اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

ممکن است در بسیاری از سازمان های خلاقانه، رویکرد مناسبی نسبت به سنجش بهره وری نیروهای انسانی از طریق دستگاه حضور و غیاب نباشد. امروزه این امر با نرم افزار حضور و غیاب ساده تر شده است .این نرم افزار کمک میکند تا زمان صرف شده برای محاسبه زمان حضور و غیاب کارکنان بسیار کمتر شده و عاری از خطاهای انسانی شود. گزارشات کارتزنی و زمان و تاریخ رفت و آمد دانش آموزان در هر زمانی توسط مدیریت سیستم قابل دریافت می باشد. دستگاههای اکسس کنترل دارای سنسور اثرانگشت , تشخیص چهره و کارتی بوده و به صورت رومیزی و دیواری قابل استفاده می باشند. اتوماسیون باشگاه ورزشی ، مجموعه ای از نرم افزار و سخت افزار ها بوده که عبارت است از دستگاههای خدمات ورزشی، گیت تردد, دستگاه های اعتباری، پکیج قفل های الکترونیکی کمد و نرم افزار جامع مدیریت باشگاه می باشد. سیستم اتوماسیون باشگاه ورزشی، راه حلی برای مدیریت جامع و مکانیزه نمودن مجموعه های فرهنگی ، ورزشی و باشگاهی می باشد . به عبارتی مسئولین باشگاه فقط نقش نظارتی خواهند داشت ، نه نقش اجرایی.

جنس و رنگ قاب دستگاه مورد پسند شما است یا نه؟ کاربران علاوه بر محیط نرم افزار مدرسه ، از این پانل نیز جهت ارسال پیام های تبلیغاتی و سایر sms ها ( به صورت دستی نه به سهولت استفاده از نرم افزار ) استفاده نمایند. دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. اخیراً در مایکروسافت بحث در مورد کار با قانون گمرک و مهاجرت (ICE) بالا گرفته است؛ بیش از یکصد کارمند درخواست لغو قرارداد با ICE (میانجی طرح جداسازی کودکان در مرزها) را با مدیریت مطرح کردند. کباب زن خانگی شاندرمن یکی از جدیدترین طراحیهای دستگاههای کباب زن میباشد، که کار با آن بسیار آسان و راحت است. دستگاههای کارتی ذیل, به همراه نرم افزار ارائه می شوند. در این مقاله سعی بر ارائه توضیح راجع به مفاهیم ip و انواع آن و کابردهای آی پی در دستگاه حضور و غیاب و همچنین استفاده از آی پی در نرم افزار حضور و غیاب می باشد.

به هر حال با توجه به مطالب بیان شده و تصمیم مدیران گروه طلای نرم آماده ارائه هر گونه خدماتی در هر دو زمینه دستگاه کنترل اثرانگشتی و کارتی مبتنی بر RFID می باشد. گروه طلای نرم جهت مکانیزاسیون و مدیریت مدارس نرم افزاری تحت عنوان پکیج نرم افزاری جامع هوشمند مدارس توانا را ارائه نموده است. ابتدا نام کاربر و کلمه عبور را که عدد یک می باشد وارد نموده و سپس کلید ورود را می زنیم. بنابراین کاربر میتواند نمایشگر را تنها با دو بار ضربه زدن روی آن روشن کند. این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است. Xamarin امکانی را فراهم کردهاست که برنامه نویسان به دو روش متفاوت Native و Form قادر خواهند بود برنامههای خود را بنویسند که در نرم افزار همراه اطلس از روش Native استفاده شده است. مثلا گاها می بینیم تاخیر در قرارها یا مهمانی ها نشاندهنده کلاس و پرستیژ افراد شده است که این خود نقطه مقابل وقت شناسی می باشد .

  • سه شنبه- استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00
  • دارای اسپیکر برای پخش موزیک مستقل از تلفن همراه
  • تعمیر و تعویض پورت RS232 در انواع دستگاه حضور و غیاب
  • D. Maltoni, D. Maio, A.K. Jain, S. Prabhakar
  • ثبت وضعیت پرسنل (فعال، غیرفعال و معلق)
  • 0 جواب میانگین بازدید روزانه 0.34142 بازدید
  • تحت وب بودن تمامی سیستمها
  • نمودار حرارتی چهره

پس از این امر، نرم افزار حضور و غیاب به طور خودکار اقدام به ارسال گزارش به سوی سرور مرکزی برنامه می نماید. بسیار بالاست و از دقت بیشتری برخوردار می باشد که این امر از بوجود امدن ترافیک جلوگیری می نماید. زاهدان به جهت مرزی بودن، از موقعیت تجاری و نظامی ویژهای برخوردار است؛ به گونهای که از یکسو راهآهن پاکستان که از مرز میرجاوه وارد ایران میشود و از سوی دیگر راهآهن سراسری ایران به این شهر منتهی میشود. این دستگاه حضور و غیاب دارای الگوریتمی بسیار پیشرفته است که از جدیدترین تکنولوژی برخوردار می باشد که باعث می شود درصد خطای آن به صفر برسد. با سرعت زیاد مدرنیزه شدن شهرها افزایش تعدادوسایل نقلیه باعث به وجود امدن مشکلاتی برای پارک انها برای مردم شده است . به طور طبیعی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل مدت زمان لازم جهت شناسایی اثر انگشت افراد سرعت کمتری نسبت به حالت کارتی دستگاه دارد. در پایان هر ماه این کارت ها جمع آوری و زمان خروج و ورود کارمندان محاسبه می گردد که انجام این کار طاقت فرسا و زمان بر می باشد.

کارمندان دردسرساز معمولا به دنبال روشی بر این فو ذب هدست گاه حضور و غیاب هستند تا بتوانند ساعاتی که در دفتر حضور ندارند نیزبه نحوی طوری تغییر دهند که انگارد رد فتر هستند . برای صاحبان پارکینگ ها انها مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای چرخاندن و نگهداری وحفظ امنیت پارگینگ به کارمندان پارکینگ میباشند. پیامک های ورود و خروج و غیبت پرسنل به هنگام کارتزنی در همان لحظه به موبایل والدین ارسال می گردد. درنتیجه پیامک هم در همان لحظه کارتزنی به صورت اتوماتیک ارسال می گردد. گیت تردد به دستگاه های اکسس کنترل متصل شده و در صورت مجاز بودن شخص به تردد، دستگاه فرمان باز شدن گیت را صادر کرده و گیت اجازه تردد را به اعضاء می دهد. برای تهیه گزارش تردد پرسنل در این روش باید ساعات مجاز ورود و خروج، میزان مجاز تاخیر و تعجیل و … مطابق آئین نامه و قوانین شرکت در دستگاه تردد تعریف شود. زیرا باز شدن دستگاه و روشن شدن آن تنها پس از اسکن اثر انگشتی امکانپذیر است که برای سیستم دستگاه تعریف شده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۳۶:۲۲ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب