اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

بدینوسیله از شرکتهای ذیصلاح جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت بعمل می آید. با اینحال همین نرم افزار جوابگوی نیازهای بیشتر شرکتهای کوچک است. توقع شما از یک نرم افزار حضور و غیاب چیست؟ کاربرد و اهمیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ 5 فوریه 2018 … دستگاه ساعت زنی یا حضور و غیاب مکانیزه چیست و چه مزایایی دارد ؟ البته این یک امکان مهم و پایه است که وجود آن در هر دستگاه کنترل تردد و دستگاه ساعت زنی نیاز است. نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه با توجه به آخرین تغییرات قوانین اداره کار ایران ساختار یافته و با تغییرات این قوانین سازگار است و قابلیت بروزرسانی دارد. همچنین این نرم افزار محدودیتی در تعریف نفرات نیز ندارد. علاوه بر هدر رفتن انرژی و زمان ، در این نوع سیستم حضور و غیاب، امکان تقلب در ساعات حضور افراد همیشه دغدغه مدیران مجموعه ها بوده است. گزارشات کارتزنی و زمان و تاریخ رفت و آمد دانش آموزان در هر زمانی توسط مدیریت سیستم قابل دریافت می باشد. با توجه به مدت زمان رفت و آمد پالس صوتی میتوان عمق اشیاء زیر آب را تشخیص داد.

  1. یکپارچه به سیستم حضور و غیاب
  2. انجام اختصاص شیفت پرسنل بصورت گروهی
  3. امکان تهیهی گزارشهای متنوع مدیریتی و کاربردی
  4. محدوده اضافه کار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت
  5. آیفون خود را ریستارت کنید

سبک طراحی این دستگاه مات و در عین حال ترکیبی از دو رنگ خنثی خاکستری و مشکی است تا در طولانی مدت موجب دلزدگی شما نشود . و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا دارای بخش های متعددی جهت مکانیزاسیون و هوشمندسازی مدارس می باشد که سیستم حضور و غیاب دانش آموزی یکی از آن بخش هاست. حال با این پرسش روبه رو می شویم که اگر مجموعه ما دارای شیفت چرخشی بود چه کنیم؟ در بحث ریزحالتهای چهره هم، به علت اینکه گوینده و مخاطب، همگی به خوبی میدانند موضوع صحبت چیست، چه در انگلیسی و چه در فارسی، این دو واژه کمابیش به جای یکدیگر بهکار میروند. همچنین حافظه آن می تواند تا ۱۰۰۰۰ تردد را در خود جای دهد. خصوصیات فوق العادهدستگاه حضور غیابدوربین دار Nac 5000 نیتجن، آن را به یکی از پرفروش ترین ساعت حضور غیاب و سیستم کنترل تردد در جهان تبدیل کرده است!

 

دستگاه حضور غیاب نیتجن دوربین دار Nitgen Nac 5000 جدیدترین نوآوری دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد شرکت نیتجن Nitgen کره جنوبی در دنیا است. کلیدهای عملیاتی، استفاده جهت کنترل دسترسی و کنترل قفل برقی، باتری داخلی، زنگ هشدار، پیامهای شخصی و خصوصی و امکان برقراری ارتباط از طریق شبکه بیسیم (Wifi) از دیگر قابلیتهای قابل ارائه در این مدل می باشد. این LCD در سالن مدارس و یا اتاق معاونین قابل نصب می باشد. کارکرد ساده آسان: این نرم افزار به آسانی قابل نصب بوده و از زبان فارسی پشتیبانی می کند. AC2100 می تواند از طریق نرم افزار حضور و غیاب برنامه ریزی شود. با استفاده از دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 می توان با هزینه کم بالاترین امنیت را به وجود آورد. دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 قابلیت پشتیبانی چندین روش دسترسی ( سنسور اثر انگشت/ عکس /رمز /کارت RF) را در کمتر از یک ثانیه داراست. لطفا جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره دستگاه حضور و غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید و یا از طریق سایت نیتجن از قیمت ها مطلع شوید. نرم افزار access manager جهت مدیریت دستگاه حضور غیاب نیتجن استفاده می شود. همچنین از یژگی های تک و منحصربفرد نرم افزار حضور و غیاب توانا این است که هر دانش آموز با زدن کارت خود می تواند تصویر و نام و نام خانوادگی خود را بر روی LCD مدرسه مشاهده نماید.

بدین ترتیب فرقی نمی کند که فرد در کدام دستگاه تردد خود را ثبت کند. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی AC2100 plus مانند اکثر محصولات ویردی، برای شناسایی هویت کاربران از اثر انگشت آنها استفاده می کند. ممکن است در بسیاری از سازمان های خلاقانه، رویکرد مناسبی نسبت به سنجش بهره وری نیروهای انسانی از طریق دستگاه حضور غیاب نباشد. زمان پاسخ دهی دستگاه به کاربر نیز زیر ۱ ثانیه است که این یکی از مزیت های تمام محصولات ویردی است. نرم افزار زمان و حضور و غیاب اغلب به عنوان نرم افزار ساعت کارمندان یا نرم افزار پیگیری حضور و غیاب کارکنان قلمداد می گردد. این نرم افزار تلفنی قابلیت ثبت ورود و خروج پرسنل را از طریق تلفن داخلی کاربر فراهم می کند. شما می توانید اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را از طریق فلش به نرم افزار حضور وغیاب تردد انتقال داده و گزارش کارکرد کلی پرسنل را پرینت بگیرید .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۵۱:۱۷ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب