اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

انبارگردانی و مغایرت گیری انبار به صورت اتوماتیک . به این لیست می توان مواردی را که در هر مجموعه بر اساس نیازهای سازمانی آن تعریف می گردد، به صورت سفارشی شده اضافه نمود. همچنین لیست روزانه ورود و خروج کارمندان به صورت لحظه ای و آنلاین از طریق این اپ اندرویدی ویمسن قابل مشاهده است. نرمافزار افزار ویندوزی به صورت تک کاربره یا چند کاربره، بر روی تک تک سیستمهای مورد استفاده نصب می شود و قابلیت استفاده در بستر شبکه محلی یک شرکت را داراست. در نهایت درخواست های تایید شده در صورت خریداری شدن با شماره درخواست به راحتی توسط انباردار ثبت ورود به انبار می گردد و به موجودی کالا جهت تحویل به درخواست کننده اضافه می گردد. مشخص بودن کاربر ثبت کننده هر تردد به صورتی که اپراتور شیفت قبل نتواند اطلاعات اپراتور جاری را تغییر دهد. البته همراه با دستگاه یک عدد DVD آموزشی و دفترچه راهنمای فارسی ارسال می شود که شما می توانید قبل از استفاده از دستگاه فیلم آموشی آن را ببینید.

چاپ و ارسال به اکسل فهرست کالاها به همراه بارکد کالا (چاپ بارکد). گزارش فهرست فاکتورهای فروش و به تفکیک تحویل گیرنده و محدوده تاریخی دلبخواه. گزارش تراز تعدادی ریالی کالا برای تمام انبارها و یا به تفکیک هر انبار و به تفکیک کالاها در محدوده زمانی دلبخواه. گزارشات متنوع از کلیه رویدادهای مربوط به گردش کالا، به تفکیک کالا و انبار و طرف حساب، در محدوده زمانی دلخواه. گزارش گردش مراکز هزینه به تفکیک مرکز هزینه و محدوده تاریخ دلبخواه. گزارش مانده حساب مراکز هزینه تا تاریخ دلبخواه. تعریف مراکز هزینه و ثبت خروج از انبار بابت هزینه و ورود به انبار برگشت هزینه. ، راهکاری کامل برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که می خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد و عدم مواجه با دشواری راهکارهای موجود، ساعت ورود و خروج کارکنان خود را به صورت آنلاین کنترل نمایند. کاری که متاسفانه توسط اکثر اسکنرهای اثر انگشت در موبایل ها انجام می شود و در صورت تطابق چند درصدی اثر انگشت با نمونه قبلی، قفل گوشی را به راحتی باز می کنند.

  • تورم سالیانه
  • روز سوم- از ساعت 7:00 تا ساعت 19:00
  • نرم افزار تکالیف
  • مجهز به Web Server

از دیگر ویژگی های دستگاه حضور و غیاب فراتکنو Fara Techno UF100 امکان استفاده ترکیبی از سنسورها می باشد که معمولا برای جاهای امنیتی کاربرد بیشتری دارد. 2. از درخت واره نمایش داده شده , آیتم های لازم را ویرایش و یا اضافه نمایید. در اینجا شما تنظیمات زیادی را پیدا نخواهید کرد، فقط حداقل لازم است. کد پیاده سازی شده برای این بخش را می توانید از اینجا دریافت نمایید. صدور ورود به انبار و خروج از انبار و ثبت آمار تعدادی و ریالی با حفظ طبقه بندی گروه، دسته و کد کالا. گزارش صورت گردش کالا (تعدادی و ریالی) برای تمام انبارها و یا به تفکیک انبار و گروه، دسته کالاها . گزارش موجودی های تعدادی و ریالی یک یا تمام انبارها، با امکان تفکیک گروه و دسته های کالا. گزارش موجودی به تفکیک تاریخ مصرف. پیشنهاد خروج کالاهایی که تاریخ مصرف آن ها نزدبکتر میباشد در خروج از انبار. ویسمن همراه تحولی در زمینه دستگاه های قابل حمل و با قابلیت های فوق العاده در مدیریت شرکت ها است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۰۰:۴۶ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب