اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

همچنین از یژگی های تک و منحصربفرد نرم افزار حضور و غیاب توانا این است که هر دانش آموز با زدن کارت خود می تواند تصویر و نام و نام خانوادگی خود را بر روی LCD مدرسه مشاهده نماید. راه حل مناسب برای آسودگی خاطر اولیاء و سهولت کار معاونین مدارس جهت حضور و غیاب دانش آموزان و اطلاع رسانی به پدر و مادرها استفاده از یک سیستم اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان در مدارس می باشد. گشت و نگهبانی ، اتوماسیون پارکینگ و سیستمهای مبتنی بر RFID نسل جدید و . تردد سیستمی جدید با امکانات خاص مناسب برای مشاغل با تعداد زیر 20 تفر پرسنل. بر روی این کارتها امکان چاپ مشخصات فردی و عکس پرسنل بصورت رنگی وجود دارد. امکان اختصاص مشخصات فردی و شغلی کامل به پرسنل تعریف شده . قابلیت تعریف تقویمها و گروههای کاری و شیفهای کاری به تعداد نامحدود جهت محاسبه های مختلف کنترل کارکرد . امکان تعریف شناوری در گروه های کاری به صورت دلخواه . اگر دستگاه حضور و غیاب در مکانA و نرم افزار حضور و غیاب در مکان B قرار داشت برای تخلیه اطلاعات حضور و غیاب از طریق شبکه میبایست از روشip static (ثابت) استفاده کنید. اگر نیاز به نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارید می توانید از نرم افزار نسخه ویندوزی ویسمن استفاده کنید.



    • امکان کپی و جعل غیر ممکن هست



    • گیت کنترل تردد الکترونیکی لولایی



    • گیت کنترل تردد الکترونیکی ارتفاع کامل



    • امکان استفاده از سرویس push بر روی دستگاه ها



    • سیستم باید مستقل از سخت افزار باشد



    • پشتیبانی از شبکه و USB




نکته هفتم -آیا در صورت نیاز ، استفاده از دستگاه حضور و غیاب انتخاب شده در سیستم کنترل تردد امکانپذیر (خروجی رله ) می باشد؟ آیا انگشت نگاری و انجام تنظیمات دیگر بر روی دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر امکانپذیر است ؟ در کنار هر سختافزار یا دستگاه حضور و غیاب، به یک نرمافزار حضورغیاب نیز نیاز است. از آنجایی که در دستگاه کارت زنی امکان ثبت کارت توسط افراد دیگر وجود دارد، در مراکزی که نیاز به کنترل بیشتری وجود داشته با شد از دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت استفاده می گردد. دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-28305یک دستگاه حضور و غیاب با قابلیت شناسایی اثر انگشت، PIN و کارت خوان هوشمند می باشد. در این دستگاه، سرعت شناسایی اثر انگشت بسیار بالا بوده و در مقایسه با سایر مدل ها، تشخیص چهره نیز بسیار سریع انجام می شود. § اگر سیستم یک برنامه حقوق و دستمزد داخلی ندارد، باید با سیستم حقوق و دستمزد شرکت شما به طور موثری ادغام شود تا سرعت و دقت پرداخت و حسابداری را تضمین کند. اگر اهمیت نرم افزار حضور و غیاب از دستگاه حضور و غیاب بیشتر نباشد، کمتر نیست. بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره شرکت مهرپردازش با دو برند ZK و SUPREMA برای بیمارستانها کارخانجات - کارگاهها مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه های حضورغیاب در شرکت ها و ادارات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب

وقتی نصب تمام شد، یک آیتم میانبر از نرم افزار بر روی دسکتاپ قرار می گیرد. همچنین استفاده از آی پی استاتیک جهت فعالسازی دستگاه حضور غیاب برای نرم افزار و باز کردن قفل دستگاه های (ساعت زنی) نیز موزد بررسی قرار می گیرد. این نرم افزار ها دارای مدل های مختلف تحت وب، شبکه و… می باشد که هر کدام دارای آپشن های مختلفی نیز می باشند. قیمت دستگاه حضور و غیاب نیز به عواملی مختلفی وابسته می باشد از جمله به امکاناتی که بر روی آن هاست. از این سیستم استفاده می کنند. دستگاه PW1510 نسل جدیدی از سری PW1500 است که در آن با بهره گیری از . در این سامانه، بروزرسانی و پشتیبان گیری به صورت خودکار انجام می شود. دستگاه های حضور و غیاب شامل هیچ کاغذ بازی نمی باشند و ثبت زمان های تردد کاملا به صورت سیستمی صورت می پذیرد. پس استفاده از چنین سیستمی میتواند با مزایای متعددی همراه باشد که مهمترین آنها، برقراری امنیت در کنترل تردد و ثبت دقیق اطلاعات است.

قیمت دستگاه حضور غیاب

جلسه21 ترکیب اضافی و وصفی دومین گردهمایی مدیران ارشد صنعت ساختمان 10-حل تست رابطه بین مول و جرم فرق ترامپ با سردار سلیمانی فقط یک رباعی شعر کشوی هوشمند | رازق رهبر انقلاب خطاب به خانواده شهید سلیمانی : کنه کنده نمیشه وضعیت | دوست داشتم و دارم | فیلیمیک فیلم| واکنش متفاوت فرزند شهید مدافع حرم به خبر شهادت حاج قاسم پیک اکس شدم lol /گیم پلی فورتنایت (باکس فایت) نت آهنگ ای جونم به همراه آکورد برای ارگ کلیپ اهنگ بی وفایی 11-معرفی جدول تناوبی مینی دوخت پلاستیک مگنت دار جیتگ کردن ایسیو DELPHI MT38 اوکسین استودیو، رمز دوم پویا سیندرلا وژن مشهدی بیت کوین چیست؟ به مروردر هر بار شناسایی انگشت، با مقایسه بین نمونهها بهترین کیفیت را باقی گذاشته و اثر انگشت با کیفیت پایین را حذف میکند. قبل از تهیه فایل خروجی ، باید از فرمت قابل شناسایی توسط نرم افزار حقوق و دستمزد آگاه بوده و تنظیمات لازم جهت تهیه فایل خروجی مورد نظر را در نرم افزار حضور و غیاب انجام دهیم.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۰:۱۱ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب