اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

هدف از تولید این نرم افزار، افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و کاربران این نرم افزار بهطوری که این نرم افزار جایگاه تولیدکنندگان نرم افزارهای مدیریت و نظارت تصویری غیر بومی را در بازار داخل بگیرد. سیستم Face PRO WV-ASF950 قادر است چهره هایی را که در سیستم نظارت تصویری رایج دشوار است، را شناسایی کند. توسعه یک مدل محاسباتی به منظور تشخیص چهره بسیار دشوار می باشد و دلیل آن نیز پیچیده بودن چهره ها و همینطور ساختار چند بعدی بینایی می باشد. از اینرو از این نرم افزار در بسیاری از سازمانهای پلیسی و جاسوسی جهان از جمله FBI و CIA برای تشخیص هویت استفاده میشود. دستههای هیستوگرام با زوایای گرادیان از 0 تا 180 درجه مرتبط هستند. اینک که ویژگیها گزینش شدهاند، آنها را با استفاده از طبقهبندی Adaboost روی مجموعهای از تصاویر آموزشی اعمال میکنیم. سپس حجم یاد شده را میتوان با پایگاه دادهای غنی از چهرهها مقایسه کرد.

روش پیشنهادی بر روی پایگاه های داده تصویر YaleB و ORL تحت شرایط مختلف بررسی گردید. سپس این مستطیل را به عنوان یک کرنل کانولوشنی روی کل تصویر اعمال میکنیم. مواد عنوان شده در بالا به عنوان اصلی ترین روش های شناخته شده به حساب می آیند که می توان گفت اکثر قریب به اتفاق دستگاه های حضور و غیاب از این روش ها استفاده می کنند. بعلاوه این اطمینان برای پرسنل حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد. به طور خاص تا سال ۲۰۱۲ اکثر سیستم های احراز هویت با چهره، تنها روی تعداد محدودی از اشخاص پاسخ مناسبی داشتند و هنوز هم بسیاری از سیستم های تجاری محدودیتهایی در تعداد افراد قابل شناسایی دارند. زمانی که ناحیه مناسبی به وسیله یک مستطیل شناسایی میشود، اجرای پنجره روی نواحی مختلف چهره بیفایده خواهد بود. اگر می خواهید از رایانه خود محافظت کنید، اما شما خیلی تنبل هستید تا به یاد داشته باشید و هر زمانی که وارد سیستم شوید وارد شوید، سپس به نرم افزار تشخیص چهره توجه کنید. به طور کلی کاربران در هنگام استفاده از برنامه هیچ مشکلی ندارند.

  • امکان ثبت مرخصی ساعتی و مرخصی روزانه
  • قابلیت اتصال USBفلش مموری برای انتقال اطلاعات
  • کارتخوان بدون تماسRFID (Mifare/125kHz)
  • کاردکس و مانده مرخصی

ها و دوربین های ارزان قیمت دیگر نیز می توانند جهت دریافت تصاویر مورد استفاده قرار گیرند. در واقع دوربین IR مدت زمان بازگشت برخورد هرکدام از لیزرها به صورتتان و بازگشتشان به گوشی را بررسی میکند. برای مثال شناسایی مجری یک برنامه ی تلویزیونی در همان برنامه بسیار راحت تر از شناسایی او در خیابان و یا هر محل دیگری است. بهعنوان مثال غول تجارت الکترونیک هیچگاه همکاری با ادارهی اعمال مهاجرت و گمرک ایالات متحده را تأیید نکرده است. نرمافزار تشخیص چهرهی غول تجارت الکترونیک بهنام Rekognition شناخته میشود که ابزارهای متنوعی را با هدف شناسایی، تحلیل و تشخیص چهره در عکس و فیلم عرضه میکند. سپس هر زمان که بخواهید گوشیتان را باز کنید این اپلیکیشن بررسی میکند که آیا فاصلهی المانهای صورتتان با عکس اولیه یکسان هست یا خیر. • جستجو بین تصاویر: در مواقع بروز یک حادثه، کاربر میبایست بصورت دستی ساعتها زمان صرف بازبینی فایلهای ویدیویی و جستجوی صحنههای مورد نیاز نماید و در اغلب موارد شانس کمی برای پیدا کردن صحنههای حساس خواهدداشت.

از این گذشته این روش عمدتا در شب و بدون وجود نور مورد استفاده قرار میگیرد و روزها استفاده از آن منطقی نیست. همچنین از تصاویر دیگر که شامل آن موضوع نیستند نیز استفاده میشود. از این روش حتی میتوان برای تشخیص زخمهای روی صورت و فاصلهی بین اورگانهای صورت استفاده کرد. در سایر شهرهای فاقد نماینده رسمی، ارائه خدمات نصب نرم افزار به صورت ریموت و از دفتر تهران صورت خواهد پذیرفت. با خرید نسخه اصلی نرم افزار می توانید به صورت نامحدود از برنامه استفاده کنید،همچنین در صورت نیاز به تغییرات پشتیبانی لازم برای خریداران محترم ارائه خواهد شد. هالورسن، این اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرویسهای وب آمازون"(AWS) مطرح کرد و توضیح داد که چگونه اف.بی.آی قصد دارد از پلتفرمهای آمازون برای بررسیهای ضد تروریسم استفاده کند. با استفاده از دستگاه کنترل تردد امنیت مکان و اطلاعات بالا رفته و درنتیجه باعث افزایش بهره وری و حفظ سرمایه می شود. این برنامه همچنین بایگانی را ذخیره می کند که در آن عکس هایی از همه افرادی که سعی در ورود به سیستم دارند ذخیره می شوند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۶:۲۰ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب