اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

اطلاعات اعتبارسنجی دستگاه که معمولاً به صورت عدد و یا کد هستند، به مرکز کنترل ارسال می شود. اگر مدت زیادی است که از این سنسور استفاده می کنید و قبلا با آن مشکلی نداشته اید، به احتمال زیاد با خواندن این راهنما قادر خواهید بود مشکل آن را رفع کنید. از دیگر نرم افزارهای حضور و غیاب آنلاین، نرم افزار تحت وب پالیزافزار است که دارای امکان تعریف ناحیه تردد، محل های خدمت و دستگاه های فعال می باشد. دستگاه های حضور و غیاب دارای دوربین ها هوشمند و دوربین های تشخیص چهره هستند. این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. بهترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی شرکت مهرپردازش در مدلهای مختلف در بازار عرضه می گردد این دستگاهها قابلیت اثر انگشت - کارت بدون تماس - کد را داشته و در چندین مدل مختلف عرضه می گردد. سیستم کنترل تردد یا همان اکسس کنترل به معنی اجازه ورود یا عدم ورود به یک شخص یا گروهی از افراد بر اساس زمان بندی مشخص به یک مکان خاص می باشد. برنامه بایستی به این شکل عمل کند که با URL واحد صنفی مشخص گردد. اما نه فکر نکنم که این به کار من بیاد آخه این خیلی پیچیده است .شما حساب بکنید که اون کسی که توی انتظامات نشسته و قراره از این نرم افزار استفاده کنه هیچ اطلاعی از حسابداری نداره. از دیگر موارد کاربرد سیستم اکسس کنترل این است که شما می توانید گروه هایی از افراد را مشخص کنید و محدودیت های دسترسی تردد را بر روی این گروه ها اعمال نمایید.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه

سیستم کنترل تردد از مجموعه ساز و کارهای امنیتی است که مشخص می کند چه کسی و یا چه اشخاصی مجوز ورود یا خروج دارند؟ در صورت پذیرفته شدن درخواست اجازه دسترسی به شخص داده شده و درب برای مدت زمان مشخص باز می شود و اگر دسترسی رد شود، درب باز نخواهد شد. در این نوع از کاربردها ، عکس موجود بر روی کارت (و یا معادل کد شده آن) باید با تصویری که در همان لحظه از شخص دریافت می شود ، مقایسه شود. مثلا می شه از سیستم انبارش برای این کار استفاده کرد. این تفاوت ها می توانند در زمینه کیفیت تصویر، میزان در هم ریختگی پشت زمینه، تغییرات تصاویری که باید تشخیص داده شود، در دسترس بودن یک معیار خوب برای تشخیص یا مطابقت تصاویر موجود با تصویر مورد نظر باشند. بزرگترین مزیت این سیستمهای دیجیتال آن است که نیاز به کارت های زمانی دستی را حذف کرده اند. با گسترش صنایع و شرکتها، موضوع مدیریت منابع انسانی و مدیریت تردد پرسنل به دغدغه اصلی هر شرکت و سازمانی چه کوچک و چه بزرگ تبدیل شده است.

پستی و بلندیهای پوست دست توسط نوری که دستگاه به بیرون ساطع میکند روشن میشود و بدین ترتیب، حسگر نوری عمل میکند. علاوه بر همه این موارد دستگاه هایی که برای کنترل دسترسی به کار می روند می توانند برای ورودی و خروجی کالاها و اجناس موجود در انبارها نیز مورد استفاده قرار گیرند. بدین منظور ابتدا توسط یک دوربین از چهره فرد تصویر برداری می شود، سپس تصویر مورد پیش پردازش قرار گرفته و ویژگی هایی از آن استخراج شده و سپس ویژگی های بدست آمده در یک پایگاه داده ذخیره می گردد. سپس تصویر بهدست آمده تحت فرایندهای محاسباتی و عملیاتی پیچیده برای استخراج اطلاعات مربوط به ویژگیهای سطحی چهره و تجزیه اطلاعات کلی تصویر قرار میگیرد. مجله ای در کره جنوبی زیباترین دختران این کشور را به تصویر کشیده است. در اغلب این سیستم ها می توان در پایان یک دوره لیستی از میزان تردد و استفاده اشخاص از یک مکان خاص را اندازه گیری نمود که از خود سیستم قابل رؤیت و یا چاپ است. در صورتی که مجموعه ای نیاز به داشتن گزارش از ورود و خروج و تردد کارکنان خود داشته باشد می تواند از اکسس کنترل هایی که قابلیت اتصال به شبکه و حافظه دار هستند، استفاده نماید.



    • 6 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند



    • 10-5 ایاب و ذهاب



    • 2 - دارای حافظه داخلی تا ثبت 100000 رکورد



    • 2-تعیین ساعات مرخصی



    • تعریف انواع مشاغل ، سمت پرسنل در سازمان




روش ثبت دستی ساعت ورود و خروج هریک از پرسنل در موارد گوناگون اعم از حضور و خروج روزانه ،برگه های ماموریت، مرخصی، و.. تصاویر ثبت شده در این روش باید دارای کیفیت بالایی باشند. همچنین سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه، نوری بوده و ضد تقلب و ضد خش نیز هست. هم چنین نباید دکمه را خیلی زود یا خیلی محکم فشار دهید، در واقع بایستی انگشت تان را روی دکمه نگه دارید تا آن را اسکن کند و دستگاه باز شود (این پروسه یکی دو ثانیه طول می کشد). یکی دیگر از سیستم های کنترل تردد اشیاء، کنترل ورود و خروج خودروها در پارکینگ و به طور کلی کنترل تردد در سیستم حمل و نقل می باشد. سیستم کنترل تردد بررسی می کند که ورود یا خروج یک فرد یا افراد مجاز است یا خیر. این نوع اسکنر بر اساس این اصل عمل میکند که هرچه فاصله انگشت با اسکنر کمتر باشد، امکان انتقال نیرو بین خازن و پوست دست بیشتر است.

دستگاه ساعت زنی

این سنسور یک تصویر با رزولوشن بالا از لایه های پوست انگشت می گیرد تا اثر انگشت شما را بخواند و آن را با اثر انگشت اصلی (رمز) مقایسه کند. این تکنولوژی به سرعت فراگیر شده و تقریباً در تمامی دستگاههای الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی این دستگاه ها مناسب برای سازمانهای متوسط و بزرگ و مخصوصا سازمان ها و مجموعه هایی است که امنیت بالا اولویت اول آن هاست. یکی دیگر از قابلیت هایی که در دستگاه های آیفون وجود دارد اضافه کردن اثر انگشت های بیشتر است. اثر انگشت های بیشتری اضافه کنید. هر چند تصاویر بزرگتر باشند، حاوی اطلاعات بیشتری از چهره بوده واین فراوانی اطلاعات در بردار استخراجی نیز صدق میکند، و لذا طبقهبندی و جداپذیری کلاسها بهتر انجام گرفته و نرخ بازشناخت افزایش مییابد. همچنین توجه داشته باشیم که در حذف پس زمینه ، ماژول پیش - پردازش بایستی قادر به تعیین محدوده ی چهره باشد.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت

آیا قادر هستید ساعات اضافه کاری کارکنانتان را به دقت حساب کنید ؟ این دستگاه حضور و غیاب دارای دو کارتخوان بارکد و بدون تماس بطور همزمان میباشد.بارکد خوان دستگاه قادر به خواندن بارکدهای استاندارد و بارکد ویژه ی آراز میباشد. مثلا اگر شما دارای 500 نفر پرسنل هستید و دستگاه حضور و غیاب شما ظرفیت 10.000 تردد را دارد. این محصول بنا به درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود. کلیه تجهیزات دیاکالا دارای گارانتی معتبر بوده و خدمات پس از فروش تجهیزات از طریق دیاکالا ارائه خواهد شد. صفحه نمایش آن ۳ اینچی بوده و باتری دارای ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر برای استفاده در هنگام قطعی برق موجود است. تکنولوژی سنسور اثر انگشت نیز بخشی از این به روز رسانی است و معمولا با سیستم عامل گوشی در ارتباط است. اثر انگشت های مخصوص هوای سرد اضافه کنید. پردازش اثر انگشت سه عملکرد دارد : ثبت اثر انگشت ، جست و جو ، شناسایی.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۴:۰۱ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب