اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

ما همواره پاسخگوی سوالات شما در زمینه دستگاه کنترل تردد هستیم. شما می توانید با توجه به نیاز خود از امکانات اپراطور خود در این ساعت هوشمند استفاده نمایید. دستگاه تشخیص چهره جدید ترین نسل دستگاه ها می باشد که یک سیستم بیومتریک است و چهره فرد را با بصورت هوشمندانه شناسایی می کند . از قابلیت های مهم دیگر این سیستم، این است که باید مهمانان را شناسایی کند و میزان سطح دسترسی آن ها را مدیریت نماید. قابلیت این موبایل ساعتی در میان ساعت های هوشمند رده بالا منحصر به فرد است.در اولین اتصال با مخاطبین موجود برروی گوشی شما هماهنگ شده و در هر لحظه میتوانید با آنها ارتباط برقرار نمایید. 24. امکان تشخیص ثبت دستی ترددها و یا اصلاح دستی ترددها در مقایسه با ترددهایی که از طریق ساعت ثبت شده اند. دستگاه کارت ساعت - ساعتی زنی. یک سیستم حضور و غیاب از دو رکن اساسی تشکیل شده است: دستگاه حضور و غیاب ، نرمافزار حضور و غیاب. ترددهای ثبت شده در دستگاه حضور و غیاب، در نهایت به نرمافزار حضور و غیاب انتقال یافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گیری انجام می گیرد.

که دارای دستگاهی بود که پس از کشیده شدن کارت بارکدی خاص برای ورود و خروجها در حافظه سیستم ذخیره شده و بعد از خالی کردن اطلاعات آن به کامپیوتر, بتوسط نرم افزار خاص حضور و غیاب پردازش میشدند. باروشن کردن بلوتوث گوشی میتوان «ساعت هوشمند طرح اپل واچ» خود را به گوشی خود متصل نموده و در هنگام نیاز پاسخگویی به تماسها و پیامک های ورودی و خروجی گوشی خود را نیز با ساعت هوشمند خود انجام دهید. هم چنین با توجه به همان شیفت میزان ساعات کسر کار یا اضافه کاری را محاسبه کرده و در اختیار مدیر مجوعه قرار می دهد. ۱۴. امکان ثبت مجوز اضافه کاری مورد استفاده در سازمانهایی که قبل از انجام اضافه کار ، کسب موافقت مدیر مربوطه الزامی است. در هر سازمانی برای مدیر مجموعه مهم است که هر کارمند و نیروی کار چه مقدار زمان حضور داشته و یا ساعت دقیق وزود و خزوج آن چه زمانی بوده است. دو نمونه از این نرمافزارها، نرم افزار حضور و غیاب تحت وب (Web-Based) و نرم افزار حضور و غیاب ابری (Cloud) است.

 



    • آنچه شما می دانید



    • کنترل تردد در اماکن حساس جهت تامین امنیت



    • دستگاه کیسه پر کن یا پکر



    • 4- سنسور حرارتی

 



بهرین خلاصه فایل نرم افزار حضور و غیاب کارکنان را از ما بخواهید. رفت و آمد کارمندان، گزارش گیری از ساعات کاری آن ها، محاسبه حقوق بر حسب ساعات کاری و … از طریق سیستم هوشمند حضور و غیاب امکان پذیر است. ارتباط مستقیم با نرمافزار «حقوق و دستمزد» و ارسال خودکار اطلاعات کارکرد به منظور محاسبه حقوق پرسنل، از دیگر مزیتهای کاربری این سیستم است. نرم افزار حضور و غیاب نه تنها سیستم را یکپارچه نموده، بلکه با کاهش هزینه ها بهره وری را افزایش می دهد. نرمافزار حضور و غیاب تحت وب باید خریداری گردد، برای نصب و راه اندازی نیاز به یک یا چند کامپیوتر دارد. نرمافزار افزار چند کاربره معمولا در شرکتهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. نرمافزار تک کاربره فقط بر روی یک کامپیوتر نصب می شود و بیشتر برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. این سیستم بیشتر برای مسائل امنیتی و مکان های پر رفت و آمد کارآیی دارد. برخی سیستمهای امنیتی بیومتریک مستلزم استفاده از کارت هوشمند هستند. با استفاده از اتصال مستقیم بین دوربین و سرور، می توانید در همان زمان کنترل و جمع آوری تصاویر از ۲۰ عدد دوربین مداربسته از راه دور از یک سرور.

علاوه بر آن با دوربین عکاسی نا محسوس آن میتوانید در هر لحظه ناب ترین تصاویر را خلق کنید. علاوه بر این قابلیت اتصال به قفلهای الکترونیکی، زنگ در، دکمه خروج و سنسور را نیز دارا هستند و میتوانند چندین منطقه زمانی و گروه را تعریف نمایند. یکی دیگر از کاربردهای بسیار شایع استفاده از فن آوری RFID کنترل ورود و خروج وسایط نقلیه در محل هایی است که امنیت ورود و خروج ماشینها بسیار مهم و ضروری بنظر می رسد. نرمافزار وب بهمراه پایگاه داده آن بر روی کامپیوتر (سرور) شرکت مشتری نصب می گردد، اما نرمافزار ابری بهمراه پایگاه داده، نیازی به نصب در محل مشتری ندارد و بر روی سرور شرکت میزبان (فروشنده) استقرار می یابد. مهمترین تفاوت حضور و غیاب تحت وب با حضور و غیاب ابری، تفاوت در نوع میزبان(سرور) نرمافزار و محل ذخیره سازی اطلاعات است. دستگاه حضور و غیاب بایوتایم مدل BT-200 یک دستگاه کارت ساعت زنی با دقت بسیار بالا ، که از فناوری تشخیص الگوی اثر انگشت و کارت های بدون تماس برای ثبت تردد پرسنل می باشد. دوستان ما یه نرم افزار تحت وب می خوایم برای سیستم حضور و غیاب .

نرم افزار حضور و غیاب کارکنان بعد از پرداخت اینترنتی میسر می شود. حضور و غیاب وب یک نرمافزار محلی است که نرمافزار و دیتابیس آن در اختیار خریدار قرار می گیرد و امنیت اطلاعات آن به نحوه نگهداری و تمهیدات در نظر گرفته شده توسط مشتری بستگی دارد. اصولا برای ه کد ست گاههای اثر انگشت نیاز به دانش بالایی در رابطه با نحوه کاراین سنسورها می باشد . ممکن است این شبکه کمی گستردهتر بوده و شامل چندین شرکت یا چند مکان از یک شرکت در نقاط مختلف باشد که با هم در ارتباط هستند. در حضور و غیاب ابری، داده ها بر روی سرور شرکت ارائه دهنده خدمات قرار دارد. بعضی از مدل های این سیستم دارای قابلیت حضور و غیاب و گزارش گیری می باشند. این سیستم حضور غیاب قابلیت کار کردن با هر دو سنسور کارت خوان بدون تماس و اثر انگشت را دارد. نرم افزار چند کاربره بر روی دو یا چند کامپیوتر با مرکزیت یک کامپیوتر (سرور) نصب می شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۲:۰۱ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب