اپليكيشن حضور و غياب

اپليكيشن حضور و غياب
 

شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-630 مي باشد. گوگل در پست و ويدئويي در يوتيوب از اين موضوع خبر داد كه پيكسلهاي جديد بهجاي استفاده از حسگر اثرانگشت، از تكنولوژي تشخيص چهره استفاده خواهند كرد. سيستم حضور و غياب از طريق دستگاه به سه صورت انجام مي گيرد كه در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. اما با در نظر گرفتن نكاتي كه در ادامه مقاله ارائه خواهيم داد، به راحتي مي­توانيد مناسب ترين دستگاه براي نيازهاي سازمان خود را انتخاب و خريداري نماييد. همانطور كه مستاحضر هستيد هر سيستمي داراي مزايا و معايبي مي باشد.يكي از معايب اين سيستم اين است كه فقط قابليت اجرا در يك كانال را دارا مي باشد. اگر محيط آزمايشگاهي، كارگاهي و صنعتي داريد، ممكن است برخي افراد مشكل ثبت اثر انگشت داشته باشند، در اين مورد بهتر است هزينه بيشتري بپردازيد و آپشن تشخيص چهره را انتخاب نماييد. توصيه مي شود هنگام بررسي يادداشت الگوي كاري مورد نظر سازمان خود به انواع بازه كاري كه در روزهاي مختلف تكرار شده است توجه نماييد. حال فرقي نميكند كه يك دقيقه دير كنيد يا يك ساعت! 35. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «16:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «18:00» را وارد نماييد. نوع بازه كاري «استراحت» را انتخاب نماييد. توصيه مي شود قبل از شروع به تعريف الگوي كاري، مانند مثال فوق الگوي كاري سازمان خود را در يك برگه يادداشت كرده سپس اقدام به تعريف الگوي كاري نماييد.

ولي متاسفانه در كشورهاي درحال توسعه مانند ايران، زمان بزگترين قرباني بي برنامگيهاست . 3-12مرخصي ساعتي اول وقت: مرخصياي كه بدون اطلاع قبلي و حداكثر 3 ساعت از زمان شروع ساعت كار ميباشد. از اين قسمت مي توان ليست بردها را با تمامي جزئيات مربوطه مشاهده نمود. امروزه دستگاه هاي حضور و غياب يكي از بخش هاي جدايي ناپذير در هر سازماني هستند كه از طريق آن ها مي توان ورود و خروج كارمندان را كنترل و حقوق كارمندان را به صورت اتوماتيك محاسبه كرد. كيم كارداشيان يكي از معروفترين چهره هاي هاليود به تازگي در مصاحبه با مجله Allure اعلام كرد كه از خدمات ليزر موهاي زائد كلينيك Epione استفاده كرده است. حقيقت اين است كه كسب و كارها زماني موفق ميشوند كه بر روي ابزار ها و نرم افزار هايي سرمايه گذاري كنند كه بتوانند تعامل مشتري ها و بهره وري كارمندان را افزايش دهد. در صورتي كه قابليت چند سازماني خريداري شده باشد، الگوهاي كاري به تفكيك سازمان و تعداد الگو(هاي) كاري هر سازمان ليست خواهند شد. با كليك بر دكمه «ثبت» اطلاعات ذخيره شده و به ليست الگوهاي كاري سازمان انتخاب شده اضافه خواهد شد. 40. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «18:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «21:00» را وارد نماييد.

 

نوع بازه كاري مورد نظر را انتخاب نموده و براي ذخيره اطلاعات دكمه «ثبت» را كليك نماييد. بررسي كنيد كه امكان استفاده از كدام يك از موارد ذكر شده در مكان مورد نظر شما ، آسانتر است و آيا دستگاه حضور و غياب مورد نياز ، اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد يا نه ؟ اين فناوري به شناسايي مجرمها و قربانيها كمك ميكند، براي مثال ميتوان به پليس ولز جنوبي در بريتانيا اشاره كرد كه سال گذشته از اين فناوري استفاده كرد. به همين ترتيب عدم حضور پرسنل در اين محدوده، كسركار محسوب شده و جريمه بهمراه خواهد داشت. با اين حال عدم حضور پرسنل در محدوده اضافه كار اجباري، كسركار محسوب شده و مشمول جريمه خواهد بود. اين اطلاعات بصورت جداگانه و يا در كنار هم ، هم براي به خاطر سپردن و هم براي بازشناسي به كار مي روند. برخلاف تصوري كه اكثر مردم دارند در اين بررسي مشخص شد كه داوطلبان راستگو سعي مي كنند تا با به خاطر اوردن گذشته سوالات را صادقانه پاسخ بدهند به همين خاطر است كه حين پاسخگويي اصلا لبخند نمي زنند.

  1. دفترچه راهنما
  2. مجهز به Web Server
  3. INFRARED IDENTIFICATION OF FACES AND BODY PARTS
  4. امكان نمايش مشخصات و عكس پرسنل بر روي مانيتور دستگاه
  5. امكان پشتيبان گيري و بكاپ از داده هاي نرم افزار
  6. 0 الي 45 درجه سانتيگراد
  7. دستگاه تشخيص چهره
  8. قابليت نمايشگر سه رنگ LED سبز و قرمز و آبي

مثلا اين كه سلبريتي اي را پيدا كند كه به ميزان زيادي شبيه به شماست، و خيلي چيزهاي جالب ديگر. 51. دكمه «ثبت» را كليك نماييد. 41. دكمه «ثبت» را كليك نماييد. با استفاده از نرم افزار حضور و غياب پيوست مي توان انواع كاركردها و پارامترهاي پرسنلي ، سازماني و ماشيني را محاسبه و به نرم افزار حقوق و دستمزد پيوست ارسال نمود. مزايا : از مزاياي اين روش مي توان به قيمت پايين و مناسب اين دستگاه ها ، راحتي استفاده و هم چنين سرعت بالاي اين روش اشاره كرد. به عنوان نمونه با استفاده از امكان ثبت حضور و غياب بازاريابان مي توان به بررسي دقيق نحوه انجام وظيفه بازاريابان و همچنين اطلاع دقيق از محل حضور وي و خارج نشدن از محدوده استحفاظي داشت. يكي از مزيت هاي دستگاه تشخيص چهره، اثر انگشت و كارت G3 Plus امكان دريافت اطلاعات از طريق درگاه شبكه و يا Wi-Fi است. كرج پس از كرج (در سال ۱۲۸۷) و تهران (در سال ۱۲۸۹) سومين شهر ايران است كه در سال ۱۲۹۶ خورشيدي، نهاد شهرداري در آن تأسيس گرديد.

در اين ميان حتي برخي سازمانهاي پليسي نگران شدند كه استفاده از ابزار آمازون موجب افزايش انتقادها و نگرانيها پيرامون نظارت عمومي بر مردم شود. به طور مثال هنگامي كه كارمندي براي ورود به سازمان بخواهد به صورت دستي حضور و غياب خود را ثبت كند، بايد از يك ورودي داراي دستگاه ساعت زني وارد شده و حتي ممكن است در صف بايستد. در صورتي كه سازمان شما محدوده مجاز در اضافه كاري دارد، نوع بازه كاري اضافه كاري را انتخاب نماييد. كافيست يك بار در روز «شنبه» بازه كاري «اضافه كار» را انتخاب كرده و محدوده فوق را وارد نماييد. با كليك دكمه «ثبت»، در صورت معتبر بودن اطلاعات وارد شده، الگوي كاري جديد ذخيره شده و به فرم «الگوي كاري» بازمي گرديم. با هر بار كليك بر دكمه «ثبت» در صورت معتبر بودن اطلاعات، محدوده كاري ذخيره شده و به فرم «الگوي كاري» بازمي گرديم. راهنماي رنگ هاي بكار رفته در تعيين نوع بازه كاري هر الگوي كاري در قسمت پايين «نمايش گرافيكي» قرار گرفته است.

5. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «8:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «16:00» را وارد نماييد. 30. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «14:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «16:00» را وارد نماييد. 15. در كادر مربوط به ساعت شروع بازه كاري مقدار «16:00» و در كادر مربوط به ساعت پايان مقدار «20:00» را وارد نماييد. در الگوي كاري هفتگي هر روز هفته شامل مجموعه اي از بازه هاي كاري تعريف شده مي باشد بطوريكه الگوي هر روز از هفته در تمام هفته ها يكسان بوده و تكرار مي شود. بدين ترتيب الگوي كاري روز «شنبه» تكميل خواهد شد.. بدين ترتيب طبق شكل 7، با هربار كليك دكمه «تكرار» يك كپي از چيدمان انواع بازه كاري روز «شنبه» به روز بعد تخصيص مي يابد. در بخش «بازه كاري» با كليك دكمه «-»، فرم «حذف نوع بازه كاري» به صورت شكل 9 باز خواهد شد. روز كاري، محدوده ايست جهت دربرگرفتن انواع بازه هاي كاري مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۳۴:۲۰ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

بنجاق : همكار محترم ؛ سلام و عرض ادب و احترام - سردفتر هم ذيل ثبت سند را امضاء مي نمود ! بنام خدا با عرض سلام خدمت آقاي جمشيدي خسته نباشيد.اينجانب جلال عالم دفتريار اول و اصيل دفترخانه 19 اردبيل و عضو هيئت مديره كانون استان اردبيل سوالي از جنابعالي داشتم.آيا با وجود دستگاههاي اسكنر اثر انگشت ديگر دفاتر اسناد رسمي دغدغه اي از نظر احراز هويت خواهند داشت يا نه و ارباب رجوعي در دو دفترخانه متفاوت سند تنظيم كند اثر انگشت ايشان در هر دفترخانه تطبيق داده مي شود تا در صورت مراجعه جاعلين يا كسان ديگري بجاي ذينفع سيستم به سردفتر هشدار بدهد تا از تنظيم سند جلوگيري شود و اگر جواب منفي باشد پس سيستم زياد در اين مورد جوابگو نخواهد بود و خطا و اشتباه و جعل ادامه مي يابد.نظر جنابعالي در اين مورد چيست؟ بنجاق : همكار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - و خير مقدم و تبريك ولادت اميرالمومنين (ع) - بله در كارگروه مطرح شده است و نمونه هايي از اين اسكنرها ارائه شده است !

بنجاق : همكار خوبم ؛ سلام . بنجاق : حضرت استاد ؛ جناب آقاي طباطبايي ؛ سلام و عرض ادب و احترام - مقدم شما را در بنچاق گرامي مي دارم و از عنايت خاصه ي حضرتعالي به بنچاق و اهالي آن ، بي نهايت سپاسگزارم . يكي از مهم ترين مزيت هاي اتوماسيون حضور و غياب گزارشگيري است. اين دسته از داوطلبان تنها اجازه دارند برخي از مباحث خاص را حذف و نخوانند اما حتما مباحث تست خيز و مهم يك درس را بايد بخوانند . از سوي ديگر پس از برنزه شدن با روش هاي فوق، پوست به شدت خشك و آسيب پذير است به همين دليل تاباندن اشعه ليزر بر روي پوست خشك و آسيب ديده منطقي نمي باشد. بدين معني كه شما انگشت خود را بر روي سنسور قرار داده و دستگاه پستي و بلنديهاي پوست شما را به صورت دو بعدي اسكن ميكند، بدون اينكه نياز به حركت دست روي حسگر باشد. اگر شما هم به تازگي تصميم گرفتهايد سيستم حضور غيابي براي سازمان خود تهيه كنيد در ادامهي اين مقاله با ما همراه باشيد. سلام و ارادت و با ارزوي سال پر خير و بركت براي جنابعالي و همه ايرانيان.

نكته ي كليدي و مشترك در همه ي آنچه گفته شد، نيازهاي مجموعه است. بنجاق : همكار ارجمند ؛ سلام عليكم - در اين خصوص مطلب مشخصي گفته نشده است ! بنجاق : همكار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - خير ، منظورم اين بود كه دوران پايلوت در چند دفترخانه تمام شد و ما كماكان اثر انگشت مي گيريم . لاية نازك بافتي به نام پردة بكارت كه در خود يك يا چند سوراخ دارد خروجي واژن را به طور نسبي ميپوشاند. براي تنظيم خروجي مد نظر خود بايد در گوشي و درقسمت تماس بلندگو و ميكروفون خروجي خود را انتخاب كنيد . و در خاتمه ، مثل هميشه پيام حضرتعالي سرشار از اشارات بديع بود كه توجه خاص به وضعيت افراد از نظر بانداژ و گچ گرفتگي دست و انگشتان از مصاديق آن مي باشد . مي دانيم كه اخذ شناسه ي يكتا ، مقدمه ي امضاء گرفتن سند است و دفترخانه چرا بايد ساعت 8 شب و يا روز تعطيل از مردم امضاء بگيرد ؟ 2- ثبت ركورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غياب … نمايندگي فروش و پشتيباني دستگاه هاي حضور و غياب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدير, ارگ و .

  • گزينه Set Up Face ID را انتخاب نماييد
  • انتخاب ستون گزارش در صفحه اصلي
  • آنچه شما مي دانيد
  • ارسال براي تمامي نقاط كشور امكان پذير مي باشد
  • تعريف چندين بازه شبكاري براي هر گروه كاري بصورت مجزا
  • 5000 كارت

توجه داشته باشيد گرفتن معتمد و معرف ، حكم قانون است و با ثبت آني تغييري در آن به وجود نمي آيد . به دليل فناوري بسيار پيشرفته در آن، قيمت آن نيز از دو روش قبلي گران تر است. جناب جمشيدي سلام نخست از وقتي كه جهت اطلاع رساني به همكاران ميگذاريدسپاسگزارم از برخي كارشناسان فن اوري سازمان نقل شده كه زماني هم كه تمام دفاتر مكلف به اخذ اثر انگشت شوند باز هم سامانه تطابقي با اثار انگشتان قبلي انجام نميدهد و اين اثر انگشت صرفا جهت روز مبادا و استعلام مراجع قضايي بايگاني ميشودايا چنين خبري صحت دارد؟ • يك دستگاه كارتخوان جهت تفكيك ثبت ورود و خروج … امكان تعريف گروههاي مختلف و تعريف تعرفه قيمت جداگانه و يا رايگان به صورت متفاوت براي هر گروه. بدون داشتن داده هاي ثبت زمان واقعي از طريق ابزارهايي مانند نرم افزار و دستگاه حضور و غياب چگونه مديريت مي تواند كارمندان منظم خود را تشخيص دهد؟ … قيمت:4,950,000 ريال … دستگاه علف زن “داس” موتوري 4 كاره از چند بخش موتور ، ميل يا لوله واسط ، دسته يا نگهدارنده ، تيغه يا نخ ،. چند سوال داشتم اگر ميسر بود لطفا پاسخ بفرماييد . با سلام و درود و آرزوي قبولي طاعات و نماز و روزه شما- در پاسخ يكي از همكاران فرموديد دفاتر پايلوت اجازه معرفي نوع اسكنر را ندارند ممكنه بفرماييد حدود قيمت اون چقدره؟ پشتيباني نسخه رايگان از طريق تلگرام با آيدي OmidDehghani@ امكان پذير است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۰:۵۱ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

آمازون معتقد است ضريب خطاي سيستم تشخيص چهره ۵ درصد است و روي صحت نتايج ۹۵ درصدي ميتوان اعتماد كرد. البته گفتني است كه امروزه الگوريتم هاي تشخيص چهره بسيار پيشرفت كرده اند و مانند دستگاه حضور و غياب اثر انگشت، دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نيز به سختي فريب مي­ خورد و بسيار قابل اعتماد است. عملكرد دستگاه كارت خوان بدون تماس به اين صورت است كه هنگامي كه كارت RFID ثبت شده در سيستم و متناظر با كاربر در مقابل دستگاه قرار مي گيرد، كاربر شناسايي خواهد شد. در اين قسمت به برخي از نكات كليدي كه شما را در انتخاب دستگاه حضور و غياب متناسب با نيازهايتان كمك خواهد كرد، اشاره خواهد شد. در نتيجه امكان ارائهي خدمات توسط شركت وجود ندارد و اگر عملكرد دستگاه با مشكل رو به رو شود؛ دستگاه عملا بياستفاده خواهد شد. باطري داخلي قوي با مدت زمان كاركرد بالا امكان ثبت اثرانگشت و كارت را براي پرسنل مجموعه در شرايط مختلف جوي فراهم مي آورد. اين پكيج حضوروغياب شامل سخت افزار همراه با نرم افزار رايگان است كه بمنظور حضوروغياب مجموعه هاي كوچك (زير ۲۰ نفر) بسيار كاربردي و مقرون به صرفه مي¬باشد. دستگاه حضور و غياب دستگاهي بسيار كاربردي و راحت براي استفاده در موسسات و شركت هايي با تعداد بيشمار كارمند است. سنسور استفاده شده در برخي از دستگاه حضور و غياب از نوع نوري (Optical) و مدل suprema sfm3520 مي باشد.

با استفاده از دستگاه كنترل تردد به عنوان تنها ابزار ثبت حضور و غياب، كارمندان براي هميشه از همراه داشتن كارت و حفظ كلمه عبور رها ميشوند و در دراز مدت موجبات افزايش كارايي كارمندان را فراهم ميكند. ما در اين مقاله قصد داريم هركدام از اين دستگاههاي حضور و غياب را به طور خلاصه به شما معرفي كنيم و گوشهاي از ويژگيهاي هر كدام را به شما ارائه دهيم. جالب است بدانيد كه دستگاه حضور و غياب و كنترل دسترسي ZK Fk 900 قابليت اتصال به شبكهاي و مشاهده اطلاعات به صورت آنلاين را دارد و ميتوان اطلاعات آن را به كمك پورت usb انتقال داد. به گفته هالورسن، همه اين بررسيها با استفاده از نرمافزار آمازون ركوگنيشن، در 24 ساعت قابل بررسي بودهاند و ماموران در صورت در اختيار داشتن اين نرمافزار ميتوانستند به راحتي چهره پادوك را در ميان تعداد بيشماري فيلم شناسايي كنند. از يك دوربين 3.1 مگاپيكسلي براي گرفتن و اسكن تصاوير در اين دستگاه استفاده شده كه به نوعي آن را به يك دستگاه پيشرفته تبديل كرده است. اسميت به نقش سازمانهاي فناوري در كاهش ريسك انحراف فناوري تشخيص چهره اشاره ميكند و براي جلوگيري از نقض حقوق اوليهي انسانها، درنظر گرفتن و اعمال راهبردهاي اخلاقي را ضروري ميداند. نرم افزار حسابداري محك اين امكان را به شما ميدهد تا كالاهايتان را به صورت سريالي در سيستم ثبت و آنها را به فروش برسانيد .

انرژي مصرفي اين دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمين ميشود و فاقد باتري است؛ پيشنهاد ميشود يك برق اضطراري براي اين محصول در نظر بگيريد تا در صورت قطعي برق، با مشكل تردد كاركنان مواجه نشويد. دارا بودن شبكه فروش جهاني در بيش از ۱۳۳ كشور دنيا و فروش محصولات خود به ۵۰ شركت امنيتي برتر جهان باعث شده است كه برند Supremaبه عنوان يكي از برترين برندهاي دستگاه حضور و غياب در جهان شناخته شود. برند Suprema يك شركت مشهور در حال رشد است كه در حال حاضر به عنوان يكي از متخصصين شيوههاي استفاده از اطلاعات بيومتريك براي تشخيص هويت شناخته ميشود. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي مدل T21F افق فرا ويژن ، شما را در كنترل هر چه بهتر پرسنل ياري ميكند. با توجه به توضيحات بالا، هركسي كه بتواند يك كپي از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هك كردن دستگاه حضور و غياب خواهد بود. سيستم حضور و غياب براي نظارت و مانيتور كردن ساعات كاري، مرخصي ها، مأموريت ها و همه امور زماني پرسنل است.



    • ارتباط از طريق پورت سريال يا پورت شبكه



    • آموزش Adaboost



    • امكان تعريف تعطيلات داخلي و رسمي براي شما وجود دارد



    • داراي پورت ارتباطي (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • تگ هاي مجاز : -




هيچ گاه نگراني براي گم كردن نداريد: بسياري از شركت ها هنوز هم از كارت ها براي ثبت زمان ورود كارمندان استفاده مي كنند. بهترين دستگاه حضور و غياب براي سازمان هاي امنيتي، نظامي و ديگر سازمان هاي مهم كه از دستگاه انتظاراتي بيش از ثبت ورود و خروج با كارت دارند، دستگاه هاي بيومتريك داراي تشخيص دوگانه اثر انگشت و تشخيص چهره هستند. در ساير سيستمهاي حضور و غياب ممكن است گذرواژه يا كلمهي عبور خود را فراموش كنيد، اما در سيستم حضور و غياب اثرانگشتي، شما هميشه براي ورود اجزاي بيومتريك خود (اثر انگشت) را به همراه داريد. ما در اين مقاله سعي ميكنيم مقايسه اي را بين دو نوع از معروفترين ساعت حضور و غياب انجام دهيم؛ از قابليتها و ويژگيهاي آنها بگوييم تا بتوانيد راحتتر تصميم بگيريد و دستگاه مناسب سازمان خود را پيدا كنيد. در صورتي كه در ديگر دستگاههاي حضور و غياب ديگر ممكن است بتوانيد گذرواژه و الگو را حدس بزنيد. اسكنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالايي دارد و از سوي ديگر ضريب خطاي آن بسيار پايين است. امنيت و دقت اين دستگاه بسيار بالاست و به دلايل امنيتي، حضور و غياب كاركنان در مراكز نظامي و امنيتي با اين دستگاه انجام ميشود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۱:۵۶ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

نسخههاي اوليهي فناوري تشخيص چهره كه قدمت آنها به دههي 1960 بازميگردد، سنگين و خام بودند. براي تهيه رديفي كافي از خازنها نياز به تعبيه صدها و بلكه هزاران خازن در يك حسگر است تا بتواند به طور دقيق برآمدگيها و فرورفتگيهاي روي انگشت را به كمك سيگنالهاي الكتريكي تشخيص دهد. كارتهاي عبور خود داراي هزينه است كه با حذف آن باعث صرفه جويي در هزينههاي سازمان ميشود. سپس از شما خواسته ميشود تا انگشت خود را با زاويه و به شكلي بر روي اسكنر قرار دهيد كه لبههاي آن قابل تشخيص باشند. اين نوع هك را ميتوان به فراموشي و رها كردن كليد روي در خانه تشبيه كرد. نخستين قدم براي جلوگيري از هك اسكنر اثر انگشت به اين روش، جلوگيري از دست پيدا كردن ديگران به الگوي انگشتان خود است. رنگي بودن صفحه نمايش دستگاه حضور و غياب و يا سياه و سفيد بودن آن و همچنين اندازه صفحه نمايش دستگاه حضور و غياب در قيمت دستگاه تاثير دارد و بايد در هنگام خريد به اين نكات توجه كرد.



    • تقويم : شمسي | ميلادي



    • كشف چهره (Face Detection)



    • درگاه هاي ارتباطي RS232, TCP/IP, USB



    • انجام اختصاص شيفت پرسنل بصورت گروهي



    • تعريف چندين بازه شبكاري براي هر گروه كاري بصورت مجزا



    • 1 جواب ميانگين بازديد روزانه 0.33140 بازديد



    • 10-1 - شرايط ماموريت



    • چاپ انواع باركد




دقت كنيد كه انگشت شما خشك و تميز باشد: خيس بودن يا كثيف بودن انگشت شما ميتواند عامل بروز مشكل در عملكرد تاچ آيدي يا اسكنر انگشت دستگاه باشد. اگر موارد فوق عامل بروز مشكل عملكرد اسكنر انگشت (Touch ID) آيفون يا آيپدتان نبودند، بايد پا به مرحله بعدي بگذاريد. ممكن است بيتوجهي به همين نكات ساده منجر به بروز مشكل در عملكرد تاچ آيدي يا همان اسكنر انگشت آيفون يا آيپدتان شده باشد. ممكن است در گيت اصلي، سنسورهاي تشخيصدهنده فلز، دوربينهاي مدار بسته و محافظان زيادي قرار گرفته باشند. لايه هاي بالايي نسبت به كليتوريس بالاتر است و پوست ختنه گاه را ايجاد مي كند. ابتدا به بخش تنظيمات يا همان Settings آيفون يا آيپدتان مراجعه كنيد و سپس گزينه Touch ID & Passcode را لمس نماييد. اگر مشكل اسكنر انگشت آيفون يا آيپدتان با مواردي كه پيش از اين اشاره داشتيم رفع نشد، توصيه ميكنيم كه تنظيمات اسكنر انگشت دستگاه را ريست كنيد. پس از ارتباط دستگاه با كامپيوتر نرم افزار كشت و نگهباني را بر روي سيستم نصب و اجرا نماييد.

شما بايد اين مرحله را در دستگاه هاي اندرويد نوقا اجرا كنيد. بعد از اطمينان از نحوه ذخيرهسازي تصاوير اثر انگشتها در حافظه اسكنر، بايد همواره از اثر انگشت خود محافظت كنيد. اگرچه اين روشي مناسب براي محافظت از تمامي پسوردهاي عددي و متني ذخيره شده در اين نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهاي عبور شما به كارايي نرم افزار مديريت پسورد بستگي دارد. در اين دستگاهها، يك اپليكيشن مديريت پسورد محافظت شده از طريق اثر انگشت با يك پسورد متني رمزنگاري نشده درونش، وجود داشت. امكانات تهيه پشتيبان و بازيابي آن نيز در نرم افزار وجود دارد. بسته به اين كه جنس بدنه و مخصوصا گوشي هوشمند شما چه چيزي است، ممكن است اثر انگشتتان در سرتاسر آن به طور واضح و قابل كپيبرداري وجود داشته باشد. تنها با يك مرتبه كشيدن انگشت روي اسكنر، كار را براي هكر دشوار و تقريبا غير ممكن خواهيد كرد. به عنوان نمونه ميتوان با قرار دادن يك سطح بازتابكننده مات، از اثر انگشت به جا مانده براي احراز هويت مجدد روي همان اسكنر، استفاده كرد. به اين منظور كافي است بعد از قرار دادن انگشت روي اسكنر، آن را تميز كنيد. اگر براي هكر، امكان دسترسي به تصوير به صورت واضح به منظور دور زدن اسكنر اثر انگشت وجود نداشته باشد، قدم بعدي، ايجاد يك اثر انگشت جعلي است.

پيشتر، آن را روي كاغذ يا چوب پياده ميكردند، اما امروز، سريعترين، دقيقترين و بهترين روش، خوراندن تصوير اثر انگشت به يك پرينتر سه بعدي و دريافت نسخه جعلي آن در قالب مادهاي پلاستيكي است. Baby Maker يك نرم افزار بسيار جالب است كه توانائي تشخيص چهره ي احتمالي نوزادي كه متولد خواهد شد توسط عكسي كه شما از پدر و مادر نوزاد به نرم افزار ميدهيد را دارا ميباشد. اين مشكل را ميتوان شبيه به سيستم امنيتي يك فرودگاه دانست. مواردي كه در ادامه به شرح آنها ميپردازيم، احتمالا مشكل پيش رويتان را حل ميكنند و عملكرد اسكنر انگشت دستگاهتان را به حالت نرمال باز ميگردانند. همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به آموزش نحوه رفع مشكل عملكرد اسكنر انگشت (Touch ID) آيفون و آيپدهاي اپل پرداختيم. دلايل متعددي وجود دارند كه ممكن است منجر به بروز مشكل در عملكرد تاچ آيدي (Touch ID) يا اسكنر اثر انگشت آيفون و آيپدهاي اپل شوند.

براي اين كه رويكرد جامعي داشته باشيم، بايد همه ابعاد و موقعيتهاي ممكن براي هر كرنل را اعمال كنيم. برخي اوقات ما مشغول گوش كردن به موزيكيم و ميخواهيم بهسرعت يك نوتيفيكيشن را چك كنيم و جواب بدهيم و در اين لحظات قصد نداريم دستگاه را از روي ميز برداريم. دستگاه حضور و غياب ميتواند در ادارات و شركتها و مدارس مورد استفاده قرار بگيرد و يا هر ارگان يا سازماني كه نياز به ثبت ورود و خروج كاركنان داشته باشد ميتواند از دستگاه حضور و غياب استفاده كند . ۵- در طي جلسات هر زمان موها رشد كردند فقط با تيغ آنها را بتراشيد وبه هيچ عنوان از بند، موچين و اپيلاسيون استفاده نكنيد. معمولا درباره اتفاقات و تغييراتي كه در محل كار پيش مي آيد، در جلسات صحبت مي شود. چندي پيش وب سايت Gizmodo گزارشي درباره وجود باگ در دستگاههاي لنوو نوشت كه هك اسكنر اثر انگشت از طريق آن امكانپذير ميشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۳۶:۰۵ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

ميهن ماركت - ليست قيمت فروش روزانه آنلاين و رقابتي فروشندگان چمن زن ، علف زن دستي و موتوري برند ماكيتا makita. مدل 4552 يك علف زن موتوري محصولي از شركت رونيكس با وزن 7.1 كيلوگرم مي باشد. پخش ابزار نوين مهر NMT - علف زن ها علف زن. … جهت دريافت تعرفه قيمت ,مشاوره رايگان و توضيحات محصولات با ما تماس بگيريد … توزيع كننده حرفه اي در زمينه پخش ماشين الات و ابزار الات باغباني. پشتي … پخش انواع علفزن علفتراش علف زن دوشي و پشتي پايين ترين قيمت علفتراش چيني و اصلي ه … پخش دستگاه علفزن چندكاره روتيواتوردار مشابه تيلر كلتيواتور علفزن علفتراش دوشي پش. اولين و اصلي ترين روش به كار گرفته شده در دستگاه هاي حضور و غياب، استفاده از سيستم كارت خوان براي ثبت ورود و خروج از شركت است. دستگاه حضور و غياب بايوتايم با بهره گيري از مدرن ترين تكنولوژي هاي شناسايي بايومتريك همچون اثرانگشت، چهره و كف دست، ابزاري كارآمد و قابل اطمينان در راستاي كنترل ورود و خروج، مديريت زمان و مديريت نظم پرسنل مي باشد. ❇ اتوماسيون صنعتي: اتوماسيون صنعتي به معناي استفاده از ابزارهاي كنترلي (مثلا رايانه) به منظور هدايت و كنترل ماشين آلات صنعتي و پروسه هاي توليد است.

براي اين منظور تنها با نگه داشتن صورت شما در برابر صفحه تلفن همراه قادر خواهند بود قفل آن را باز كنند. با اينكه اين شيوه كار شما را بسيار راحت مي كند ولي كارايي آن بستگي شديدي به اين دارد كه نرم افزار مورد نظر از چه ميزان امنيتي برخوردار است. ماشين لباسشويي طلا مورد استفاده براي گياه طلا در معدن.ماشين آلات پردازش طلا دريافت قيمت » گياهان استخراج از معادن طلا براي فروش در آفريقاي جنوبي . چت با فروش » تك فك و ماشين آلات سنگ شكن - arsima. ماشين چمن زن هوندا: كوتاه كردن علفها با سرعت ۲۰۹ كيلومتر بر ساعت! تيلر كاما …. علف زن اوليمك. اره با طول …. تاريخ : دوشنبه چهارم آذر ۱۳۹۲ … علـــــف تراش اره موتــــــوري و . يونجه چين و حاشيه زن و … - سبـــــــــزكــــــــاران - مركـــز … سقوط استثنايي قيمت ها و فروش اقساطي . همراه قيمت فروش كارخانه سنگ شكني, كارخانه فرآوري زغال سنگ, كارخانه چين تن در ساعت .

تجهيزات فرز قيمت از سنگ شكن vsi 50 تن ساعت قيمت مورد استفاده سامسونگ خرد كن كارخانه 250t h ليست قيمت چرخ مرگ mgd 38l هاي گياهي قابل . نمك ماشين هاي خرد كن. يك ربع پيش. دستگاه آسياب خرد كن. ماشين آلات آسياب چرخ. سنگ زني ماشين آلات و فك سنگ شكن چين . سنگ 500 ساعت چين - سنگ شكن. تن زغال سنگ كارخانه سنگ شكني در ساعت چين. استفاده از سنگ شكن تن در ساعت. سنگ شكن دانه ها هزينه كارخانه سنگ شكني سنگ معدن كروم كارخانه سنگ شكني - توليد كننده سنگ شكن . قيمت موتور علف زني - سايت قيمت ها. موتور دوزمانه 25/4cc با قدرت 1/3hp. مجهز به تيغه فولادي براي حاشيه زن. FS 120. مشخصات. قدرت موتور 1HPبا تيغه 60 سانت. ليست قيمت ماشين چمن زني: مقايسه مشخصات و آخرين قيمت ها ,. از فروشگاه هاي مختلف با آخرين قيمت هاي روز، مشخصات كامل و عكس , ليست قيمت ماشين چمن زني: .



    • (شناسايي از طريق امضاء)



    • نگهداري آرشيو كاملي از ورو و خروج پرسنل و



    • 3-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه شبكه اي



    • 5دستگاه حضور غياب مدل F70




آخرين آگهيهاي تجهيزات و ماشينآلات در شهر تبريز. از فروشگاه هاي مختلف با آخرين قيمت هاي روز، مشخصات كامل و عكس . مديران با ورود به برنامه تحت وب ميتوانند درخواستهاي زير مجموعه خود را ببينيد و در صورت نياز درخواستهاي آنها را تاييد يا رد كنند. در هنگام خريد دستگاه حضور و غياب بايد تعداد پرسنل شركت، گنجايش حافظه دستگاه و همچنين نحوه تخليه ترددها را بررسي كرد تا بتوان دستگاهي متناسب با نياز سازمان تهيه كرد. اين سيستم بدون نياز به استراحت با دقت بسيار زياد ناظر بر رفتار افراد بوده و در صورت بروز رفتار و حركات مشكوك، سريعاً عكسالعمل نشان داده و مراتب را به اطلاع مسئولين ذيربط خواهد رساند. وقتي كارفرما چنين انتظاري از كارمند خودش ندارد و هيچ تعريفي از اين موضوع در محيط صورت نگيرد و روابط صرفا بر اساس دقايق كارت ساعتزني باشد و مجازاتها فوري اعمال شود، ديگر انسانها فرصت اين را پيدا نميكنند كه بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگيزههاي غير مادي دوست دارند. فرايند تربيت يك فرايندي است كه نياز به فرصت دارد و اگر شما بخواهيد انگيزه ايمان و تقوا را عامل نظميابي يك انسان قرار دهيد، بايد به او فرصت دهيد. روابط اگر زياد ماشيني شود، فرصت براي عواطف، اخلاق و ايمان كم خواهد بوددر زمينههاي ديگر هم همينطور است. شما هر جايي قوانين و ضوابط حقوقي را افزايش بدهيد، فرصت را براي تعامل انساني، اخلاقي و عاطفي كاهش دادهايد. لذا اين سؤال مطرح ميشود كه آيا واقعا راه رشد اخلاقي انسان اين است كه از ضوابط حقوقي فاصله بگيرد؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۷:۴۳ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب