اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

در حالیکه برخی دیگر، از مکان جغرافیایی برای ثبت دقیق جاییکه کارکنان باید آغاز و پایان کار را ثبت کنند، استفاده میکنند. این شرکت با برخورداری از کادر فنی در زمینههای الکترونیک و سختافزار فعالیت خود را آغاز نموده است. در این قسمت از آموزش، نحوه ثبت پرسنل و تنظیم حکم کاری برای پرسنل را توضیح می دهیم. این نکته بدین معنی است که: اگر قصد دارید شکایتی تنظیم کرده و پرونده ای را علیه کسی ایجاد کنید، باید شواهدی را ارائه کنید که تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته را تایید کند. … یکی از ویژگیهای بارز سیستم تردد کسرا وجود ماژول گردش مجوز می باشد که مشکل ثبت و نظم در گردش مجوزهای این سازمان را برطرف نموده است. دوربین های مدار بسته ای که قابلیت تشخیص چهره دارند تصاویر افراد را با استفاده از فناوری های متنوعی که در دوربین وجود دارد تشخیص می دهند. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست.

  • 4- نرم افزار حضور و غیاب سازگار با دستگاه
  • 2- عدم نیاز به نیروی انسانی در پارکینگهای تمام اتوماتیک
  • لوگو سازمان یا شرکت
  • 3- مهربانی و معاشرت با کارکنان
  • نمایش جزئیات سابقه تاخیر و غیبت هر دانش آموز
  • آسیاب ذغال سنگ عمودی 200 تن در ساعت-
  • دارای LCD 7 اینچ جهت پیامها و نمایش منو
  • پروژه به صورت Async غیر همزمان پیاده سازی شده است

اگرچه اکثر بیومتریک ها در حیطه بیومتریک های فیزیکی هستند انواع دیگری از اندازه گیری های بیومتریک جایگزین از جمله بیومتریک تایپ کردن وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب zk 102 دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که زبان فارسی را ساپورت می کند و دارای تقویم شمسی است و امکان نمایش پیام های شخصی ریال عمومی و اسلاید را نیز داراست . برای تشخیص چهره افراد به صورت بهتر و موثر بجای استفاده از کارت شناسایی میتوان از این دوربین در ورودی ها یا خروجی های معابر عمومی استفاده کرد. ما از مدلهای از پیش آموزشدیده برای تشخیص چهره، چشمها و دهان استفاده خواهیم کرد. از دیگر امکانات همراه دستگاه EB-142 می توان به داشتن سخنگوی فارسی، سیستم عامل لینوکس، قابلیت تعریف ۱۰ اثر انگشت برای هر نفر و تعریف کلید چهار عملیاتی اشاره کرد. استفاده از یک سنسور در کنار دوربین تشخیص چهره به همراه چراغ های ir باعث شده این دستگاه فرایند تعریف و ذخیره سازی چهره کاربر را به اسانی و با سرعت بالا انجام دهد . این SDK علاوه بر تمام ویژگی های SDK استاندارد ، شامل نمونه برنامه های client ، خودآموزها و سرور تطبیق آماده برای استفاده نیز می باشد.

41. دکمه «ثبت» را کلیک نمایید.

این متغیر شامل یک الگوریتم از پیش آموزشدیده است و آن را روی یک تصویر خاکستری اعمال میکنیم. این نگرانیها ورای قیمت بوده و مسائل مهمتری را شامل می شوند. دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره سری RF تولید شرکت جهان گستر قابلیت های منحصر بفردی دارند که عملکرد آنها را از سایر رقبای خارجی خود متفاوت می کنند. دستگاه کنترل تردد کارتی سری V800 دارای دکمه های کاربردی بر روی صفحه کلید خود است. 41. دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. را استخراج نماییم. در پایان هر ماه با استفاده از اطلاعات بدست آمده ، محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان براحتی انجام می پذیرد. امروزه یکی از نیازهای ضروری که به عنوان چالشی برای مدیران مجموعه های اداری , تولیدی و … به حساب می آید توان نظارت و بررسی وضعیت کاری پرسنل زیر مجموعه خویش است. این دستگاه ها با ثبت دقیق ساعت ورود و خروج افراد، کار را برای برنامه ریزی و نظارت دقیق بر تردد پرسنل و دانش آموزان در محل کار و مدرسه بسیار آسان می نماید. یک حافظه مربوط به ثبت ترددها و حافظه دیگر محل نگهداری نمونه اثر انگشت یا چهره می باشد.

حضور و غیاب

این اسکنرها بیشتر از طریق اتصال پورت USB به یک کامپیوتر عمل می کنند و بدون در نظر گرفتن محل آن امنیت را برای کامپیوتر شما فراهم می کنند. سراسر جهان پیدا شوند، این دستگاه ها تقلب ها و افرادی که می خواهند فرار کنند و کامپیوتر عکس آن ها را ذخیره نموده است را بگیرند. برقراری روابط صحیح بین کارکنان، سازمانی موفق با نیروی انسانی کارآمد را در پی خواهد داشت. چنانچه بخواهید تردد پرسنل را از دو هر دو طرف درب کنترل نمایید نیاز به دو عدد دستگاه کنترل تردد خواهید داشت. سپس تصویر را به یک تصویر خاکستری تبدیل میکنیم. تبلت ها برای اسکن کردن صورت دانش آموزان استفاده می­ شوند و سپس تصاویرشان را برای تأیید هویت با یک پایگاه داده تطبیق می ­دهند. این امکر باعث جذابیت پروژه افزایش نظم در مدارس شده است که پروژه هوشمندسازی مدارس را به معنای واقعی به مرحله اجرا در آورده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۲۶:۲۷ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب