اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

اینجوری نباشد، یک کمی میدان بدهد بهش. حالا ما نمیگوییم عین خدا رفتار بکنیم، توی زندگی اجتماعی عین خدا نمیشود رفتار کرد؛ ولی یک کمی رنگ و بوی خدایی داشته باشد بالاخره مسائلمان. حالا یکبار دیگر هم بگوییم. حتی الگوی عنبیهی دو چشم شخص شبیه به هم نیست و هر الگوی عنبیه منحصر به یک چشم خاص است. در این قسمت به برخی از مزایا و فواید داشتن دستگاه حضور و غیاب برای یک شرکت اشاره می کنیم. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره اثر انگشت و کارت MV-460ساخت شرکت ZKTeco یکی از دستگاههای کارآمد این شرکت به شمار میآید که قابلیتهای بسیار را به همراه دارد. سنسور جدید بافت زنده به دو اسم OP5 و Silk ID بوده که در دستگاه حضور و غیاب - دستگاه کنترل تردد - اسکنر اثر انگشت به کار می رود . لیست نمایندگان شرکت جهان گستر جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های حضور و غیاب در شهرهای مختلف. هر روز صبح تعداد بسیاری از هوطنان عزیزمان، کارخود را با ثبت ورود و خروج در دستگاه های ساخت این شرکت آغاز می نمایند و این امر باعث افتخارشرکت جهان گستر پارس رادن می باشد. دارا بودن شبکه فروش جهانی در بیش از ۱۳۳ کشور دنیا و فروش محصولات خود به ۵۰ شرکت امنیتی برتر جهان باعث شده است که برند Supremaبه عنوان یکی از برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در جهان شناخته شود. به طور کلی هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به عواملی همچون قیمت، تعداد پرسنل، تکنولوژی، مکان استفاده و نرم افزار حتما دقت داشت .

هر یک از دستگاه های کارت زنی دارای یکسری مزایا و معایبی هستند که در این نوشته قصد داریم به صورت کلی به مزایای دستگاه کارت زنی فارغ از نوع آن بپردازیم در ادامه نیز همراه ما باشید. ولی امروزه، نوع عملکرد دستگاه حضور و غیاب به گونه ای تغییر کرده است که رضایت مندی مدیریت منابع انسانی را در سنجش فاکتورهای بهره وری انسانی جلب کرده است. ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که میتواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند. شیفتبندی پرسنل را ایجاد کند. اسمیت به نقش سازمانهای فناوری در کاهش ریسک انحراف فناوری تشخیص چهره اشاره میکند و برای جلوگیری از نقض حقوق اولیهی انسانها، درنظر گرفتن و اعمال راهبردهای اخلاقی را ضروری میداند. استفاده از تکنولوژی مادون قرمز برای تشخیص اثر انگشت و بهره بردن از یک الگوریتم پیشرفته برای شناسایی افراد، مهمترین و اصلیترین ویژگیهای این دستگاه است. سومین عیب هم اینه که بعضی از افراد کلا اثر انگشت ضعیفی دارن و این قضیه به خصوص توی فصل زمستون خودشو نشون میده. دوما کارکنان بعضی از سازمان ها به دلایل شرایط خاص کاریشون در طول روز همش با مواد شیمیایی و آب سر و کار دارن.



    • در شرایط نوری کنترل شده به خوبی کار می کند



    • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره



    • ثبت ورود و خروج پرسنل خارج از شیفت کاری با مجوز مدیر



    • 0 دوست دارم پاسخ



    • تهیه و ارائه لیست برای ارائه به بانک




اولش که دستگاه رو توی سازمان نصب می کنین؛ باید تمام کارمندای سازمان بیان دم دستگاه و اثر انگشتشون رو توی دستگاه ثبت کنن. کارت را میخواهم. یک کارتساعتزنی میگذارد دم در، میگوید با این کارتساعتزنی رفتار کارمند را مدیریت کنید، کنترل بکنید. کارتساعتزنی را میگذارد دم در رفتار تو را کنترل بکند، نه خود تو را. چون باید همۀ رفتارهایش را کنترل کنی دیگر. چون گاهی اوقات اضافه کاری های اونها به درستی در نظر گرفته نمی شه و در پرداخت حقوق ها مرخصیهاشون کوتاهی میشه. خودکار کار میکند. چون اینجوری است شما را خیلی سطحی بار میآورد. در ابتدا این شبکه عملکرد ضعیفی دارد اما اگر این کار چندین بار انجام شود، کم کم بهبود پیدا کرده و در زمینه مکانیابی چهره در تصویر مهارت پیدا میکند. ورود کارت ابتدا کارت خود را از طرفی که با علامت مشخص شده است وارد ورودی کارتخوان نمایید. حتی در شرایطی که از نرم افزار حضور و غیاب استفاده می­ شود، امکان اشتباه در وارد کردن اطلاعات و یا نیاز به زمان زیاد برای انجام فرآیند حضور و غیاب، وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره دارای سیستم ضد سرقت است و امکان اتصال این دستگاه به آلارم میباشد .

 

اکنون که انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب پیشرفته در بازار موجودند, مزایای استفاده از این سیستمها به آسانی و با کمترین هزینه قابل دسترس مدیران است و مزایای آن را در اختیار میران قرار داده میباشد. سیستم حضور غیاب بهین تردد محصولی جدید از شرکت دنا سان سیستم . شرکت Suprema سنسورهای اثر انگشت دستگاههای خود را به بازار عرضه کرده است و احتمال خطا را بسیار پایین آورده است. این سیستم این امکان را به شما میدهد که کارمندان خود را با هویت اثر انگشت ثبت نموده و … قیمت. از دیگر ویژگیهای مثبت این مدل میتوان به قابلیت ضد تقلب اثر انگشت در آن اشاره نمود. دستگاه کنترل تردد کارتی ، اثر انگشتی،موبایلیNitgen T1 مدل جدید دستگاه Nitgen می باشد قابلیت استفاده از بلوتوث و کلید های موبایل جهت ارتباط با دستگاه،دارای نمایشگر سه رنگ LED سبز و قرمز و آبی است. اما سوال اصلی اینجاست که برای تشخیص چهرهی سه بعدی باید چه کار کرد؟

برای پول منظم میآیی؟ حالا او برایش دیگر فرقی نمیکند تو منظم بیا کاری بچرخد، به چه نیّتی میآیی؟ حالا توی این مقاله میخوام یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین دستگاه ها حضور و غیاب رو بهتون معرفی کنم. انواع دستگاه حضور و غیاب بر اساس امکانات تشخیص هویت در بالا دسته بندی شده است. که می توانید بر اساس نیاز خود روی نوع مورد نظر کلیک نمایید. انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب با نوع فعالیت مجموعه شما، بر اساس ملاکهای مختلفی صورت می گیرد. این برنامه در دو نسخه طراحی و ارائه شده است که بسته به نوع شرکت می توانید از یکی از این دو نسخه استفاده نمایید. 2. بصورت پیشفرض دسته قانون اداری در سیستم موجود میباشد.میتوانید این آیتم را ویرایش نمایید و یا آیتم جدید ایجاد کنید. با مطالعه این مطلب شما می توانید با اطلاع کامل از خصوصیات مورد نیاز برای یک دستگاه حضور و غیاب، اقدام به خرید دستگاهی با قیمت مناسب و امکانات معقول نمایید. باید یکی از انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب را انتخاب، خریداری و در محل مناسب نصب کنید. و در پایان گزینهFinish را کلیک می کنید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۹:۰۱ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب