اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

وقتی یکی هست که همیشه هواتو داره محسن لرستانی ( بی وفا ) دیرین دیرین - ریش سفیدیسم تجزیه کسر سریال هندی | زبان عشق | قسمت 276 | دوبله فارسی | فیلم هندی | کانال گاد یه حرکتی بزن دیرین دیرین - وسایل پیشگیری چکش تخریب تاپ لاین رونیکس کلیپ جدید و باحال محسن ایزی 771 سختی ها و ظرایف موضعگیری های وزارت امور خارجه شکار شیرها سمینار دو روزه آمار (با رویکرد علوم داده|DataScience) - روز اول بخش دوم آبجی میخوام با مزه ترین و خنده دارترین کلیپ های محسن ایزی شکوفه عزیزی؛ دومین اجرای برنامه دوم از مرحله نیمه نهایی عصرجدید اجرای محمد زارع در نیمه نهایی عصر جدید آهنگ لری خنده گل، خواننده اسماعیل بهشتی دیرین دیرین - فانتزی بیش از حد مخمل پاش/واترترانسفر/فانتاکروم فقط ۵ دقیقه کی اینجوری زود حاضر میشه ؟ تمامی نرم افزارهای حضور و غیاب برای نصب و راه اندازی روی سیستم ها نیاز به نصب دیتابیس sqlserver دارند. هنگامی که انگشت بر روی سطح سنسور دستگاه حضور و غیاب قرار می گیرد، انگشت زنده تغییراتی در خود نشان می دهند.

  • 12دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۳۰ کاربر مدل AT480-30
  • دسترسی آسان به اطلاعات
  • ثبت حضور غیاب با کارت بدون تماس و اثر انگشت
  • خروجی رله با قابلیت تعریف جداول زمانی

با بررسی بیشتر عکس های اثر انگشت و پیدا کردن این حالت غیرعادی انگشت تقلبی از انگشت زنده مشخص می شود. فناوری که می تواند بر این مشکلات غلبه نماید استفاده از فناوری های بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره و اثر انگشت می باشد. البته چنانچه معلم تمایل داشته باشد می تواند نمرات را به صورت عدد وارد نماید. با ثبت این بازه کاری، در صورت ارائه مقادیر زمانی صحیح و عدم تداخل بازه های کاری، فرم بسته شده و نمای گرافیکی نمایش داده می شود. در صورتی که یک سازمان در نرم افزار تعریف شده باشد، به صورت پیش فرض انتخاب خواهد شد. به سادگی انتخاب هر چند کلاس در هر چند درس و در هر بازه زمانی دلخواه سیستم به صورت اتوماتیک گزارش جامعی را جهت کمک به تحلیل مدیران نسبت به ارزیابی تحصیلی دانش آموزان فراهم می نماید. در این حالت نرم افزار حضور غیاب ، ساعتها را بر اساس IP آنها شناسایی کرده و داده های تردد را جمع آوری می نماید.

دستگاه کارت ساعت زنی

2. با تعریف «روز کاری»، تردد پرسنل به درستی شناسایی خواهد شد. این راه به گونه ایی برای شناسایی اثر انگشت جعلی که با موادی مانند پلاستیک و ژلاتین و غیره ساخته شده به کار می رود. از سوی دیگر قابلیتهای این نرمافزار در پشتیبانی از شیفتهای کاری متنوع و مختلف مانند شیفتهای شناوری و همچنین شیفتهای چرخشی بیمارستانی جالب توجه است. یکی دیگر از شاخص های انتخاب دستگاه حضور و غیاب قیمت دستگاه می باشد که با توجه به گستردگی سازمان و سطح امنیت می توانید دستگاه حضور و غیاب مناسب را از سایر دستگاهها برگزینید. گارانتی طلایی دستگاههای حضوروغیاب شرکت تردد یکی از معتبرترین گارانتی های موجود می باشد. ، یکی از انواع مختلف دستگاه های حضور و غیاب و ثبت تردد پرسنل با قابلیت پردازش تصویر وارتباط بدون سیم با wifi شرکت نوین پرداز می باشد . این محصول بر اساس کار با کارت طراحی شده و قابلیت کار با انواع کارت های موجود (بدون تماس،بارکد،مغناطیسی) را دارا می باشد و در 6مدل تولید و عرضه می گردد.

بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد..

بازه کاری استراحت جز بازه های کاری موظفی، اضافه کاری، اضافه کار اجباری نبوده ولی هرگونه حضور در این محدوده، طبق قوانین و درخواست های ارائه شده محاسبه خواهد شد. بدین ترتیب حضور پرسنل در محدوده مجاز اضافه کاری، طبق قوانین، مشمول تشویق خواهند بود. بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد.. بدین ترتیب به راحتی مشخص می شود ترددی که در ساعت 8:30 ثبت شده است مربوط به این روز کاری نمی باشد. توجه نمایید بدون تعریف روز(های) کاری در الگوی کاری دوره ای نمی توان بازه های کاری تعریف نمود. دستگاه حضور غیاب مدل RADEN دارای حافظه ای با ظرفیت ثبت رکورد های نامحدود است. دستگاه حضور و غیاب مدل RADEN از زبان های فارسی، انگلیسی و عربی پشتیبانی میکند. دستگاه حضور غیاب RADEN دارای درگاه های ارتباطی متنوع برای ارتباط با سایر دستگاه ها است. توجه نمایید در صورتی که بازه های کاری در آن روز تعریف شده باشد، با حذف روز کاری آن بازه ها نیز حذف خواهند شد. اثر انگشت از قدیمیترین روش های تشخیص هویت است که با پیشرفت تکنولوژی به تنوع آن افزوده شده است. تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب ، رشد بسیار زیادی داشته است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۱:۳۲ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب