن و مطمئن ثبت میشوند. این سیستم بیومتریک در مترو Osaka با 1,200 کارمند برای همه ایستگاه های آن قرار است تا سال 2024 به مرحله اجرایی برسد. بقیه ی کد نیز از مثال های کتابخانه RFID، کتابخانه ی SD کتابخانه ی RTC گرفته شده است.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره uFace102 ترکیب جدیدی از فن آوری بیومتریک است که باعث می شود دستگاه بیشتر کاربر پسند باشد. این دستگاه که مورد توجه و رضایت مشتریان راما تیم فرار گرفته است ظرفیت تشخیص چهره به تعداد ۱۰۰۰ و ظرفیت تشخیص اثر انگشت به تعداد ۵۰۰۰ و همچنین ظرفیت شناسایی کارت به تعداد ۳۰۰ هزار کارت را دارد. مثلا برخی تنها ۵۰ نفر را می توانند تشخیص دهند، برخی صد نفر یا ۲۰۰ نفر. ولی با پاک کردن آن به صورت متناوب حتی با یک دستمال ساده می توانید این اثر انگشت را به راحتی پاک نمایید. در نتیجه اخذ اثر انگشت نیز از همین سیستم تبعیت می کند . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. با استفاده از این منو می توانید پیام های روی دستگاه حضور و غیاب را به حافظه Usb انتقال دهید .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۴۰:۲۴ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب