اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

چند سالی میشه که مدیرای سازمان های بزرگ برای جلوگیری از تقلب کارمندها توی ثبت ساعات ورود و خروجشون و صرفه جویی در هزینه های سازمان، از دستگاه های حضور و غیاب استفاده می کنن. دستگاه حضور و غیاب مدل NP-261 ، از جمله دستگاه های حضور و غیاب رده متوسط شرکت نوین پرداز می باشد که کارگاه ها و مجموعه های با پرسنل تا حداکثر 1000 نفر را پوشش می دهد. یک سامانهی منعطف گزارشاتی پیش ساخته را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا گزارشات اختصاصی خود را بر اساس نیازتان بنویسید. با زمانگیری پرتال شما می توانید به کارمندان تان URL دهید و یا میانبری ویژه برای شان ایجاد کنید تا با ID و یا pin خود ساعت ورود و خروج را ثبت کنند. برای اسکن چهره ی خود شما در ابتدا باید گوشی را در فاصله ی 20 تا 50 سانتی متری از چهره ی خود قرار دهید تا دستگاه چهره ی شما را اسکن کند.

  • On gait a biometric:progress and prospect
  • 1- هک اسکنر اثر انگشت به وسیله شاه کلید
  • ساخت پایگاه داده برای دوربین با تصاویر خانواده
  • مراحل ثبت ورود و خروج کالا به کمک سریال
  • واریانس کوچکتر درون کلاسی
  • 2- سنسور فراصوتی (Ultrasonic)

شرکتهای فروشنده حضور و غیاب موظف هستند که با بهره گیری از کارشناسان خبره و تکنولوژیهای برتر روز و رعایت نظم و انصاف، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نمایند. دو مولفه مهم در کسب رضایت مشتری در فروش هر محصولی، عبارت است از کیفیت محصول و کیفیت خدمات پس از فروش (پشتیبانی محصول) . در کسب رضایت مشتریان ، کیفیت خدمات پس از فروش ارزش بالاتری نسبت به ارائه خود محصول دارد و بهترین تبلیغ برای فروش بیشتر محصولات است. بیشتر شرکتها دستگاه خود را یکسال گارانتی می کنند که در صورت بروز مشکل برای دستگاه حضور و غیاب ، شرکت گارانتی کننده موظف است مشکل دستگاه را مرتفع نماید. وقتی که نظم با انگیزههای انسانی درست ایجاد نشود، این میشود یک نظم نامشروع و نظم موجود در تمدن غرب هم نظم نامشروع است. اگر شما هم صاحب مدرسه باشید، می توانید از نرم افزار نابو به عنوان نرم افزاری هوشمند برای مدیریت مدرسه خود انتخاب کنید.

همه باید رویدادهای بخش خود را - تعطیلات، مرخصی ها، حوادث، تاخیر، خروج زودتر - که بر برنامه و حقوق کارمندان تاثیر می گذارد، مدیریت کنند. اگر کامپیوتر توسط چند نفر استفاده شود، می توانید مدل های همه کاربران را نیز ذخیره کنید. دریافته ایم که تقریبا همه برای برنامه ریزی وظایف گروه ها و کارمندان و یا پست های کاری از برنامه کاری استفاده می کنند. نقاط مختلف صورت براساس میزان حرارت و دمایی که دارند در تصویر دیده میشوند (نقشه ای از سطح صورت تهیه می شود). بخش نرم افزاری سیستم های حضور و غیاب وظیفه پردازش تردد و ایجاد تایم شیت های مختلف مجموعه شمارا عهده دار می باشد. این سیستم با نرم­ افزار Firmware دنیای پردازش، یکی از بهترین دستگاههای تشخیص چهره و از محبوبترین آنها در بازار است. جهت اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب Uface 202 با واحد فروش شرکت دنیای پردازش به شماره 84288 تماس حاصل فرمایید. این سیستم که به سیستم کنترل تردد نیز مشهور است، به کارفرما کمک می کند تا ساعات کاری پرسنل، دیرکرد یا تأخیر، تعجیل، مرخصی و مأموریت را مانیتور و از پرداخت های غیر ضروری جلوگیری کند. تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارمندان دستگاههای اداری، شیوه ثبت اثرانگشت خذف و روش سنتی در دستور کار ادارات قرار گیرد.

در بسیاری از موارد، جایگزینی کارت­خوانها با دستگاههای بیومتریکی بـه سادگی یک فرآیند قطع و وصل کردن و سپس راهاندازی دستگاه جدید است. پس از طی این مراحل می بایست تنظیماتی را بر روی نرم افزار گشت و نگهبانی انجام داد و سپس تنظیمات انجام شده را بر روی دستگاه کشت زنی نگهبان آپلود کرد. آیا خبر داشتید که در گوگل میشود جستجو را با عکس هم انجام داد؟ اما پس از تشخیص اینکه تصویر ورودی یک تصویر شناخته شده است, برای اینکه تشخیص بدهیم که این عکس مربوط به چه کسی است باید مقدار ϵ ها را با هم مقایسه کنیم. شما هم اکنون می توانید نرم افزار چهره نگاری نوزاد را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند باید تصاویر را یاد بگیرند. درمورد نحوه خرید دستگاه حضور و غیاب نیز مقالات زیادی در مجله کسرا منتشر کرده ایم که در آن ها انواع دستگاه ها را با یک-دیگر مقایسه کرده و از معایب و مزایای آن ها گفته ایم. راه های ارتباطی بین دستگاه و کامپیوتری که نرم افزار روی آن نصب می باشد از طریق USB و شبکه می باشد.

اگر اینطور نشد باید از آخرین راه حل موجود استفاده کنید که در بخش بعد به شرح آن میپردازیم. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره افق فرا ویژن براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده و شناسایی را براساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم انجام می دهد. به همین دلیل در برخی موارد مثل کارهای پلیسی استفاده از این سیستم ها استفاده نمی کنند و در برخی کارهای مهم تر به سیستم تشخیص چهره روی می آورند. تبریز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. در این حالت تعیین محدوده صورت کمک خواهد کرد. بعضی دیگر از دستگاه اسکن استفاده می کنند که ثبت ساعت از طریق بارکد، تکه های مغناطیسی، کارت های مغناطیسی و یا فوب ها یا حتی بارکدهایی بر گوشی های هوشمند صورت می گیرد. اسکنر اثر انگشت از نظر فناوری و اسکنرهای مورد استفاده بسیار پیچیده و پیشرفته می باشد. اسکنر به صورت طبیعی شامل اثرات به جا مانده از انگشت شما است. برای گرفتن تصویر کامل اثر انگشت ،باید یک یا چند بار انگشت را بر روی اسکنر فشار دهید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۲۷:۵۴ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب