اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن حضور و غیاب
 

سیستم حضور بیومتریک نتیجه دقیقی را ارائه می دهد که هیچ فناوری دیگری نمی توانداین کار را انجام دهد. مورد دیگری که بسیار مهم می باشد چگونگی اراده خدمات پشتیبانی توسط فروشنده دستگاه حضور و غیاب است. از ویژگیهای مهم این سیستم حضور و غیاب میتوان به صفحه کلید میکروسوییچی و بسیار مقاوم ،UPS داخلی و همچنین امکان تجهیز آن به پورت شبکه RJ۴۵را نام برد. نوآوری جدیدی برای مدیریت باشگاه های ورزشی به نام آپولو. این ابزار با دسترسی به اطلاعات قبلی و جاری حضور و غیاب و زمان را ردیابی می کند. قیمت دستگاه حضور غیاب از این مدل به مراتب ارزان تر از مدل های پیشرفته تر است که امروزه استفاده می شود. برخی از دستگاه ها تمامی این ماژول ها را دارا می باشند و برخی دیگر که معمولا قیمت ارزانتری دارند برخی از این ماژول ها را حذف کرده اند. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره همانند یک انسان هوشمند است که با سیستم های خودکار خطای انسانی را حذف می کند. یک سیستم حضور و غیاب، نیاز به مرتب سازی کاغذها را حذف می نماید.



    • امکان تعریف اطلاعات جدید و یا ویرایش اطلاعات قبلی



    • دردسترس بودن. ( گم نشدن )



    • آسیاب ذغال سنگ عمودی 200 تن در ساعت-



    • هرزنامه تهاجمی تکراری جعلی



    • روز جاری تاریخ پیش فرض سیستم است



    • تعمیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره



    • 1- دستگاه ساعت زنی با کارت هوشمند ثبت ورود و خروج



    • معماری سما




با مطالعه این مطلب شما می توانید با اطلاع کامل از خصوصیات مورد نیاز برای یک دستگاه حضور و غیاب، اقدام به خرید دستگاهی با قیمت مناسب و امکانات معقول نمایید. تمام عواملی که در قسمت قبل توضیح دادیم دست به دست هم داده و قیمت یک دستگاه حضور و غیاب را مشخص میکنند. جهت استفاده از این تگ ها هم در فاصله کم و هم در فاصله نسبتا دور می توانند مورد استفاده قرار گیرند. جهت گرفتن چاپ از گزارشات که توسط نرم افزار DOS با چاپگرهای مدل جدید با پورت Parallel و USB گرفته نمی شود می توان از نرم افزار Report WIN استفاده نمود. هر یک از این پورت ها از روش بخصوصی برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند که سرعت انتقال اطلاعات دستگاه ها به شبکه بسته به نوع کابل می باشد. همچنین پورت های خروجی مختلفی در ساخت دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود که برخی از آن ها عبارتند از USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP.

سیستم حضور وغیاب تحت وب

این ساعت حضور و غیاب دارای دوربین مادون قرمز برای استفاده در محیط های کم نور و همچنین سنسور اثر انگشت نوری است. یکی از این قسمت ها کنترل و نظارت بر وارد و خارج شدن کارمندان و همچنین نحوه محاسبه میزان حقوقشان بر طبق این ساعات کاری است. مدیریت کارمندان در محیط کار یکی از مواردی است که مدیران دائم باید آن را درنظر بگیرند. در دستگاه های قدیمی تشخیص چهره برای ثبت اثر انگشت باید کلید خاصی را بر روی دستگاه انتخاب شود تا اثر انگشت یا تشخیص چهره فعال شود. اگر بدانند که سیستم امنیتی یک ساختمان مجهز به تشخیص چهره است، می توانند اقداماتی را انجام داده و مانع شناسایی صورت خود توسط دوربین شوند. در کشور آلمان، یکسری بیلبوردهای تبلیغاتی بر اساس این تکنولوژی طراحی شده است که می تواند جنسیت و سن عابران را شناسایی کند و فقط وقتی که زنان در نزدیک آن باشند، تبلیغاتی را به آنها نشان می دهد.

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب برای هر مجموعه ایی مور نیاز بوده و یک وسیله بسیار مهم برای کنترل ورود و خروج پرسنل و در نتیجه محاسبه حقوق آنها می باشد. کلیه افرادی که به هر دلیلی از ابتدای سال 1397 تاکنون تردد ناقص داشته اند و موجب ثبت غیبت یا کسرکار برای آنها شده است، می توانند در بازه زمانی مذکور از طریق سامانه جدید، برای اصلاح آن اقدام نمایند. 1- در سامانه جدید، ثبت درخواست مرخصی ها و اصلاح ترددهای قدیمی، از تاریخ 1 فروردین 1397 تا روز جاری برای کلیه افراد به مدت 2 ماه (تا 15 مهر 1398) باز خواهد شد. طریقه کارکرد سامانه حضور و غیاب دینگ چگونه است؟ به همین دلیل از زمان های خیلی دور با گسترش فعالیت های ارگان های دولتی و غیردولتی، نیاز بود تا روش های کارایی برای اتومات کردن عملیات حضور و غیاب برای کنترل هرچه بیشتر این امر صورت گیرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۴:۰۷ ] [ کارآموز شرکت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب