اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

در چین، یک شرکت خدمات مالی به نام Ant Financial وجود دارد که مشتریان را قادر می سازد تا با اسکن چهره­ ی خود، هزینه ­ی وعده­های غذایی را بپردازند. حتی ساعتهای اپل واچ و سامسونگ Gear امکان نصب سیمکارت را ندارند و اپل در نسخه جدید ساعت خود، امکان تایپ پاسخ پیامک را دارد. متاسفانه اغلب ساعتهای هوشمند بازار بلحاظ کیفی در سطح پایینی هستند و امکانات مناسبی ندارند. در واقع این ساعتها قرار است مکمل تلفن هوشمند بوده و انجام برخی از امور را از طریق ساعت و بدون نیاز به خارج کردن تلفن از داخل کیف یا جیب شما میسر کنند. برای مثال اگر حوزه شما به علت بارش برف از روز مدرسه خارج می شود می توانید «روز برنامه مجدد» و روز جبرانی ای که خارج از برنامه معمول کارمندان است را در تقویم تنظیم کنید. به طور مثال شما میتوانید کارتهایی با مبلغ موجودی 105 دلار، 415 دلار، 830 دلار و سایر عددهایی که مضربی از 5 هستند را خریداری نمائید.

دستگاهای حضور و غیاب

در این میان ساعت های هوشمند مدل های طرح اپل واچ، M9طرح سامسونگ، V9 اسپورت و دیگر مدل ها فوق را می توانید مشاهده و خریداری نمایید. این مدل ساعت مچی هوشمند از کیفیت، امکانات و کارایی بالایی برخوردار است اما قیمت بسیار بالایی نیز دارد به این صورت که توسط همه افراد و اقشار جامعه قابل خریداری نمی باشد. ما ابتدا کانتورها (یعنی نقاطی که جابجا شده) تصویر سفید را مییابیم و اگر مساحت ناحیه کانتور بیش از 500 پیکسل باشد، در این صورت آن را به معنی تغییر مکان شیء ثبت میکنیم. هرکدام از فاکتورهای انتخاب شده مثبت در نظر گرفته می شود در صورتی که حداقل بتواند بهتر از حدس زدن تصادفی عمل کنند (بیش از نیمی از موارد را تشخیص می دهد) . میگوید ببین تو باید برای من منظم عمل بکنی. برای حذف یک الگوی کاری، الگوی مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه «حذف» را کلیک نمایید. جهت برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت، فرم زیر را تکمیل نمایید.

  • نرم افزار حضور و غیاب چیست؟
  • گنجایش دستگاه
  • کارتخوان Mifare
  • 2-تعیین ساعات مرخصی

قابلیت این موبایل ساعتی در میان ساعت های هوشمند رده بالا منحصر به فرد است.در اولین اتصال با مخاطبین موجود برروی گوشی شما هماهنگ شده و در هر لحظه میتوانید با آنها ارتباط برقرار نمایید. قابلیت تعریف ساعت های مختلف به تعداد نامحدود جهت ارتباط از طریق COM و IP . ارسال و دریافت پیامک، ارسال تماس و دریافت تماس، نمایش اعلان های روی صفحه نمایش در این ساعت هوشمند طرح اپل واچ کاملا قابل مشاهده می باشد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. حافظه داخلی 128 مگابایتی این محصول نیز قابلیت نگاه داری تصاویر گرفته شده با دوربین را دارد. محصول مورد نظر در لیت قرار دارد! در تشخیص چهره انسان شما با دیدن تصویر یک فرد باید بگویید که این تصویر مربوط به کدام یک از افرادی است که قبلا دیدهاید. همان طور که میبینید، چهره موجود در این تصویر به صورت پیکسلهای سفید در آمده است در حالی که پسزمینه سیاه است. تشخیص چهره MB2000 یک دستگاه اکسس کنترل بوده و از جمله دستگاه های بی نظیر و با کیفیت بیومتریک می باشد. که جهت انجام تماس و پیامک شما را از همراه داشتن گوشی موبایل بی نیاز مینماید.

دستگاه کارت ساعت زنی

قبل از استفاده از طریق کابل میکرو یو اس بی همراه محصول، ساعت را کامل شارژ نمایید. پیشنهاد می کنیم ساعت هوشمند سیم کارت خور Q7Sp نیز مشاهده نمایید. ساعت Smart Watch همچنین امکان پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه جانبی را دارا می باشد و می توانید از آن به عنوان یک تلفن همراه نیز استفاده کنید. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. عرضه و فروش این دستگاه ، در انواع مختلف توسط شرکت افق فرا ویژن با برند OFV در سه مدل تشخیص چهره، اثر انگشتی و کارتی انجام می گردد. این دستگاه قادر است از طریق شناسایی چهره، اثر انگشت، کارت های مغناطیسی بدون تماس، شناسه و یا ترکیبی از آنها هویت افراد را شناسایی کند. با این کارتها خرید حضوری با استفاده از دستگاههای POS فروشگاهی در تمامی درگاههای متصل به VISA قابل انجام میباشد.

با این کارتها شما نمیتوانید از دستگاههای خود پرداز وجه نقد دریافت کنید. بدیهی است که از اسپیکر این ساعت به اندازه یک اسپیکر کوچک انتظار داشته باشید. نام دارنده کارت روی کارت درج نشده است اما نام صاحب کارت در پنل بانکی ثبت میشود. کنفرانس اپل با حضور تیم کوک روی صحنه و در غیاب استیو جابز برگزار شد. ارزانترین این دستگاه ها مربوط به سیستم حضور و غیاب هایی است که به صورت ساده بوده و امکانات کمتری دارند. این دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند . کارکرد مستقل با امنیت مضاعف مهمترین ویژگی این سیستم کنترل تردد و حضو و غیاب میباشد . شما می توانید با توجه به نیاز خود از امکانات اپراطور خود در این ساعت هوشمند استفاده نمایید. اگر می دانید که به دنبال چه چیزی هستید به صفحه سخت افزارهای سایت کسرا مراجعه کنید و از لیست کامل دستگاه ها که ممکن است برای شما مفید باشد و همچنین پیشنهادهای ما استفاده نمایید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۰۹ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب