اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

در روزهای غیر تعطیل رسمی، انتقالات سامانه «پایا» برای تسویه تراکنشهای کارتی «شاپرک» مربوط به روز قبل، صرفاً یک بار در روز و در سیکل ساعت ۳:۴۵ بامداد پردازش و برای بانکهای پذیرنده ارسال میگردد. همچنین میتوانید از طریق بررسی در گوگل، به عدد مربوط به این فاکتور برای یک اسکنر مشخص دست پیدا کنید. کاربرد داشته است. همچنین سازمانهای امنیتی نیز برای احراز هویت چندعاملی، پیدا کردن تصاویر موردنظر، جلوگیری از سرقت بستهها از آن استفاده میکنند. با توجه به یکسان بودن عملکرد تمامی پایانه های فروش صرفاٌ استفاده از یک پایانه فروش کافی است. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. در حالت ایدهآل اسکنر اثر انگشتی که جلو قرار گرفته باشد خواهناخواه قادر است دستگاه را روشن کند و نیازی به استفاده از دکمه پاور نیست. استفاده از اسکنر اثر انگشت، از چند دهه پیش راهکاری متفاوت به منظور احراز هویت در انواع سازمانها و سیستمها همچون سیستمهای بانکی بوده است.

 

پذیرنده متعهد است تا بابت پرداخت وجه از طریق پایانه فروش، مبلغ اضافی از دارنده کارت دریافت نکند. چنانچه به اشتباه وجهی بصورت اضافی به حساب پذیرنده واریز شود، پذیرنده مجاز به برداشت وجه واریزی اضافی نبوده و باید در صورت تشخیص، مراتب را سریعا به شرکت PSP مربوطه اطلاع دهد. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. همچنین از مهمترین گزارشهای یک نرم افزار حضور و غیاب کنترل تردد آنلاین است فارغ از اینکه پرسنل بر روی کدام دستگاه تردد خود را ثبت میکنند. در سال های اخیر بیشتر سازمان های مختلف به نوعی از دستگاه حضور غیاب یا ساعت حضور غیاب برای بررسی و ثبت زمان شروع و پایان ساعات کاری کارمندان استفاده می کنند. حوزه مسوولیت های پذیرنده چیست؟ سیستم حضورو غیاب کارتی چیست؟ با استفاده از این سیستم ها به کارمندان آموزش قانون مندی و وقت شناسی می دهید. پذیرنده موظف به اعلام سرقت و مفقودی دستگاه شده می باشد و باید تعهد نماید که درصورت تغییر آدرس و یا شغل، موضوع را در اسرع وقت به شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت اطلاع دهد.



    • اطلاعات کارکنانتان را به صورت کامل ثبت کنید



    • 10-3 - الزامات کارکردی ماموریت



    • مشاهده وضعیت حضور پرسنل در اداره



    • گزارش ساز و فرمول نویسی

 



پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. ممکن است نوسانات برقی حاصل از این وسایل به دستگاه حضور و غیاب آسیب وارد نماید. همچنین میتوان به ازای هر پرسنل چند اثر انگشت تعریف کرد تا در زمان آسیب دیدگی یا خراش داشتن پوست انگشت ، بتوان با انگشت دیگری ثبت تردد انجام شود.. دستگاههای تشخیص چهره به دلیل عدم تماس مستقیم پرسنل با سخت افزار عمر طولانی دارند و کمتر دچار آسیب دیدگی میشوند. این دوربین های مدار بسته این امکان را به شما می دهند که به راحتی بتوانید چهره افراد را شناسایی کنید. پرسنل می توانند از وضعیت ورود و خروج های ثبت شده خود در هنگام ارسال درخواست مرخصی و ماموریت و در همان فرم مطلع گردند . میتوان به راحتی کارتها را جا به جا کرد و یا اگر پرسنل کارت ثبت شده به نام خودشان را گم کنند، دریافت کارت مجدد زمانبر و پردردسر است.

در کسب رضایت مشتریان ، کیفیت خدمات پس از فروش ارزش بالاتری نسبت به ارائه خود محصول دارد و بهترین تبلیغ برای فروش بیشتر محصولات است. در دنیای کسب و کار بسیاری از مدیران ترجیح میدهند حقوق کارکنان خود را به صورت ساعتمزد پرداخت کنند. بسیاری از مشاغل روش ساعت زدن از طریق کامپیوتر، موبایل و یا تلفن را بسیار ساده تر و ارزان تر می بینند. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. این مدل از دستگاههای کارت ساعت به دلیل پردازش اطلاعات بیشتر نسبت به دیگر مدلها سرعت کمتری دارند ولی امنیت شناسایی آن بیشتر از دستگاههای اثر انگشت و کارت خوان و امکان تقلب در آنها کم است. این محصول برای استفاده در شرکت ها و ادارات طراحی و تولید شده است که با استفاده از آن ها می توان به دقت ساعات ورود و خروج کارمندان را کنترل نمود.

از دیگر استفادههای این سیستم میتوان به کابردهای آن در حوزههای سلامت و تبلیغات اشاره نمود. اﻛﺴﻞ هوشمند ﺣﻘﻮﻕ و ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ تمام امکانات یک سیستم حقوق و دستمزد را دارا می باشد. این شبکهها یک پیش-آموزش خودکار را نیز همراه با بخش شبکه عصبی فشرده ارائه میکنند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید. سیستم مدیریت تردد سازمانی و کنترل تردد همکاران سیستم، با بهکارگیری فناوری RFID و بیومتریک در تشخیص و شناسایی افراد، نظارت دقیق منابع سازمانی و افزایش بهرهوری کارکنان را به همراه دارد. ساختار انعطاف پذیر: سیستم کنترل تردد کسرا با تمامی نیازهای شما همخوانی دارد و نیازهایتان را پاسخگو است. کدامیک از انواع کارت ساعت ها با سیستم حضور و غیاب سازگار هستند؟ دستگاه های کنترل تردد موجود در بازار با انواع تکنولوژی در حال به روز شدن هستند ، بنابر نوع نیاز شرکت یا سازمان متبوعمان می توانیم از انواع دستگاههای موجود در این حوزه استفاده کنیم .

یکی از مهمترین ویژگیهای هر نرم افزار حضور و غیاب حرفه ای ، انعطاف در ارتباط با انواع دستگاههای ثبت تردد، با هر مدل و هر برندی ست. ثبت رایانه ای توسط فرد : روشی مفید و بروز است اما زمان بر و ازار دهنده زیرا که افراد باید زمان زیادی را منتظر بمانند تا هزینه و ورود یا خروج انها ثبت شود تا بتوانند وارد شوند. در سال 2007 یک زن سوئیسی در مرز آمریکا وقتی با انگشت نگاری ماموران روبرو شد انگشتان خود را پنهان میکرد ولی بعد معلوم شد که تمام مدارک هویتی این زن سوئیسی کامل است به جز اثر انگشت. در تحقیقات اولیه ماموران مشاهده کردند که این زن سوئیسی شیارهای انگشت ندارد! درضمن این قفل هم در برابر برف و باران کاملا مقاوم است.این حسگر نیز میتواند مانند سایر حسگرهای اثر انگشت در ادارههای پلیس و سایر مکانهایی که نیازمند امنیت بالایی هستند، استفاده شود. معمولا این سری از دستگاههای ثبت تردد همزمان دارای سنسور حساس به اثر انگشت هم هستند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۶:۳۵ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب