اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

در ابتدا این شبکه عملکرد ضعیفی دارد اما اگر این کار چندین بار انجام شود، کم کم بهبود پیدا کرده و در زمینه مکانیابی چهره در تصویر مهارت پیدا میکند. عدم تشخیص چهره کاربر و بروز اخطار در عملکرد فیس آیدی متاسفانه یکی از مشکلاتی است که برخی کاربران آیفون ها گاه و بی گاه با آن رو به رو میشوند. کارت هوشمند یکی از روش های مناسب برای ثبت زمان ورود و خروج افراد (حضور و غیاب) می باشد. شناسایی افراد ناشناس: هنگامی که یک سازمان (به عنوان مثال اداره پلیس) می خواهد چهره ای را شناسایی کند، از الگوریتم هایی برای مقایسه آن چهره با پایگاه داده ای از چهره ها استفاده می کند. برای این منظور یکی از بهترین ایده ها، استفاده از یک سیستم حضور و غیاب فراگیر است که بتواند در خارج از محیط سازمان نیز وظایف خود را به انجام رساند. دوربین های امنیتی و هوشمند در مدل ها و طرح های متنوعی وجود دارند و شما با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از دوربین ها را برای خود انتخاب کنید. دستگاه حضوروغیاب مدل BS101 دارای صفحه نمایش رنگی بوده و نیز سنسور اثر انگشت دستگاه، ضد خش، اوپتیک می باشد. برای استفاده از سامانه … دستگاه حضور وغیاب آنلاین; مدل کارتی و اثر انگشتی; دارای باطری بک آپ.

نوع تشخیص و ثبت ورود و خروج پرسنل در دستگاه از سه طریق اثرانگشت ، کارت و رمز و یا ترکیب این حالات امکان پذیر است. آمازون نیز نسبت به نتیجهگیری اتحادیهی آزادیهای مدنی آمریکا سکوت نکرد و در بیانیهای در مورد نرمافزار تشخیص چهره توضیح داد و اضافه نمود که بهدنبال راهکارهایی برای بهبود و توسعهی فرآیند تشخیص چهره است. بنابراین کاربران مربوطه باید دقت لازم را در این مورد معمول دارند. البته دقت کنید که سخت گیری را خیلی بیش از حد شدید نکنید تا کارمند شما از کار زده شود و بیش از اندازه تحت فشار باشد. در چهره نگاری ویژگی هایی که با گذشت زمان به طور قابل ملاحظه ای تغییر نمی کنند، اندازه گیری می شوند. این سیستم مدرن امروزی با بهره گیری از روش های کارآمد با هدف ثبت تردد می تواند برای هر سازمانی یک فضای مطمئن ایجاد کند. به هر صورت در دنیای امروز که همه چیز رنگ و بوی نرم افزاری بر خودش گرفته است، بهره مندی از یک دستگاه حضور و غیاب ارزان و نرم افزاری، یک امر مدرن و رو به جلو خواهد بود.



    • ترسیدن (Fearful)



    • 5 ماه پیش



    • نرخ عدم پذیرش اشتباه



    • مجهز به دوربین 480*640 پیکسل



    • حداکثر تعداد کاربرانی که پشتیبانی می کند



    • تعریف اثرانگشت و شماره پرسنلی



    • بهره گیری از سنسور قدرتمند BioID




قسمت سخت افزاری که شامل دستگاه های حضور و غیاب می شوند که بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظیفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. اما به طور کلی، هرچه تعداد این سخت افزارها در دستگاه بیشتر باشد، قیمتدستگاه حضور و غیاب نیز بیشتر خواهد بود. دوربین داخلی دستگاه نیز می تواند تصویر پرسنل را به هنگام ورود یا خروج ثبت و ذخیره نماید. یعنی ما یک عکس را به صورت یک بردار سطری یا ستونی با nm مولفه در نظر می گیریم. یکی از راههایی که برای این کار وجود دارد این است که بردار وزنهای عکس ورودی را با بردار وزنهای عکسهایی که قبلاً به سیستم آموزش داده شده بودند مقایسه کنیم. دستگاه حضور و غیاب F400 یکی از محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره وینا مدلUFACE102 با قابلیت تشخیص چهره، اثرانگشت و همچنین کارت قادر به ثبت ۱۵۰۰ چهره و ۲,۰۰۰ اثرانگشت و ۱۰,۰۰۰ کارت با ۱۰۰,۰۰۰ رکورد جهت ثبت ترددها را در خود دارد . اخبار خوبی برای کسانی که از ویژگی تشخیص چهره لذت می برند وجود دارد. شما می توانید یک پایگاه داده برای دوربین خود ایجاد کنید. نرم افزار کنترل دسترسی ویسمن یک راهکار امنیت سازمانی یکپارچه است. کارمندکنترل نام نرم افزار مدیریت کارمندان ایرانی است که بسته ای کامل برای یک مدیر است تا بتواند به سادگی و به طور دقیق کارمندان شرکت خود را کنترل کند. دستگاه حضور و غیاب نانو واچ می تواند عرصه های جدیدی از مدیریت را برای هر سازمانی به ارمغان آورد.

برای مشاهده تاییدیه FDA دستگاه جنتل مکس پرو کلیک کنید. حسگر تشخیص چهره هواوی میت ۲۰ پرو بهسادگی فریب میخورد بهنظر میرسد که حسگر سهبعدی تشخیص چهرهی هواوی میت ۲۰ پرو بهسادگی هرچه تمامتر فریب میخورد و از امنیت بالایی برخوردار نیست. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است. یکی از بهترین مزیت های استفاده از سیستم های حضور و غیاب نرم افزاری، توانایی ثبت دقیق ساعات کاری پرسنل پاره وقت و یا دورکار می باشد. نانو واچ یکی از بهترین های بازار در امر سیستم های حضور و غیاب نرم افزاری می باشد. یکی از نارضایتی های عمده مشتریان از شرکتهای حضور و غیاب، گلایه از برخورد نامناسب کارکنان بخش پشتیبانی است. داشتن بهترین دستگاه حضور و غیاب بدون دریافت خدمات پشتیبانی مناسب ، به مرور افزایش مشکلات سیستم حضور و غیاب و ایجاد نارضایتی مشتری را در پی خواهد داشت. این دستگاه مناسب برای ادارات، ارگان های دولتی و خصوصی است. بیشتر شرکتها دستگاه خود را یکسال گارانتی می کنند که در صورت بروز مشکل برای دستگاه حضور و غیاب ، شرکت گارانتی کننده موظف است مشکل دستگاه را مرتفع نماید. این دستگاه حضور و غیاب مجهز به پردازنده 32 بیتی سامسونگ و سازگار با انواع شرایط اب و هوایی نیز میباشد. در این تکنولوژی ماشینها با هم حرف میزنند و انسانهای متصل به اینترنت بر آنها نظارت دارند، کارهایشان را تحلیل میکنند و با توجه به نتیجهٔ پردازش این ابردادهها عکسالعمل نشان میدهند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۸:۵۳ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب