اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

نسخههای اولیهی فناوری تشخیص چهره که قدمت آنها به دههی 1960 بازمیگردد، سنگین و خام بودند. برای تهیه ردیفی کافی از خازنها نیاز به تعبیه صدها و بلکه هزاران خازن در یک حسگر است تا بتواند به طور دقیق برآمدگیها و فرورفتگیهای روی انگشت را به کمک سیگنالهای الکتریکی تشخیص دهد. کارتهای عبور خود دارای هزینه است که با حذف آن باعث صرفه جویی در هزینههای سازمان میشود. سپس از شما خواسته میشود تا انگشت خود را با زاویه و به شکلی بر روی اسکنر قرار دهید که لبههای آن قابل تشخیص باشند. این نوع هک را میتوان به فراموشی و رها کردن کلید روی در خانه تشبیه کرد. نخستین قدم برای جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت به این روش، جلوگیری از دست پیدا کردن دیگران به الگوی انگشتان خود است. رنگی بودن صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب و یا سیاه و سفید بودن آن و همچنین اندازه صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب در قیمت دستگاه تاثیر دارد و باید در هنگام خرید به این نکات توجه کرد.



    • تقویم : شمسی | میلادی



    • کشف چهره (Face Detection)



    • درگاه های ارتباطی RS232, TCP/IP, USB



    • انجام اختصاص شیفت پرسنل بصورت گروهی



    • تعریف چندین بازه شبکاری برای هر گروه کاری بصورت مجزا



    • 1 جواب میانگین بازدید روزانه 0.33140 بازدید



    • 10-1 - شرایط ماموریت



    • چاپ انواع بارکد




دقت کنید که انگشت شما خشک و تمیز باشد: خیس بودن یا کثیف بودن انگشت شما میتواند عامل بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا اسکنر انگشت دستگاه باشد. اگر موارد فوق عامل بروز مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون یا آیپدتان نبودند، باید پا به مرحله بعدی بگذارید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. ممکن است در گیت اصلی، سنسورهای تشخیصدهنده فلز، دوربینهای مدار بسته و محافظان زیادی قرار گرفته باشند. لایه های بالایی نسبت به کلیتوریس بالاتر است و پوست ختنه گاه را ایجاد می کند. ابتدا به بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون یا آیپدتان مراجعه کنید و سپس گزینه Touch ID & Passcode را لمس نمایید. اگر مشکل اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان با مواردی که پیش از این اشاره داشتیم رفع نشد، توصیه میکنیم که تنظیمات اسکنر انگشت دستگاه را ریست کنید. پس از ارتباط دستگاه با کامپیوتر نرم افزار کشت و نگهبانی را بر روی سیستم نصب و اجرا نمایید.

شما باید این مرحله را در دستگاه های اندروید نوقا اجرا کنید. بعد از اطمینان از نحوه ذخیرهسازی تصاویر اثر انگشتها در حافظه اسکنر، باید همواره از اثر انگشت خود محافظت کنید. اگرچه این روشی مناسب برای محافظت از تمامی پسوردهای عددی و متنی ذخیره شده در این نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهای عبور شما به کارایی نرم افزار مدیریت پسورد بستگی دارد. در این دستگاهها، یک اپلیکیشن مدیریت پسورد محافظت شده از طریق اثر انگشت با یک پسورد متنی رمزنگاری نشده درونش، وجود داشت. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. بسته به این که جنس بدنه و مخصوصا گوشی هوشمند شما چه چیزی است، ممکن است اثر انگشتتان در سرتاسر آن به طور واضح و قابل کپیبرداری وجود داشته باشد. تنها با یک مرتبه کشیدن انگشت روی اسکنر، کار را برای هکر دشوار و تقریبا غیر ممکن خواهید کرد. به عنوان نمونه میتوان با قرار دادن یک سطح بازتابکننده مات، از اثر انگشت به جا مانده برای احراز هویت مجدد روی همان اسکنر، استفاده کرد. به این منظور کافی است بعد از قرار دادن انگشت روی اسکنر، آن را تمیز کنید. اگر برای هکر، امکان دسترسی به تصویر به صورت واضح به منظور دور زدن اسکنر اثر انگشت وجود نداشته باشد، قدم بعدی، ایجاد یک اثر انگشت جعلی است.

پیشتر، آن را روی کاغذ یا چوب پیاده میکردند، اما امروز، سریعترین، دقیقترین و بهترین روش، خوراندن تصویر اثر انگشت به یک پرینتر سه بعدی و دریافت نسخه جعلی آن در قالب مادهای پلاستیکی است. Baby Maker یک نرم افزار بسیار جالب است که توانائی تشخیص چهره ی احتمالی نوزادی که متولد خواهد شد توسط عکسی که شما از پدر و مادر نوزاد به نرم افزار میدهید را دارا میباشد. این مشکل را میتوان شبیه به سیستم امنیتی یک فرودگاه دانست. مواردی که در ادامه به شرح آنها میپردازیم، احتمالا مشکل پیش رویتان را حل میکنند و عملکرد اسکنر انگشت دستگاهتان را به حالت نرمال باز میگردانند. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. دلایل متعددی وجود دارند که ممکن است منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی (Touch ID) یا اسکنر اثر انگشت آیفون و آیپدهای اپل شوند.

برای این که رویکرد جامعی داشته باشیم، باید همه ابعاد و موقعیتهای ممکن برای هر کرنل را اعمال کنیم. برخی اوقات ما مشغول گوش کردن به موزیکیم و میخواهیم بهسرعت یک نوتیفیکیشن را چک کنیم و جواب بدهیم و در این لحظات قصد نداریم دستگاه را از روی میز برداریم. دستگاه حضور و غیاب میتواند در ادارات و شرکتها و مدارس مورد استفاده قرار بگیرد و یا هر ارگان یا سازمانی که نیاز به ثبت ورود و خروج کارکنان داشته باشد میتواند از دستگاه حضور و غیاب استفاده کند . ۵- در طی جلسات هر زمان موها رشد کردند فقط با تیغ آنها را بتراشید وبه هیچ عنوان از بند، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید. معمولا درباره اتفاقات و تغییراتی که در محل کار پیش می آید، در جلسات صحبت می شود. چندی پیش وب سایت Gizmodo گزارشی درباره وجود باگ در دستگاههای لنوو نوشت که هک اسکنر اثر انگشت از طریق آن امکانپذیر میشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۷:۴۶ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب