اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

به عنوان نمونه با استفاده از امکان ثبت حضور و غیاب بازاریابان می توان به بررسی دقیق نحوه انجام وظیفه بازاریابان و همچنین اطلاع دقیق از محل حضور وی و خارج نشدن از محدوده استحفاظی داشت. دستگاه های حضور و غیاب همیشه در مکان ثابتی قرار گرفته و از این رو توانایی جابجایی برای مشاغلی که عمدتا محل انجام آن در محیط بیرون از اداره می باشد، مشکل خواهد بود. پس پیشنهاد میکنیم با پرداخت هزینه ی بیشتر دستگاههای حضور و غیاب دیگر را بررسی کنید. دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره ویژگی های چهره را ضبط کرده و الگوهای ضبط شده را در پایگاه داده و یا حافظه دستگاه ذخیره می کنند. نرم افزار حضور و غیاب در نسخه های غیرموبایلی نمی تواند چنین مزیتی را ارائه دهد. اپلیکیشن نرم افزار حضور و غیاب موبایلی، دارای نسخه های اندروید و ios است و در هر نوع گوشی هوشمندی می ­توان آن را نصب کرد.

همچنین کیفیت تصویر داده شده نیز در دقت تشخیص نقش دارد.

اما در صورت استفاده از نسخه موبایل اتوماسیون حضور و غیاب می­ توان به وضعیت لحظه ای تردد تسلط داشت. چاپ کارت حضور و غیاب امروزه در اغلب شرکت ها و مؤسسات، جهت نظارت بر رفت و آمد کارمندان و حضور و غیاب آنها انجام می گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیای دیجیتال شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان ها و دولت ها و همچنین ادارات به استفاده از دستگاه ها و نرم افزارهای حضور و غیاب روی آورده اند، اما سؤال اینجاست که در خصوص مواردی که پرسنل و کارمندان بیرون از اداره و سازمان و یا شرکت مشغول به کار هستند چگونه می توان ساعات کاری پرسنل را کنترل نمود؟ ارزش پیشنهادی نرم افزار موبایلی حضور و غیاب امروزه اهمیت بسیار بیشتری از قبل دارد. همچنین کیفیت تصویر داده شده نیز در دقت تشخیص نقش دارد. در سازمان هایی که حضور و غیاب به صورت دستی یا دستگاهی انجام می­ شود، جمع بندی حضور و غیاب تمام کارکنان، جداول زمانی کاغذی و… کیفیت و سرعت حضور و غیاب را پایین می آورد.



    • سادگی و سرعت در استفاده



    • سه شنبه- استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00



    • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically



    • 1-ابزار ثبت تردد ثبت تردد



    • امکان تعریف تعطیلات رسمی و داخلی



    • گیت کنترل تردد نفر | Access Control gate



    • نمایش عکس به هنگام قرار گرفتن کارت روی دستگاه



    • آموزش عیب یابی برد دستگاه حضور و غیاب




وجود یک ناظر دقیق و سریع بر کیفیت کار کارکنان موجب می ­شود که مدیر، زمان کافی برای انجام امور اساسی سازمان داشته باشد. امکان شناسایی چهره تقلبی و تکراری بودن چهره نیز وجود دارد. حتی در شرایطی که از نرم افزار حضور و غیاب استفاده می­ شود، امکان اشتباه در وارد کردن اطلاعات و یا نیاز به زمان زیاد برای انجام فرآیند حضور و غیاب، وجود دارد. اپلیکیشن های حضور و غیاب اندرویدی از لحاظ نوع کاربری به دو دسته با دستگاه حضور و غیاب و بدون نیاز به دستگاه تقسیم می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. در ادامه ی صفحه قابلیت های نرم افزار موبایل اتنسی برای شما کامل نوشته شده و همچنین یک آموزش کاربری نوشته شده . نرم افزار تحت وب یا اپلیکیشنی که نوشته شده است، بتواند خارج از محدوده ی شرکت ثبت ورود و خروج را انجام دهد یا اینکه بتواند درخواست مرخصی، مأموریت یا اضافه کار خودش را ثبت کند. راه حل مناسب برای آسودگی خاطر اولیاء و سهولت کار معاونین مدارس جهت حضور و غیاب دانش آموزان و اطلاع رسانی به پدر و مادرها استفاده از یک سیستم اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان در مدارس می باشد. استفاده از اینترنت جهت انتقال داده های تردد به شعبه مرکزی سازمان بهترین شیوه جهت یکپارچه سازی سیستم حضور و غیاب می باشد. سیستم کنترل تردد اهداف تشخیص هویت، تضمین دارایی های ارزشمند، حفظ اطلاعات مهم و حساس و تضمین امنیت پرسنل را تامین می کند.

نرم افزار ورود و خروج

اما مهم ترین دلیل این اختلاف قیمت، قیمت اصلی دستگاه ها در بازار جهانی می باشد. این شاید مهم ترین کاری باشد که یک نرم افزار موبایلی حضور و غیاب برای مدیر نرم افزار انجام دهد. حکم کاری یعنی همان قراردادی که بین شخص و کارفرما تنظیم می شود و شما می توانید توسط پارامتر های حقوقی در این قسمت این قرارداد را تعریف و تنظیم نمایید. همچنین هزینه خرید و نصب این نوع اپ حضور و غیاب اندرویدی کمتر از اپلیکیشن های متصل به دستگاه است. با کمی تفکر میتوان متوجه شد محصولاتی که در حدود ۴ میلیون و کمتر قیمت دارند؛ جزو دستگاه های ارزان قیمت به شمار میروند. مواردی که شرکت فراافزار را متمایز میکند: ۱٫ داشتن سنسور اثر انگشت انحصاری، که با بالاترین کیفیت، اثر انگشت هر فرد را در کمتر از ۳ ثانیه اسکن کرده و تشخیص می دهد. وقتی بحث مسائل امنیتی پیش می آید، کنترل تردد به عنوان یک سیستم هوشمند، بخش ضروری زندگی هر فرد در سازمان محسوب می شود. در سازمانها و صنایع کوچک و بزرگی که افراد به کامپیوتر دسترسی ندارند؛ پرسنل برای ثبت مجوزهایی مانند مرخصیهای روزانه و ساعتی و ماموریت های خود باید به سیستم مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. اطلاعات مراجعه کنندگان به یک سازمان برای همیشه در سیستم ثبت می شود و در صورت مراجعه بعدی فرد این اطلاعات موجود می باشد.

را ثبت نمود تا در گزارشات نیز این وضعیت مرخصی برای روزهای تعیین شده مشخص گردد. همچنین پست الکترونیکی فرد یا افرادی که سایت را به روز رسانی می کنند ، نیز می بایست ذکر شود . همچنین امکان وجود اشتباهاتی عمدی یا سهوی در ثبت زمان حضور و غیاب توسط اعضا نیز ممکن است. نرم افزار های حضور و غیاب نیز دارای سطح دسترسی متفاوت و قیمت های گوناگونی هستند.قبل از خرید و نصب دستگاه حضور و غیاب در بجنورد با مشاورین دیاکالا در مورد انتخاب بهینه دستگاه مورد نیاز خود در ارتباط باشید. بدیهی است که در این روش ها همیشه اشتباهات انسانی نیز ممکن است رخ دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. در این حالت اگر فردی مجوز حضور در این جلسه را کسب نکرده باشد، در حال ورود به سالن، سامانه قادر است از طریق نشان دادن یک اعلان یا نشان دادن چهره فرد روی یک صفحه اسلایدشو این موضوع را به شما اطلاع دهد. آیا این جمله برای شما آشنا است؟

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۴:۴۷ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب