اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

آمازون معتقد است ضریب خطای سیستم تشخیص چهره ۵ درصد است و روی صحت نتایج ۹۵ درصدی میتوان اعتماد کرد. البته گفتنی است که امروزه الگوریتم های تشخیص چهره بسیار پیشرفت کرده اند و مانند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نیز به سختی فریب می­ خورد و بسیار قابل اعتماد است. عملکرد دستگاه کارت خوان بدون تماس به این صورت است که هنگامی که کارت RFID ثبت شده در سیستم و متناظر با کاربر در مقابل دستگاه قرار می گیرد، کاربر شناسایی خواهد شد. در این قسمت به برخی از نکات کلیدی که شما را در انتخاب دستگاه حضور و غیاب متناسب با نیازهایتان کمک خواهد کرد، اشاره خواهد شد. در نتیجه امکان ارائهی خدمات توسط شرکت وجود ندارد و اگر عملکرد دستگاه با مشکل رو به رو شود؛ دستگاه عملا بیاستفاده خواهد شد. باطری داخلی قوی با مدت زمان کارکرد بالا امکان ثبت اثرانگشت و کارت را برای پرسنل مجموعه در شرایط مختلف جوی فراهم می آورد. این پکیج حضوروغیاب شامل سخت افزار همراه با نرم افزار رایگان است که بمنظور حضوروغیاب مجموعه های کوچک (زیر ۲۰ نفر) بسیار کاربردی و مقرون به صرفه می¬باشد. دستگاه حضور و غیاب دستگاهی بسیار کاربردی و راحت برای استفاده در موسسات و شرکت هایی با تعداد بیشمار کارمند است. سنسور استفاده شده در برخی از دستگاه حضور و غیاب از نوع نوری (Optical) و مدل suprema sfm3520 می باشد.

با استفاده از دستگاه کنترل تردد به عنوان تنها ابزار ثبت حضور و غیاب، کارمندان برای همیشه از همراه داشتن کارت و حفظ کلمه عبور رها میشوند و در دراز مدت موجبات افزایش کارایی کارمندان را فراهم میکند. ما در این مقاله قصد داریم هرکدام از این دستگاههای حضور و غیاب را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم و گوشهای از ویژگیهای هر کدام را به شما ارائه دهیم. جالب است بدانید که دستگاه حضور و غیاب و کنترل دسترسی ZK Fk 900 قابلیت اتصال به شبکهای و مشاهده اطلاعات به صورت آنلاین را دارد و میتوان اطلاعات آن را به کمک پورت usb انتقال داد. به گفته هالورسن، همه این بررسیها با استفاده از نرمافزار آمازون رکوگنیشن، در 24 ساعت قابل بررسی بودهاند و ماموران در صورت در اختیار داشتن این نرمافزار میتوانستند به راحتی چهره پادوک را در میان تعداد بیشماری فیلم شناسایی کنند. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. اسمیت به نقش سازمانهای فناوری در کاهش ریسک انحراف فناوری تشخیص چهره اشاره میکند و برای جلوگیری از نقض حقوق اولیهی انسانها، درنظر گرفتن و اعمال راهبردهای اخلاقی را ضروری میداند. نرم افزار حسابداری محک این امکان را به شما میدهد تا کالاهایتان را به صورت سریالی در سیستم ثبت و آنها را به فروش برسانید .

انرژی مصرفی این دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمین میشود و فاقد باتری است؛ پیشنهاد میشود یک برق اضطراری برای این محصول در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق، با مشکل تردد کارکنان مواجه نشوید. دارا بودن شبکه فروش جهانی در بیش از ۱۳۳ کشور دنیا و فروش محصولات خود به ۵۰ شرکت امنیتی برتر جهان باعث شده است که برند Supremaبه عنوان یکی از برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در جهان شناخته شود. برند Suprema یک شرکت مشهور در حال رشد است که در حال حاضر به عنوان یکی از متخصصین شیوههای استفاده از اطلاعات بیومتریک برای تشخیص هویت شناخته میشود. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل T21F افق فرا ویژن ، شما را در کنترل هر چه بهتر پرسنل یاری میکند. با توجه به توضیحات بالا، هرکسی که بتواند یک کپی از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هک کردن دستگاه حضور و غیاب خواهد بود. سیستم حضور و غیاب برای نظارت و مانیتور کردن ساعات کاری، مرخصی ها، مأموریت ها و همه امور زمانی پرسنل است.



    • ارتباط از طریق پورت سریال یا پورت شبکه



    • آموزش Adaboost



    • امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد



    • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • تگ های مجاز : -




هیچ گاه نگرانی برای گم کردن ندارید: بسیاری از شرکت ها هنوز هم از کارت ها برای ثبت زمان ورود کارمندان استفاده می کنند. بهترین دستگاه حضور و غیاب برای سازمان های امنیتی، نظامی و دیگر سازمان های مهم که از دستگاه انتظاراتی بیش از ثبت ورود و خروج با کارت دارند، دستگاه های بیومتریک دارای تشخیص دوگانه اثر انگشت و تشخیص چهره هستند. در سایر سیستمهای حضور و غیاب ممکن است گذرواژه یا کلمهی عبور خود را فراموش کنید، اما در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی، شما همیشه برای ورود اجزای بیومتریک خود (اثر انگشت) را به همراه دارید. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید. در صورتی که در دیگر دستگاههای حضور و غیاب دیگر ممکن است بتوانید گذرواژه و الگو را حدس بزنید. اسکنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالایی دارد و از سوی دیگر ضریب خطای آن بسیار پایین است. امنیت و دقت این دستگاه بسیار بالاست و به دلایل امنیتی، حضور و غیاب کارکنان در مراکز نظامی و امنیتی با این دستگاه انجام میشود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۱:۵۶ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب