اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

اولویت گروه طلای نرم جهت ارائه سیستم حضور و غیاب در مدارس بر اساس کارت های هوشمند دانش آموزی می باشد چرا که این کارت های هوشمند دانش آموزی در چندجا کاربرد بسیار مهمی دارد. کلیه اعمال فوق با استفاده از کارت های هوشمند دانش آموزی قابل انجام است که از این طریق می توان کلیه ورود و خروجی ها را کنترل نمود. شرکت ها و سازمان های مختلفی نیاز به انگشت نگاری دارند تا به عنوان راهی مطمعن برای تشخیص هویت استفاده کنند، به همین دلیل اسکنر اثر انگشت را به خوبی می شناسند. چنانچه کارمند، مرخصی استحقاقی نداشته باشد و از طرفی نیاز به مرخصی داشته باشد مجاز است با موافقت مسئول ذیربط از مرخصی بدون حقوق استفاده نماید و سقف استفاده از در طول سال، یک ماه است. ۵️⃣ مرخصی سالیانه کارگرانی که به کارهای سخت و زیان آور اشتغال دارند ۵ هفته است. در مشاغل سخت و زیان آور میزان مرخصی استحقاقی افزایش می یابد و به ۵ هفته در سال (تقریبا ۳ روز در ماه) می رسد. اگر میزان مرخصی ساعتی بیشتر از کل مرخصی استحقاقی در طول ماه شود، در واقع حکم مرخصی بدون حقوق و کسر از کار را خواهد داشت و کارفرما می تواند برای آن ساعت بیمه هم پرداخت نکند. حقوق این ایام، توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود و کارفرما در لیست وارد می کند. ۸️⃣ در صورت فسق یا خاتمه قرارداد کار یا بازنشستگی و از کارافتادگی کلی یا تعطیلی کارگاه، مطالبات مربوط به مدت استحقاقی کارگر به وی و در صورت فوت او به ورثه او پرداخت می شود.

 

خانم ها می توانند قبل از زایمان و یا بعد از زایمان از آن استفاده کنند و حقوق و مزایا هم به آن تعلق می گیرد . آگهی ها ویژه قیمت دستگاه بلوک زنی لیکا. در آن زمان اکثر افراد در اروپا و آفریقا و آمریکا به جای داشتن کسب و کارو تجارتهای شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به فعالیت می شدند و حضوروغیاب پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. شرکت آلتون صنعت توس(آلتونکو)اولین ارائه دهنده خدمات جامع اتوماسیون در ایران ،فروش انواع دستگاه های حضور غیاب را با قیمت های ویژه ارائه می نماید . A5 Pro به منظور استفاده در مجموعه های کوچک و متوسط با قوانین حضور و غیاب ساده ارائه گردیده است. قابلیت هایی همچون محاسبه حقوق و دستمزد و صدور فیش حقوقی، امکان استفاده از قابلیت های منحصربفرد سرویس TimeBox و ارسال خودکار پیامک برای رویدادهایی نظیر تاخیر، تعجیل و غیبت از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد. اگر مجریان قانون، از فناوری تشخیص چهره آمازون استفاده کنند و سیستم به اشتباه فردی را مظنون به حمل اسلحه شناسایی کند، این اشتباه سیستمی میتواند برای آن فرد تبعات سنگینی در برداشته باشد. هر فرد دارای یک الگوی منحصر به فرد برای اثرانگشتان خود میباشد.

  • مدیریت المانهای کارکرد
  • ساخت شرکت NITGENکره جنوبی
  • پشتیبانی از Active Directory و SSO
  • ثبت ورود و خروج پرسنل خارج از شیفت کاری با مجوز مدیر
  • Comparing Ultrasound with Conventional Finger-Scan Technologies ۱ اوت ۲۰۰۲
  • دستگاه های بیولوژیکی (اثر انگشت، اسکن شبکیه چشم)

تردیدی وجود ندارد که بهروز رسانی جدید گلکسی ای 50 دارای نوعی باگ بوده که باعث چنین مشکلی شده است و احتمالا راهحل آن، عرضه یک آپدیت دیگر از سوی سامسونگ خواهد بود. آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی ای 50 (Galaxy A50) که بهمنظور بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت آن ارائه شده بود، دردسر جدیدی برای کاربران ایجاد کرده است! 1. نرمافزار تشخیص چهره، هندسه صورت ضبط شده در یک تصویر یا ویدیو را بررسی میکند تا یک کد یا «اثر چهره» منحصربفرد ایجاد کند. این اقبال شرکت ها به سمت سیستم های مبتنی بر اثر انگشت به خاطر اشتباهاتی است که در سیستم های مبتنی بر پین کد یا بج رخ داده است. زیاد اتفاق می افتد که کارمندان بج های خود را گم کنند، پین کد را فراموش کنند یا حتی بدتر از آن، از همکاران خود بخواهند به جای آن ها ساعت بزنند یا خیلی چیزهای دیگر.

در پایان ماه نیز میتوانید یک گزارش از تردد کارمندان خود و ساعت های کار او داشته باشید. مانند افرادی که در پست های فشار قوی یا کنار کوره های ذوب کار می کنند. دستگاههای حضور و غیاب اثرانگشتی در هر شعبه ایی از شرکت امکان راه اندازی دارد و از طریق شبکه و یا USB امکان مشاهده ترددها وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت K30 ZKTeco دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. دستگاه حضور غیاب ارزان قیمت k30 مجهز به خروجی اطلاعات بوسیله شبکه LAN TCP و خروجی USB است و مزیت این سیستم نسبت به دستگاه های مشابه روشن ماندن آن در هنگام قطعی برق بوسیله ups داخلی است . بهترین دستگاه حضور و غیاب در رده ارزان قیمت دستگاه ZKTeco مدل K30 و K50 است . اسن دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت تا 50 نفر را بوسیله اثر انگشت و 200 نفر را بوسیله کارت یا رمز پشتیبانی می کند. اگر انگشتتان خشک یا یا خیلی سرد باشد نمی توانید ساعت حضور و غیاب تان را ثبت کنید چون دستگاه اثر انگشت شما را شناسایی نخواهد کرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۳:۱۷ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب