اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

پس از تحقیقات بسیار روی این موضوع دریافت که خطوط اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است و در صورت بروز هرگونه جراحت سطحی به فرم اصلی خود بهبود می یابد. اموزش پرسنل و استفاده از دستگاه صورت می گیرد. در دستگاه حضور و غیاب امروزی به جای استفاده از کارت مقوایی که هر ماه تعویض میشود از کارت دائمی که شماره شناسایی هریک از پرسنل روی آن حک شده با تکنولوژی بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر استفاده میشود. هر خصوصیت فیزیولوژیکی بدن و یا هر مشخصه رفتاری که برای مدت زمان طولانی بتواند موارد زیر را برآورده کند میتواند به عنوان مشخصه بیومتریک مورد استفاده قرار بگیرد. بدین صورت که شما به عنوان مدیر و مسئول مجموعه خود باید بدانید که چه می خواهید. برای این کار می توانید از اعضای خانواده بخواهید در جلوی دوربین بایستند یا تصاویر آن را به صورت دستی به پایگاه داده اضافه کنید. بعضی از اسکنرهای بیومتریک اثرانگشت، پدهایکوچکی هستند، که کاربر آنرا بر روی یک یا چند نقطه از انگشتان به منظور اسکن شدن، قرار میدهد. در این نرم افزار می توان چند دستگاه حضور و غیاب (فقط دستگاه های برند ZKTeco) را ثبت نمود. برای گرفتن تصویر کامل اثر انگشت ،باید یک یا چند بار انگشت را بر روی اسکنر فشار دهید. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با رنگهای متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند.

 



    • LED(دیود) دو رنگ برای نمایش وضعیت کارت خوان هوشمند



    • مدریت بلاگ



    • ابعاد مناسب برای استفاده در فضای محدود



    • جستجو براساس نام دانش آموز

 



مقاله او طوری طراحی شده بود که جزییات نه نمونه متمایز اثر انگشت را به زبان لاتین با استفاده از تصاویر و توضیحات مربوطه به نمایش میگذاشت. با ملاحظه مقاله فوق دچار تعجب شد و فورا به مجله مذکور نامه ی نوشت و بدون ادعای حق تقدم در این موضوع، اظهار داشت که او انگشتنگاری را بیش از 50 سال عملا در هندوستان به کار میبرده است. در سال 1880 "فالدز" با انتشار مقاله ای نتیجه ی تحقیقات خود را در زمینه اثر انگشت در مجله "نیچر" منتشر نمود. ۱- به محض خرید دفتر حضور و غیاب و اعلام موضوع به پرسنل جهت ثبت ساعات ورود و خروج می توان از آن استفاده نمود. این نوع نرم افزارها، ساعت کار کارکنان را ثبت می کنند، حضور و غیاب را کنترل می کنند، برنامه ریزی، سرعت بخشیدن در انجام کار ها و پرداخت حقوق را ساده می کنند. هر دستگاه حضور و غیاب با دو نوع حافظه روانه بازار می شود .

برای استفاده از این دستگاه حضور و غیاب می توانید از نرم افزارهای موجود مانند ETS , WinTas , Webkart , Winkart استفاده کنید تا سیستم حضور و غیاب شما کامل شود. یکی از انواع کنترل ، کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد می باشد. به طور طبیعی، افراد وقتی لبخند را در چهره دیگران میبینند چنین استنباط میکنند که آن فرد شاد است. ویژگی فیزیولوژیکی، به شکل بدن مرتبط است. برای مثال میتوان به نحوه راه رفتن، صدا، بوی طبیعی بدن و شکل امضای یک فرد اشاره کرد. دستگاه ST-2000 از اولین دستگاهای تولیدی شرکت علم و صنعت میباشد که به کارگیری تکنولوژی RFID به ساده ترین شکل ممکن در این دستگاه ، آنرا تبدیل به یکی از دقیق ترین و محبوبترین دستگاه های حضوروغیاب نموده است. تاریخچه دستگاه حضور وغیاب به اواخر قرن 19 بازمیگردد. همانطور که ایده آلپنز مورد محبوبیت واقع شد، تحقیقات بسیاری در این زمینه آغاز گردید و منجر به کشف اثر انگشت در اواخر قرن 19 شد.

نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه برای محیط های کوچک و متوسط که تعداد پرسنل آنها کمتر از 50 نفر است بسیار ایده آل می باشد. در قرن نوزدهم، " آلپنز برتیلون " رئیس بخش شناسایی جنایی، از اداره پلیس در پاریس، از ایده ی اندازه گیری فیزیولوژیکی انسان برای شناسایی مجرمان استفاده کرد. را برای مدیران بخش ها فراهم می کند. این دستگاه هم همانند سایر مدل ها مجهز به پورت شبکه و USB است و منوی کاملا فارسی آن تعامل با کاربر را به سادگی میسر می سازد. دستگاه ST-Pro حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و با دقتی فوق العاده بالا که توانایی تشخیص اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه دارد. با دیدن مقداری از این خصوصیات می توان اثرانگشت های تقلبی را شناسایی کرد. این ویژگیها در حقیقت خصوصیات ناشی از رفتارهای انسان هاست نظیر راه رفتن انسان که گاهی با نگاه کردن آن از پشت سر میتوان تشخیص داد که وی کدام یک از دوستانتان است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۵۸:۵۶ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب