اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

دستگاه حضور و غیاب معمولا امکان کار با دستگاههای کنترل دسترسی را نیز دارد. در قسمت دسترسی کاربر امکان اختصاص محدوده زمانی به کاربر و همچنین امکان اختصاص گروه به کاربر مورد نظر وجود دارد. برای خرید دستگاه های حضور غیاب باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا می خواهید در مکان های مختلف این سیستم را استفاده کنید؟ یکی از قابلیتهای دستگاه حضور غیاب به همراه اتوماسیون مجموعه ورزشی، استفاده برای گزارشگیری آنلاین باشگاه است. استفاده از تکنولوژیهای تازه هر روز با ایدههای جدید، فرایند انجام کارهای روزانه را سادهتر از گذشته میکنند و هر کدام به نوبه خود بر زندگی انسان ها تاثیر گذاشتهاند. بعد از مشکلات تقلبی که از طریق کارت رمز عبور وجود داشت تکنولوژیهای جدید بر پایه روشهای Biometric برای تعیین هویت منحصر به فرد ایجاد شد. از سوی دیگر در روش سنتی، باید همه اطلاعات در دفتر یادداشت میشد. یکی دیگر از قابلیتهایی این سیستم که شامل دستگاه حضور غیاب باشگاه و نرم افزار مدیریت باشگاه است، یکپارچه سازی فرآیندهای کاری مجموعه باشگاه است. واژن یک لوله عضلانی و توخالی است که از باز شدن واژن تا دهانه رحم گسترش می یابد.

ممکن است خانمهایی که تحریک صحیح نقطه جی را تجربه میکنند به مرحله انزال و خروج منی از واژن نیز برسند اما همه خانمها به خروج آب (یا منی) نمیرسند و فقط برخی از آنها این توانایی را دارند. این عملیات می تواند فقط برای مکانهای خاصی از شرکت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. دستگاه حضور و غیاب امروزه برای کنترل و بررسی کامل و موثر رفت و آمد پرسنل، از ملزومات شرکت ها و سازمان ها و موسساتی که با تعدادی پرسنل سر و کار دارند. همچنین اطلاعات مربوط به ورود و خروج ورزشکاران و زمان استفاده از تجهیزات و دستگاه ها در دسترس پرسنل قرار میگیرد. پس شما باید تمام درهای ورود و خروج مورد نظر را جهت استفاده از دستگاه کنترل دسترسی انتخاب نمایید. گوشی های همراه هوشمند اثر انگشت را از طریق حذف نور سر انگشتان دست پیدا می کنند. خواهناخواه طراحان محصولات مجبورند برای کاهش ضخامت تلفن هوشمند دکمه پاور را بهشکل کشیده و نازک طراحی کنند و این موضوع اشکال خود را زمانی نمایان میکند که کیس محافظ هم روی آن قرار بگیرد. تکنولوژی کارت هوشمند (Smart Card) به عنوان یکی از دستاوردهای نوین بشری، تحولی شگرف در حوزه سیستمهای کاربردهای روزمره انسانها ایجاد کردهاست. نسخه های تحت وب این نرم افزارها امکان دسترسی از هر جایی را از طریق اینترنت میسر می سازد. امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی و نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است.



    1. قابلیت ذخیره سازی 3000 چهره



    1. و همچنین بهره گیری از single sign on



    1. ظرفیت نگهداری 100/000 تردد



    1. سنسور نوری 500 DPI با سطح ضد خش



    1. پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت



    1. ارسال هشدار به تلفن همراه



    1. قابلیت استفاده از اثرانگشت و رمز عبور




در واقع بیومتریک علم شناسایی افراد از طریق مشخصات انسانی اوست که شامل اثر انگشت، کف دست، چهره و … میباشد. اگر پرسنل در طبقات مختلف باشگاه باشند، از طریق این سیستم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در حقیقت اگر کسی سعی کند از طریق اثر انگشت وارد منوهای دستگاه شود، دستگاه با سیستم آژیر، هشدار خواهد داد. نرم افزار مدیریت پرسنل و حضور و غیاب نرم افکار موجب می شود که نظارت و مدیریت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از کم کاری های احتمالی کاسته شود . این موضوع با افزایش پرسنلی که نیازبه مدیریت شدن دارند، افزایش خواهد داشت . در این صورت بازدهی باشگاه افزایش مییابد. حین استفاده از هر شیئی که با دست نگه میدارید، اثر انگشتتان را روی آن به جا خواهید گذاشت و اسکنر اثر انگشت، که به صورت عمدی انگشتتان را روی آن فشار میدهید نیز استثنا نیست! اگر اعتبار یا دورهی ورزشکاران در یکی از رشتههای ورزشی به اتمام رسیده باشد، سیستم به طور خودکار دسترسی آنها را به تمامی قسمت ها محدود می کند. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره دارای سیستم ضد سرقت است و امکان اتصال این دستگاه به آلارم میباشد .

الگوریتم پیشنهادی یک تصویر ناشناخته را با تصاویر آموزشی شناخته شدهای مقایسه میکند که این تصاویر آموزشی در پایگاهداده ذخیره شدهاند و اطلاعاتی را در رابطه با فرد تشخیص داده شده ارائه میدهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی جزء پر طرفدارترین این سیستمها در بین شرکتها میباشد، از آن جایی که هر فرد دارای یک الگوی منحصر به فرد برای اثرانگشت خود میباشد. حتی مواقعی که مدیر در باشگاه حضور نداشته باشد، با وجود نرم افزار نسخهی موبایل بر روی گوشی خود، میتواند از حضور پرسنل و فعالیتهایشان مطلع شود. دستگاه GUARD-NAZER میتواند تمام نقاط بازرسی شده را همراه با ساعت و تاریخ مراجعه در حافظه خود نگهداری نماید. این دستگاه میتواند به صورت اتوماتیک و خودکار زمان را ثبت کند. در صورت نیاز نیز می توانید کاربر را مجاب کنید پس از تشخیص چهره از کارت یا رمز عبور نیز استفاده کند، که موجب بالا رفتن امنیت سامانه می شود. اگر زمانی حس کردید که گوشی شما و دوربین های آن، به خصوص دوربین جلوی آن به درستی عمل نمی کنند و خطا می دهند، می توانید با مشاوره رایگان تلفنی مجموعه البان برای رفع مشکل خود اقدام کنید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۹:۵۶ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب