اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

این دستگاه میتواند در صورت نیاز اطلاعات ذخیره شده در حافظه خود را از طریق شبکه به دستگاه دیگری انتقال دهد. نرم افزار WinTas به گونه ای طراحی شده است که در عین سادگی بتواند اکثر نیازهای سازمانها و شرکت هایی که تعداد پرسنل آنها در حدود ۱۰۰ نفر است را پوشش دهد. با استفاده از این سیستم ها به کارمندان آموزش قانون مندی و وقت شناسی می دهید. از این دستگاه می توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در یک ساختمان یا مجموعه و همچنین احراز هویت افراد و کنترل دسترسی کارکنان به بخش های مختلف یک سازمان یا مجموعه استفاده کرد. این ساعتها همچنین میتوانند برای کنترل درب ورودی ساختمان اداری استفاده شوند. سرعت شناسایی اثرانگشت در این مدل تا حد زیادی افزایش یافته است و در کمتر از ۱ ثانیه اثرانگشت شناسایی می شود. شرکت شهاب نیز در راستای اهداف بلند پروازانه ی خود طرح تحقیق و توسعه ی پروژه تشخیص چهره را از حدود ۳ سال پیش آغاز و در این مدت الگوریتم های بسیاری را ابداع، تست و پیاده سازی کرده است. لطفا جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید و یا از طریقسایت virdi از قیمت ها مطلع شوید.



    • 2-قرارداد کار موقت



    • هایلایت کردن تراکنش های همسان



    • باتری BACKUP با قابلیت 3 ساعت کار مداوم و 12 ساعت Stand By



    • اتلاف زمان



    • امکان اضافه کردن ورود خروج به صورت دستی



    • 13- نظارت و تسلط



    • 10- کاهش هزینه های محاسبه حقوق و اضافه کاری




با آخرین الگوریتم تشخیص چهره نسخه ۷٫۰ و پلتفرم با ظرفیت بالا که ۴۰۰ الگوی چهره را نگهداری می کند بدون تقسیم گروه ها و زمان تشخیص کمتر از ۱ ثانیه است. ضروری است بدانید این گونه دستگاه های باید قابلیت بالا داشته باشند و به طور قابل ملاحظه ای ارزیابی های لازم را انجام دهد. صنایع الکترونیک کرج ساعت های حضور و غیاب بعد پنجم را با قابلیت ها و امکانات ویژه به همراه خدمات و پشتیبانی آنلاین ارائه میدهد. این امر نه تنها در زمان صرفه جویی میکند بلکه با فراهم کردن دادههای بدون خطا و به موقع بهرهوری مالی را افزایش میدهد. بلکه تشویق مناسب و به موقع در حد کارآیی صورت گرفته و توبیخ همراه با احترام و استدلال مفید است. اثر انگشت کارکنان با اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده مرکزی مقایسه میشود. دستگاه اسکنر اثر انگشت مدلCAMA-SM25 یک ماژول اثر انگشت نوری با توانایی یادگیری و بروز رسانی خودکار اثر انگشت.

دستگاه حضورو غیاب

ماژول دریافت . این نقطه ی ورود به فرایند تشخیص چهره است. برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. تولیدات شرکت ما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند و افراد می توانند با استفاده از خدمات ما بهترین دستگاه ها را در محیط اداره و یا شرکت خود مورد استفاده قرار دهند. خروجی های دستگاه بسیار کامل و امکان نصب این دستگاه به قفل های برقی و گیت های کنترل تردد میباشد . فیسبوک این غول شبکههای اجتماعی، با جمعآوری تصاویر و هویت بازدیدکنندگان یک نمایشگاه اتومبیل، تبلیغات مربوط به خودرو را برای این افراد ارسال میکند. OpenCV برای یافتن چهره اشخاص در تصاویر مختلف، از الگوریتمهای یادگیری ماشین استفاده میکند. وظیفه این صفحه نمایش این است که در هنگام ثبت تردد، عکس و مشخصات فرد را نمایش دهد. صفحه نمایشی ۲٫۸ اینچی در این محصول تعبیه شده است که با منوی فارسی و تقویم شمسی در خدمت شماست. در نهایت پس از چندماه افت و خیز شدید قیمت ­ها، در نزدیکی نوروز ۹۸ قیمت ارز تقریبا در یک کانال ثابت قرار گرفت؛ البته کانالی بسیار بالاتر از قیمت های قبلی! این فرایند بسیار سریع اتفاق افتاده و در حدود ۱ تا ۵ ثانیه زمان میبرد.

اگر قصد خرید دستگاه حصور و غیاب الکترونیکی را دارید ، در هر برندی با هر قیمتی نگاه ویژه به تجهیز دستگاه به باتری داشته باشید . با استفاده از دستگاه کنترل تردد به عنوان تنها ابزار ثبت حضور و غیاب، کارمندان برای همیشه از همراه داشتن کارت و حفظ کلمه عبور رها میشوند و در دراز مدت موجبات افزایش کارایی کارمندان را فراهم میکند. البته در این نسخه های رایگان بسیاری از قابلیت ها و امکانات نرم افزار حضور و غیاب وجود ندارد. در صورتی که تمایل به روش های سیمی ندارید، میتوانید از دستگاه هایی که قابلیت اتصال به شبکه های بیسیم مانند وای فای را دارند خریداری کنید. از قابلیت هایی است که میتوانید بر اساس نیاز خود آن را خریداری کنید.باتری داخلی برای محیط هایی مشکلات قطعی برق وجود دارد توصیه میشود. در خرید این گونه دستگاه ها ابتدا تحقیق کنید تا بتوانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را با مناسبترین قیمت خریداری کنید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۹:۰۷ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب