اپليكيشن حضور و غياب

اپليكيشن حضور و غياب
 

همچنين انواع فرمهاي كنترل تردد، از نرم افزار فرمساز و مديريت گردش كار پيوست پس از طي فرآيند تاييد و تكميل در نرم افزار حضور و غياب ثبت مي گردند . پس بدون سنسور مربوطه چگونه عمل خواهد كرد؟ بعد روي Trusted Face تپ كنيد و مراحل مربوطه را دنبال كنيد. سپس به كمك الگوريتم هاي مربوطه مشخص مي كند كه چشم ها به كدام سمت نگاه مي كنند و يا دهان باز است يا بسته و در كل موارد اين چنيني را تشخيص مي دهد. همانطور كه كارتهاي بدون تماس، كارتهاي مقوايي و باركدي را به گوشه راندند و همانگونه كه اثر انگشت، كارتهاي بدون تماس را از دور خارج كردند، تشخيص چهره نيز اثرانگشت را تحت شعاع قرار خواهد داد. با استفاده از Action Unit­هايي (توضيح در صفحه آخر) كه از چهره استخراج مي­شود و يادگيري ماشين همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخيص چهره را مي توان افزايش داد.



    • 3- سنسور نوري (Optical)



    • درگاه RS232 / RS485



    • 6دستگاه حضور و غياب دينگ طرح ۱۵ كاربر مدل AT480-15



    • ارسال پيامك به والدين غايبين



    • نرم افزار حضور و غياب



    • دستگاه كيسه پر كن يا پكر



    • (پارامترهاي رفتاري)




اما Face Detection يا بهتر بگوييم شناسايي چهره، داراي عملكرد هوشمندانه و پيشرفته تري است و امكان تشخيص چهره هاي مختلف در آن امكان پذير است. برترين برندهاي خارجي در اين حوزه دو برند كره اي سوپريما (Suprema) و ويردي (Virdi) است. اين نرم افزار در 15 ثانيه هر چند تا دانش آموز كه داريد رو از پشتيبان برنامه آموزش و پرورش ميگيره و با دقت تمام در تلفن گويا ميچيند و ثبت ميكند .ديگه چي بهتر از اين ميشه ؟ • تمايز: هر دو نفر بايد به اندازه كافي ا ز نظر آن مشخصه بيومتريكي تفاوت داشته باشند. اكثريت مردم براي بهره گيري از Face ID يا فيلتر هاي اينستاگرام مشكلي با سيستم تشخيص چهره ندارند ولي ممكن است اين تكنولوژي جديد كمي ترسناك به نظر برسد. مي تواند در سيستم شناسايي / تشخيص چهره ثبت نام از داده هاي ثبت شده در گذشته ثبت شده است. شايد بتوان گفت در حال حاضر در دنيا يكي از جذاب ترين بخش هاي پردازش تصوير، كاربرد تشخص چهره يا Face Recognition است.

به طور مثال دستگاه حضورغياب از پورت هاي مختلفي مانند usb، وب سرويس در صورت انتخاب مشتري و همچنين واي فاي دار نام برد. يكي از موارد مهم و موثر بر قيمت دستگاه حضور و غياب ، حافظه آن مي باشد. كارتهاي بدون تماس هوشمند، مجهز به چيپ حافظه قابل خواندن و نوشتن بوده و از دوام و كيفيت بالايي نيز برخوردارند. بدين معني كه اين نوع تصوير برداري در تاريكي كاربرد ندارند و در نور هاي كم نيز زياد قابل اعتماد نيستند. اگر شما با برنامه هاي قفل چهره اندرويد بيشتري آشنايي داريد و يا تجربه استفاده از اين گونه برنامه ها را داريد مي توانيد تجربيات، نظرات و پيشنهادات خود را در بخش ديدگاه اين پست با ما در ميان بگذاريد. نرم افزار اكسس كنترل ويسمن در بسياري از مجموعه ها و سازمان ها و اماكن فرهنگي و ورزشي كاربرد دارد. با استفاده از سخت افزار قدرتمند و الگوريتم پيچيده شناسايي اثر انگشت اين دستگاه قادر به شناسايي تا 20.000 اثرانگشت در ثانيه است . چهره خواني : چـهره خـوانـي به اين مـعـنـا است كه شما فـقــط با با نگاه كردن به صورت اشخاص پي بـه خـصـوصـيات اخلاقي و شخصيتي او ببريد.

يكي از دوستان من، پوست تيره دارد و نمي داند كه ليزر جنتل مكس پرو براي او هم جواب مي دهد يا خير؟ با يك تصوير صاف، كامپيوتر مي تواند به عنوان مثال فاصله دهان شما را از ساير المان هاي صورت بسنجد، ولي نمي تواند طول بيني يا پيشاني شما را اندازه گيري كند؛ به همين دليل امنيت آنها پايين است. بايد توجه داشت اين دستگاه قابليت استفاده در محيط هاي داخلي است و نبايد جلوي نور آفتاب قرار گيرد و همچنين با كمترين تاخير كه افراد در مقابل دوربين قرار ميگيرند شناسايي خواهند شد . به صورت آنلاين تردد افراد را ثبت كرده و در هر لحظه وضعيت كاري كارمندان رو مشخص مي نمايد. قسمت سخت افزاري كه شامل دستگاه هاي حضور و غياب مي شوند كه بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظيفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. اين دستگاه از جديدترين ورژن الگوريتم تشخيص چهره دنيا استفاده مي كند .سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سريعتر مي باشد .

تكنولوژي تشخيص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غياب ، رشد بسيار زيادي داشته است. برنامه IObit Applock به تازگي قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمايش را براي محافت از حريم خصوصي اضافه كرده است. اين به ديتابيس اضافه مي شود و هر زمان كه اسكن انجام شود براي مقايسه استفاده مي شود. براي اين كار مي توانيد از اعضاي خانواده بخواهيد در جلوي دوربين بايستند يا تصاوير آن را به صورت دستي به پايگاه داده اضافه كنيد. اما در آينده احتمالا شاهد بهره گيري از تكنولوژي سونار (فاصلهيابي صوتي) براي خلق تصاوير سه بعدي چهره در محيط هاي مختلف خواهيم بود و در كنار آن احتمالا راهي براي پردازش سريعتر داده هاي چهره به كار برده شود. بازشناخت چهره امروزه توسط سيستم هاي كامپيوتري انجام مي شود كه معمولا با عنوان شناسايي چهره و يا بازشناخت چهره بيان ميگردد. به گزارش گروه اقتصاد بينالملل فارس، رويترز مدعي شد يك خبرگزاري عراقي اعلام كرده است عراق ايرويز خدمات هوايي به ايران را به عنوان يك اقدام حفاظتي در برابر شيوع ويروس كرونا به حالت تعليق درآورده است.

چهره شما كليد باز كردن قفل موبايل است. شما مي توانيد از برنامه FaceLock براي قفل كردن برنامه ها، قفل كردن گالري، قفل كردن واتس آپ و فيس بوك خود استفاده كند تا هيچ كس نتواند در اين برنامه هاي شما جاسوسي كند. مديران مي توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصي ، ترددهاي ناقص ، ماموريت و غيره را داده و سپس سيستم حقوق و دستمزد فيش ماهانه را صادر كند. كه از جمله آن مشخص كردن اجزاء چشم و تعيين حالت و موقعيت آنها مي باشد. با توجه به اينكه بازار اين دستگاهها بسيار وسيع است، عملاً شناخت همه آنها غير ممكن است و تنها ميتوانيد چند برند معروف را شناسايي كرد. البته اين موضوع به دليل امنيت و دقت بالاي آنها نيست، بلكه به خاطر سادگي آن است. اگر سرويسهاي اياب و ذهاب خارج شركت كه كاركنان را براي شيفتهاي مختلف به شركت ميآورند، به اين برچسبها مجهز شوند، ورود و خروج و حتي تاخير آنها ثبت ميشود. همچنين علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و يا تاخير به موبايل والدين، گزارش حضور و غياب فرزندان از طريق نرم افزار اندرويد نصب شده بر روي موبايل والدين نيز قابل دريافت مي باشد. • امكان دريافت احكام روزانه از سيستم پرسنلي. • تقلب: كه نشان ميدهد به چه راحتي افراد ميتوانند به جعل مشخصه مورد نظر بپردازند. طول عمر اين دستگاه ها به دليل عدم تماس افراد به صورت مستقيم با دستگاه افزايش مي يابد. يك چيزي تو مايه هاي حاضر زدن ها به جاي هم در سر كلاس هاي درس!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۱۲:۱۸ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

در اين روش، انحراف دادههاي ورودي از دادههاي ذخيره شده زيادتر است و روش با دقت بيشتري عمل ميكند. نوع ارتباط: دستگاه هاي حضور و غياب يا از طريق شبكه اطلاعات خود را به منبع ارسال مي كنند يا بصورت بي سيم عمل كرده و يا تنها سازگار با استفاده از كارت هاي حافظه (فلش) هستند. كارمندان مي توانند با اپليكيشن دينگ و قرار گرفتن در مجاورت دستگاه بي سيم، ورود و خروج خود را ثبت نمايند. … به مناسب بودن براي سازمانها و شركتهاي كوچك، سرعت در ثبت ورود و خروج … سرعت شناسايي اثر انگشت و چهره و همچنين قيمت مناسب اين دستگاهها اشاره كرد. شايد به اين موضوع اشاره كنيد كه «تصويربرداري حرارتي از نور IR استفاده ميكند». تشخيص چهره به مقايسه چهره ورودي با مدل هايي از چهره هايي كه در يك پايگاه داده از چهره هاي شناخته شده ذخيره شده است اشاره دارد و در صورتي كه همانندي پيدا شد آن را نشان مي دهد.

ماژول طبقهبندي: در اين ماژول قالب تصوير استخراج شده از مرحله قبلي با قالبهاي موجود در گالري تصاوير مقايسه ميگردد و در نتيجه معلوم ميشود كه آيا چهره گرفته شده جزء قالبهاي موجود ميباشد و قابل شناسايي است يا خير. در برخي موارد ، ممكن است بر روي تصوير چهره اي كار شود كه سر شخص ، چرخش يا انتقال يافته باشد. به علاوه الگوريتم هايي كه بر روي تلفيق تصاوير مرني و مادون قرمز اعمال شوند بهتر از اعمال روي تك تك آن ها به صورت تنها نتيجه مي دهند. حذف و تنها محتواي ناحيه چهره را شناسايي ميكند. در حال حاضر پليس آمريكا سيستم Amazon Rekognition را در ايالتهاي مختلف آزمايش ميكند. ويژگيهاي ظاهري شامل مختصات اجزاء چهره، مانند چشمها، بيني، حلقه ها، بافتها و نواحي مختلف چهره ميباشد كه همان خصوصيات ظاهري چهره هستند. … تعريف انواع گزارش ها، مديريت غذاي كاركنان بر اساس سهميه، قيمت گذاري و . با افزايش تعداد كلاس ها، تداخل بين كلاسها بيشتر شده و از جداپذيري آن ها كاسته مي شود و نرخ شناسايي نسبت به تعداد كمتر كلاس ها، پايين ميآيد. ليدار هم شباهت زيادي به سونار دارد با اين تفاوت كه به جاي ارسال پالسهاي صوتي از ليزر استفاده ميكند.

 



    • تعمير و تعويض پورت RS232 در انواع دستگاه حضور و غياب



    • قابليت برنامه ريزي ساعات تابستاني و زمستاني



    • تعيين قالب پيامك



    • 5- سنسور فشاري



    • (پارامترهاي فيزيولوژيكي)



    • دستگاه هاي حضور و غياب با دوربين هوشمند



    • از قيمت مناسبي برخوردار است،



    • شركت علم و صنعت | امكان ارائه گزارش دقيق در هر زمان

 



البته اين موضوع ممكن است به زودي تغيير كند چرا كه محققان در تلاشند تا از تكنولوژي سونار براي تشخيص چهره استفاده كنند. البته تمامي اين اعترافات به وسيله وب كم ضبط شد. البته مي توانيد وب كم هايي بخريد كه اين ويژگي را پشتيباني كنند. البته اگر تصاوير بزرگ و تعداد آن ها زياد باشد، حجم و حافظه زيادي براي پردازش و نگهداري تصاوير، لازم خواهد بود. به نظر ميرسد روش اندازه گيري كه براي ما انسان ها واضح و آشكار كننده رنگ چشم براي كامپيوتر اي كه دارد تك تك نقاط(پيكسل ) يك تصوير را پردازش مي كند معنايي ندارد. براي خريد دستگاه حضور و غياب دنياي پردازش با امكان تشخيص چهره ميتوانيد با قسمت فروش شركت با شماره 02184288 تماس حاصل فرمائيد. در اين روش به دليل آن كه شخص بايد حتما حضور فيزيكي داشته و اثر انگشت او مطابقت داشته باشد، به جرات مي توان گفت كه مطمئن ترين روش براي دستگاه هاي حضور و غياب است. ليست قيمت دستگاه حضور و غياب بعد پنجم توسط فروشگاه هاي اينترنتي و نمايندگي هاي فروش دستگاه حضور و غياب 5th Dimension قيمت گذاري شده است. بعد از آن، هر بار براي شناخت فرد در چهره اش به دنبال اين روابط و مناطق مي گردد و آن را تطبيق مي دهد.

بايد الگوريتموساختاري را بسازيم تا هر مرحله از فرايند شناخت چهره را جداگانه حل كرده و نتيجه را به مرحله بفرستد.به بياني ديگر ما چندين الگوريتم ماشين آموزنده را با هم دنبال خواهيم كرد. تاكنون براي شما پيش آمده كه در تصويري خاص به دنبال فرد خاصي بگرديد و بخواهيد آن شخص را در ميان انبوهي از جمعيت پيدا كنيد؟ اما يكي از كارهايي كه باعث مي شود نرخ تشخيص چهره افزايش پيدا كند, مطمئناً تمرين دادن سيستم با عكس هاي بيشتر است. Cascade مجموعهاي از فيلترها است كه يكي پس از ديگري براي تشخيص چهره از طريق ويژگيهاي آن، بر تصوير اعمال ميشوند. نقاط مختلف صورت براساس ميزان حرارت و دمايي كه دارند در تصوير ديده ميشوند (نقشه اي از سطح صورت تهيه مي شود). با توجه به دو بعدي بودن تصاوير و در نظر گرفتن نقاط تصوير به صورت داده هاي آماري، ميتوان از مشخصات آماري نقاط، براي توصيف تصوير استفاده كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۴۴:۰۸ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

تبليغات رايگان براي چه كساني به درد ميخورد؟

تبليغات رايگان براي كساني كه ميخواهند كسب و كار خود را رونق ببخشند، پيشنهاد بسيار خوبي است و دو حالت دارد، يا تبليغات را انجام مي دهيد و پيشرفت مي كنيد يا بدون تبليغات ادامه مي دهيد كه دير يا زود از گود رقابت خارج خواهيد شد. اين حقيقت دارد. پس مطمئن باشيد تبليغات رايگان ما نتيجه مطلوبي را براي شما به ارمغان مي آورد.

 

 

اخيرا فروش كالاها و خدمات در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي بسيار رونق گرفته است. بسياري از توليدكنندگان از طريق تبليغات به رشد و توسعه رسيده اند. تعداد كاربران اينترنتي هر روز در حال افزايش است. به همين دليل تبليغات تاثيري بسياري بر رونق كسب و كار دارد. تبليغات رايگان ابعاد گسترده ي دارد. مهم ترين هدفي كه تبليغات اينترنتي به دنبال آن هستند افزايش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهي اينترنتي روش هاي مختلفي دارد كه عبارت است از:

  • تبليغات همسان

  • تبليغات از طريق موتور جستجو

  • تبليغات بنري

  • تبليغات از طريق شبكه هاي اجتماعي

تبليغات همسان قصد دارد كه نظر مخاطبان خود را از طريق مشكلات جذب كند. اين روش تبليغات هوشمندانه است. تبليغات از طريق موتور جستجو به اين هدف است كه در يك مدت زمان كوتاه و با هزينه ي مناسب محصولات شما را تبليغ كنند.  اين نوع تبليغ از طريق عنوان و تكرار كلمات اصلي انجام ميشود‌. تبليغات بنري با عضو شدن در يك سايت و بنر خود را با ثبت در آن انجام ميشود. امروزه شبكه هاي اجتماعي بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل ميدهند و كاربران زيادي هم در اين شبكه ها فعال هستند.  شبكه هاي كه تبليغات در آن موثر است مانند توييتر و فيسبوك و تلگرام است.

 

مزيت هاي ثبت آگهي رايگان

آگهي ابزاري است كه در مقابل پرداخت هزينه، محصولات خود را به مخاطبان معرفي ميكند. آگهي ها مزاياي دارند كه عبارت است از:

  • تشويق مشتريان به خريد بيشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسيع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رساني بيشتر

آگهي ها انواع مختلفي دارند مانند:

  • آگهي تيزر

  • آگهي رپرتاژ

  • حك آرم

  • زير نويس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهي

آگهي تيزر در تلويزيون و راديو انجام ميشود و مدت تبليغ آن۲۰تا۴۰ثانيه است. آگهي رپرتاژ مانند مستند است و كمترين زمان گزارش آن۱۲۰ثانيه است. حك آرم هم در تلويزيون است زمان تبليغ آن حداقل ۵دقيقه است. دعوت به تماشا هم در موقعيت هاي است كه در تلويزيون برنامه ي در حال پخش است و بين آن آگهي پخش ميشود و اخيرا بسيار رايج شده است. زيرنويس هم در تلويزيون انجام مي گيرد و مدت پخش آن۱۵ثانيه است. نشان آگهي شامل نمايش نام،نشان تجاري، به صورت روزانه از شبكه هاي صدا و سيما انجام ميشود. ثبت آگهي رايگان بهترين روش رونق در كسب و كار ميباشد. آگهي اينترنتي همانطور كه از نامش معلوم است در اينترنت انجام ميشود.

چرا بايد از نيازمندي هاي آنلاين استفاده كنيم؟

  • براي فروش محصولات

  • براي اطلاع رساني

  • براي كسب آراي مردم

يك وبسايت اگر اقدام به تبليغات رايگان بكند بايد ويژگي هاي داشته باشد مانند:

  • توانايي دسته بندي آگهي ها

  • بهره بردن از كلمات كليدي

  • درج لينك

  • درج تصوير

براي درج آگهي در اينترنت، سايت هاي زيادي وجود دارد. اولين گام براي تبليغات رايگان در اينترنت بايد يك سايت خوب را انتخاب كنيد. همچنين  بايد سايتي كه انتخاب ميكنيد داراي اعتبار باشد. سايت خوب، سايتي است كه روزانه هزاران بازديد داشته باشد. تبليغات رايگان در چنين سايت هايي يك فرصت عالي است. تبليغات رايگان در اين سايت گسترده است و همه جنبه ها را در برميگيرد مانند:

  • املاك

  • گردشگري

  • خودرو

  • پزشكي 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نيازمندي هاي آنلاين شامل چه مواردي ميشود؟

  • تقسيم بندي مجزا

  • قابل تفكيك بر اساس مكان

  • كاربري راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پكيج هاي متفاوت

  • سئو مناسب

براي آساني كار بازديدكنندگان و تبليغ كنندگان بهتر است كه تبليغات رايگان داراي تقسيم بندي هاي مختلف باشد. قابليت تفكيك مكان ها براي وب سايت هاي تبليغاتي مهم است چون مكان هاي مختلف از آن براي تبليغات استفاده مي كنند. سايت تبليغات رايگان چون داراي مشتريان مختلفي مي باشد بايد كاربري آن به شكلي باشد كه همه افراد به راحتي بتوانند از اين سايت بهره ببرند. سايت تبليغات رايگان بايد سرعت لود بالاي داشته باشد چون امكان دارد هر دقيقه تعداد كاربران زياد شود پس بايد سرعت لود بالا باشد تا كارها سريعتر انجام شود. يك سايت تبليغات رايگان بايد پكيج هاي گوناگوني داشته باشد تا هر كاربر بتواند متناسب با نيازهايش  آگهي هاي خود را ثبت كند. اين پكيج ها به سه دسته تقسيم ميشوند كه عبارت است از:

  • پكيج برنز اي

  • پكيج نقره اي

  • پكيچ طلايي

يك سايت تبليغات رايگان بايد سئو مناسبي داشته باشد يعني بايد بهينه سازي زيادي داشته باشد. كه افراد بتوانند از آگهي ها بازديد بيشتري بكنند. تبليغات رايگان در عصر حاضر جوابگو نياز هاي جامعه است. تبليغ  براي اين است كه ما براي رسيدن به اهدافمان كمك كنيم.  اخيرا تبليغات رايگان به يك تجارت و صنعت بزرگ تبديل شده است. سالانه هزينه هاي زيادي صرف تبليغات مي شود. يكي از مهم ترين مزاياي تبليغات به صرفه بودن است يعني با هزينه كمتر آگهي هاي خود را تبليغ كنيد. تبليغات رايگان اينترنتي نسبت به تبليغات سنتي مخاطبان بيشتري را جذب ميكند. شما زماني كه با مزاياي تبليغات رايگان آشنا شويد ميفهميد كه اين سايت بسيار بهتر و خوب تر از ساير سايت هاي تبليغاتي ميباشد. در سال هاي گذشته تبليغات رايگان  در اينترنت براي فروش محصولات رشد بسيار چشمگيري داشته است.

 

انواع سبك و اهداف تبليغات

تبليغات سبك هاي مختلفي دارد. همچنين اهداف هاي متعددي دارد.سبك هاي تبليغات عبارت است از:

  • تبليغات آگاهي دهنده

  • تبليغات تشويق كننده

  • تبليغات يادآوري كننده

  • تبليغات محيطي

  • تبليغات مدرن

  • تبليغات اينترنتي

اهداف تبليغات عبارت است از:

  • معرفي محصولات به بهترين شيوه و روش ممكن

  • گسترش دادن كسب و كار شما به بهترين وجه

  • ميزان سود شما را در كسب و كار افزايش ميدهد

  • واسطه ها را از بازار از بين ميبرد

  • مشتريهاي جديد را جذب ميكند همچنين مشتريهاي قديم‌ را حفظ ميكند

  • مشتري ها را از قيمت هاي جديد در بازار آگاه ميكنند

  • خدماتي را كه به كاربران ارائه ميدهد براي شما عزيزان شرح ميدهد

  • همواره مصرف كننده را ترغيب ميكند كه او به اين كالا در آينده نزديك نياز خواهد داشت

  • به طور حرفه اي مشتري را براي خريد كالاي شما معتقد ميكند

تبليغات آگاهي دهنده يعني مشتري ها را از وجود كالاهاي جديد آگاه مي سازد. تبليغات ترغيب كننده يعني مشتري را براي خريد كالاي شما تحريك و تشويق ميكند. تبليغات ياد آوري كننده يعني همواره به خدماتي كه ميتوانيد به مشتري ارائه دهيد را تكرار ميكند تا در ذهن مشتري ها ياد آوري شود. تبليغات محيطي به دو نوع تبليغات داخلي و خارجي تقسيم ميشود  تبليغاتي كه در بالاي مغازه ها ، كاتالوگ و غيره است را تبليغات داخلي مينامند. تبليغات كه در مكان هاي سرپوشيده انجام مي شود مانند مترو و غيره.  تبليغات خارجي ناميده ميشود. تبليغات مدرن و اينترنتي هم منظور از شبكه هاي اجتماعي است.

 

تبليغات رايگان اينترنتي خود را به ما بسپاريد .

با توجه به اينكه دنيا در حال پيشرفت و توسعه و گسترش ميباشد، آگهي رايگان اينترنتي بسيار گسترده شده است و مشتريان زيادي دارد. شما مخاطبان عزيز ميتوانيد  تبليغات خود را به ما بسپاريد و در كسب و كار خود بهترين نتيجه را داشته باشيد همچنين ما به شما تضمين ميكنم كه كسب و كار شما با تبليغات سايت ما رونق ميگيرد. سايت ما در تبليغات بسيار حرفه اي و هوشمندانه كار ميكند پس نگران هيچي نباشيد. كسب و كار از شما، تبليغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهيد و همين الان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

منبع: https://niazcheh.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۲۵:۱۳ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

بنجاق : همكار محترم ؛ سلام و عرض ادب و احترام - سردفتر هم ذيل ثبت سند را امضاء مي نمود ! بنام خدا با عرض سلام خدمت آقاي جمشيدي خسته نباشيد.اينجانب جلال عالم دفتريار اول و اصيل دفترخانه 19 اردبيل و عضو هيئت مديره كانون استان اردبيل سوالي از جنابعالي داشتم.آيا با وجود دستگاههاي اسكنر اثر انگشت ديگر دفاتر اسناد رسمي دغدغه اي از نظر احراز هويت خواهند داشت يا نه و ارباب رجوعي در دو دفترخانه متفاوت سند تنظيم كند اثر انگشت ايشان در هر دفترخانه تطبيق داده مي شود تا در صورت مراجعه جاعلين يا كسان ديگري بجاي ذينفع سيستم به سردفتر هشدار بدهد تا از تنظيم سند جلوگيري شود و اگر جواب منفي باشد پس سيستم زياد در اين مورد جوابگو نخواهد بود و خطا و اشتباه و جعل ادامه مي يابد.نظر جنابعالي در اين مورد چيست؟ بنجاق : همكار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - و خير مقدم و تبريك ولادت اميرالمومنين (ع) - بله در كارگروه مطرح شده است و نمونه هايي از اين اسكنرها ارائه شده است !

بنجاق : همكار خوبم ؛ سلام . بنجاق : حضرت استاد ؛ جناب آقاي طباطبايي ؛ سلام و عرض ادب و احترام - مقدم شما را در بنچاق گرامي مي دارم و از عنايت خاصه ي حضرتعالي به بنچاق و اهالي آن ، بي نهايت سپاسگزارم . يكي از مهم ترين مزيت هاي اتوماسيون حضور و غياب گزارشگيري است. اين دسته از داوطلبان تنها اجازه دارند برخي از مباحث خاص را حذف و نخوانند اما حتما مباحث تست خيز و مهم يك درس را بايد بخوانند . از سوي ديگر پس از برنزه شدن با روش هاي فوق، پوست به شدت خشك و آسيب پذير است به همين دليل تاباندن اشعه ليزر بر روي پوست خشك و آسيب ديده منطقي نمي باشد. بدين معني كه شما انگشت خود را بر روي سنسور قرار داده و دستگاه پستي و بلنديهاي پوست شما را به صورت دو بعدي اسكن ميكند، بدون اينكه نياز به حركت دست روي حسگر باشد. اگر شما هم به تازگي تصميم گرفتهايد سيستم حضور غيابي براي سازمان خود تهيه كنيد در ادامهي اين مقاله با ما همراه باشيد. سلام و ارادت و با ارزوي سال پر خير و بركت براي جنابعالي و همه ايرانيان.

نكته ي كليدي و مشترك در همه ي آنچه گفته شد، نيازهاي مجموعه است. بنجاق : همكار ارجمند ؛ سلام عليكم - در اين خصوص مطلب مشخصي گفته نشده است ! بنجاق : همكار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - خير ، منظورم اين بود كه دوران پايلوت در چند دفترخانه تمام شد و ما كماكان اثر انگشت مي گيريم . لاية نازك بافتي به نام پردة بكارت كه در خود يك يا چند سوراخ دارد خروجي واژن را به طور نسبي ميپوشاند. براي تنظيم خروجي مد نظر خود بايد در گوشي و درقسمت تماس بلندگو و ميكروفون خروجي خود را انتخاب كنيد . و در خاتمه ، مثل هميشه پيام حضرتعالي سرشار از اشارات بديع بود كه توجه خاص به وضعيت افراد از نظر بانداژ و گچ گرفتگي دست و انگشتان از مصاديق آن مي باشد . مي دانيم كه اخذ شناسه ي يكتا ، مقدمه ي امضاء گرفتن سند است و دفترخانه چرا بايد ساعت 8 شب و يا روز تعطيل از مردم امضاء بگيرد ؟ 2- ثبت ركورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غياب … نمايندگي فروش و پشتيباني دستگاه هاي حضور و غياب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدير, ارگ و .

  • گزينه Set Up Face ID را انتخاب نماييد
  • انتخاب ستون گزارش در صفحه اصلي
  • آنچه شما مي دانيد
  • ارسال براي تمامي نقاط كشور امكان پذير مي باشد
  • تعريف چندين بازه شبكاري براي هر گروه كاري بصورت مجزا
  • 5000 كارت

توجه داشته باشيد گرفتن معتمد و معرف ، حكم قانون است و با ثبت آني تغييري در آن به وجود نمي آيد . به دليل فناوري بسيار پيشرفته در آن، قيمت آن نيز از دو روش قبلي گران تر است. جناب جمشيدي سلام نخست از وقتي كه جهت اطلاع رساني به همكاران ميگذاريدسپاسگزارم از برخي كارشناسان فن اوري سازمان نقل شده كه زماني هم كه تمام دفاتر مكلف به اخذ اثر انگشت شوند باز هم سامانه تطابقي با اثار انگشتان قبلي انجام نميدهد و اين اثر انگشت صرفا جهت روز مبادا و استعلام مراجع قضايي بايگاني ميشودايا چنين خبري صحت دارد؟ • يك دستگاه كارتخوان جهت تفكيك ثبت ورود و خروج … امكان تعريف گروههاي مختلف و تعريف تعرفه قيمت جداگانه و يا رايگان به صورت متفاوت براي هر گروه. بدون داشتن داده هاي ثبت زمان واقعي از طريق ابزارهايي مانند نرم افزار و دستگاه حضور و غياب چگونه مديريت مي تواند كارمندان منظم خود را تشخيص دهد؟ … قيمت:4,950,000 ريال … دستگاه علف زن “داس” موتوري 4 كاره از چند بخش موتور ، ميل يا لوله واسط ، دسته يا نگهدارنده ، تيغه يا نخ ،. چند سوال داشتم اگر ميسر بود لطفا پاسخ بفرماييد . با سلام و درود و آرزوي قبولي طاعات و نماز و روزه شما- در پاسخ يكي از همكاران فرموديد دفاتر پايلوت اجازه معرفي نوع اسكنر را ندارند ممكنه بفرماييد حدود قيمت اون چقدره؟ پشتيباني نسخه رايگان از طريق تلگرام با آيدي OmidDehghani@ امكان پذير است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۵۰:۴۸ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

آمازون معتقد است ضريب خطاي سيستم تشخيص چهره ۵ درصد است و روي صحت نتايج ۹۵ درصدي ميتوان اعتماد كرد. البته گفتني است كه امروزه الگوريتم هاي تشخيص چهره بسيار پيشرفت كرده اند و مانند دستگاه حضور و غياب اثر انگشت، دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نيز به سختي فريب مي­ خورد و بسيار قابل اعتماد است. عملكرد دستگاه كارت خوان بدون تماس به اين صورت است كه هنگامي كه كارت RFID ثبت شده در سيستم و متناظر با كاربر در مقابل دستگاه قرار مي گيرد، كاربر شناسايي خواهد شد. در اين قسمت به برخي از نكات كليدي كه شما را در انتخاب دستگاه حضور و غياب متناسب با نيازهايتان كمك خواهد كرد، اشاره خواهد شد. در نتيجه امكان ارائهي خدمات توسط شركت وجود ندارد و اگر عملكرد دستگاه با مشكل رو به رو شود؛ دستگاه عملا بياستفاده خواهد شد. باطري داخلي قوي با مدت زمان كاركرد بالا امكان ثبت اثرانگشت و كارت را براي پرسنل مجموعه در شرايط مختلف جوي فراهم مي آورد. اين پكيج حضوروغياب شامل سخت افزار همراه با نرم افزار رايگان است كه بمنظور حضوروغياب مجموعه هاي كوچك (زير ۲۰ نفر) بسيار كاربردي و مقرون به صرفه مي¬باشد. دستگاه حضور و غياب دستگاهي بسيار كاربردي و راحت براي استفاده در موسسات و شركت هايي با تعداد بيشمار كارمند است. سنسور استفاده شده در برخي از دستگاه حضور و غياب از نوع نوري (Optical) و مدل suprema sfm3520 مي باشد.

با استفاده از دستگاه كنترل تردد به عنوان تنها ابزار ثبت حضور و غياب، كارمندان براي هميشه از همراه داشتن كارت و حفظ كلمه عبور رها ميشوند و در دراز مدت موجبات افزايش كارايي كارمندان را فراهم ميكند. ما در اين مقاله قصد داريم هركدام از اين دستگاههاي حضور و غياب را به طور خلاصه به شما معرفي كنيم و گوشهاي از ويژگيهاي هر كدام را به شما ارائه دهيم. جالب است بدانيد كه دستگاه حضور و غياب و كنترل دسترسي ZK Fk 900 قابليت اتصال به شبكهاي و مشاهده اطلاعات به صورت آنلاين را دارد و ميتوان اطلاعات آن را به كمك پورت usb انتقال داد. به گفته هالورسن، همه اين بررسيها با استفاده از نرمافزار آمازون ركوگنيشن، در 24 ساعت قابل بررسي بودهاند و ماموران در صورت در اختيار داشتن اين نرمافزار ميتوانستند به راحتي چهره پادوك را در ميان تعداد بيشماري فيلم شناسايي كنند. از يك دوربين 3.1 مگاپيكسلي براي گرفتن و اسكن تصاوير در اين دستگاه استفاده شده كه به نوعي آن را به يك دستگاه پيشرفته تبديل كرده است. اسميت به نقش سازمانهاي فناوري در كاهش ريسك انحراف فناوري تشخيص چهره اشاره ميكند و براي جلوگيري از نقض حقوق اوليهي انسانها، درنظر گرفتن و اعمال راهبردهاي اخلاقي را ضروري ميداند. نرم افزار حسابداري محك اين امكان را به شما ميدهد تا كالاهايتان را به صورت سريالي در سيستم ثبت و آنها را به فروش برسانيد .

انرژي مصرفي اين دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمين ميشود و فاقد باتري است؛ پيشنهاد ميشود يك برق اضطراري براي اين محصول در نظر بگيريد تا در صورت قطعي برق، با مشكل تردد كاركنان مواجه نشويد. دارا بودن شبكه فروش جهاني در بيش از ۱۳۳ كشور دنيا و فروش محصولات خود به ۵۰ شركت امنيتي برتر جهان باعث شده است كه برند Supremaبه عنوان يكي از برترين برندهاي دستگاه حضور و غياب در جهان شناخته شود. برند Suprema يك شركت مشهور در حال رشد است كه در حال حاضر به عنوان يكي از متخصصين شيوههاي استفاده از اطلاعات بيومتريك براي تشخيص هويت شناخته ميشود. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي مدل T21F افق فرا ويژن ، شما را در كنترل هر چه بهتر پرسنل ياري ميكند. با توجه به توضيحات بالا، هركسي كه بتواند يك كپي از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هك كردن دستگاه حضور و غياب خواهد بود. سيستم حضور و غياب براي نظارت و مانيتور كردن ساعات كاري، مرخصي ها، مأموريت ها و همه امور زماني پرسنل است.



    • ارتباط از طريق پورت سريال يا پورت شبكه



    • آموزش Adaboost



    • امكان تعريف تعطيلات داخلي و رسمي براي شما وجود دارد



    • داراي پورت ارتباطي (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • تگ هاي مجاز : -




هيچ گاه نگراني براي گم كردن نداريد: بسياري از شركت ها هنوز هم از كارت ها براي ثبت زمان ورود كارمندان استفاده مي كنند. بهترين دستگاه حضور و غياب براي سازمان هاي امنيتي، نظامي و ديگر سازمان هاي مهم كه از دستگاه انتظاراتي بيش از ثبت ورود و خروج با كارت دارند، دستگاه هاي بيومتريك داراي تشخيص دوگانه اثر انگشت و تشخيص چهره هستند. در ساير سيستمهاي حضور و غياب ممكن است گذرواژه يا كلمهي عبور خود را فراموش كنيد، اما در سيستم حضور و غياب اثرانگشتي، شما هميشه براي ورود اجزاي بيومتريك خود (اثر انگشت) را به همراه داريد. ما در اين مقاله سعي ميكنيم مقايسه اي را بين دو نوع از معروفترين ساعت حضور و غياب انجام دهيم؛ از قابليتها و ويژگيهاي آنها بگوييم تا بتوانيد راحتتر تصميم بگيريد و دستگاه مناسب سازمان خود را پيدا كنيد. در صورتي كه در ديگر دستگاههاي حضور و غياب ديگر ممكن است بتوانيد گذرواژه و الگو را حدس بزنيد. اسكنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالايي دارد و از سوي ديگر ضريب خطاي آن بسيار پايين است. امنيت و دقت اين دستگاه بسيار بالاست و به دلايل امنيتي، حضور و غياب كاركنان در مراكز نظامي و امنيتي با اين دستگاه انجام ميشود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۹:۲۵ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

همچنين انواع فرمهاي كنترل تردد، از نرم افزار فرمساز و مديريت گردش كار پيوست پس از طي فرآيند تاييد و تكميل در نرم افزار حضور و غياب ثبت مي گردند . پس بدون سنسور مربوطه چگونه عمل خواهد كرد؟ بعد روي Trusted Face تپ كنيد و مراحل مربوطه را دنبال كنيد. سپس به كمك الگوريتم هاي مربوطه مشخص مي كند كه چشم ها به كدام سمت نگاه مي كنند و يا دهان باز است يا بسته و در كل موارد اين چنيني را تشخيص مي دهد. همانطور كه كارتهاي بدون تماس، كارتهاي مقوايي و باركدي را به گوشه راندند و همانگونه كه اثر انگشت، كارتهاي بدون تماس را از دور خارج كردند، تشخيص چهره نيز اثرانگشت را تحت شعاع قرار خواهد داد. با استفاده از Action Unit­هايي (توضيح در صفحه آخر) كه از چهره استخراج مي­شود و يادگيري ماشين همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخيص چهره را مي توان افزايش داد.



    • 3- سنسور نوري (Optical)



    • درگاه RS232 / RS485



    • 6دستگاه حضور و غياب دينگ طرح ۱۵ كاربر مدل AT480-15



    • ارسال پيامك به والدين غايبين



    • نرم افزار حضور و غياب



    • دستگاه كيسه پر كن يا پكر



    • (پارامترهاي رفتاري)




اما Face Detection يا بهتر بگوييم شناسايي چهره، داراي عملكرد هوشمندانه و پيشرفته تري است و امكان تشخيص چهره هاي مختلف در آن امكان پذير است. برترين برندهاي خارجي در اين حوزه دو برند كره اي سوپريما (Suprema) و ويردي (Virdi) است. اين نرم افزار در 15 ثانيه هر چند تا دانش آموز كه داريد رو از پشتيبان برنامه آموزش و پرورش ميگيره و با دقت تمام در تلفن گويا ميچيند و ثبت ميكند .ديگه چي بهتر از اين ميشه ؟ • تمايز: هر دو نفر بايد به اندازه كافي ا ز نظر آن مشخصه بيومتريكي تفاوت داشته باشند. اكثريت مردم براي بهره گيري از Face ID يا فيلتر هاي اينستاگرام مشكلي با سيستم تشخيص چهره ندارند ولي ممكن است اين تكنولوژي جديد كمي ترسناك به نظر برسد. مي تواند در سيستم شناسايي / تشخيص چهره ثبت نام از داده هاي ثبت شده در گذشته ثبت شده است. شايد بتوان گفت در حال حاضر در دنيا يكي از جذاب ترين بخش هاي پردازش تصوير، كاربرد تشخص چهره يا Face Recognition است.

به طور مثال دستگاه حضورغياب از پورت هاي مختلفي مانند usb، وب سرويس در صورت انتخاب مشتري و همچنين واي فاي دار نام برد. يكي از موارد مهم و موثر بر قيمت دستگاه حضور و غياب ، حافظه آن مي باشد. كارتهاي بدون تماس هوشمند، مجهز به چيپ حافظه قابل خواندن و نوشتن بوده و از دوام و كيفيت بالايي نيز برخوردارند. بدين معني كه اين نوع تصوير برداري در تاريكي كاربرد ندارند و در نور هاي كم نيز زياد قابل اعتماد نيستند. اگر شما با برنامه هاي قفل چهره اندرويد بيشتري آشنايي داريد و يا تجربه استفاده از اين گونه برنامه ها را داريد مي توانيد تجربيات، نظرات و پيشنهادات خود را در بخش ديدگاه اين پست با ما در ميان بگذاريد. نرم افزار اكسس كنترل ويسمن در بسياري از مجموعه ها و سازمان ها و اماكن فرهنگي و ورزشي كاربرد دارد. با استفاده از سخت افزار قدرتمند و الگوريتم پيچيده شناسايي اثر انگشت اين دستگاه قادر به شناسايي تا 20.000 اثرانگشت در ثانيه است . چهره خواني : چـهره خـوانـي به اين مـعـنـا است كه شما فـقــط با با نگاه كردن به صورت اشخاص پي بـه خـصـوصـيات اخلاقي و شخصيتي او ببريد.

يكي از دوستان من، پوست تيره دارد و نمي داند كه ليزر جنتل مكس پرو براي او هم جواب مي دهد يا خير؟ با يك تصوير صاف، كامپيوتر مي تواند به عنوان مثال فاصله دهان شما را از ساير المان هاي صورت بسنجد، ولي نمي تواند طول بيني يا پيشاني شما را اندازه گيري كند؛ به همين دليل امنيت آنها پايين است. بايد توجه داشت اين دستگاه قابليت استفاده در محيط هاي داخلي است و نبايد جلوي نور آفتاب قرار گيرد و همچنين با كمترين تاخير كه افراد در مقابل دوربين قرار ميگيرند شناسايي خواهند شد . به صورت آنلاين تردد افراد را ثبت كرده و در هر لحظه وضعيت كاري كارمندان رو مشخص مي نمايد. قسمت سخت افزاري كه شامل دستگاه هاي حضور و غياب مي شوند كه بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظيفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. اين دستگاه از جديدترين ورژن الگوريتم تشخيص چهره دنيا استفاده مي كند .سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سريعتر مي باشد .

تكنولوژي تشخيص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غياب ، رشد بسيار زيادي داشته است. برنامه IObit Applock به تازگي قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمايش را براي محافت از حريم خصوصي اضافه كرده است. اين به ديتابيس اضافه مي شود و هر زمان كه اسكن انجام شود براي مقايسه استفاده مي شود. براي اين كار مي توانيد از اعضاي خانواده بخواهيد در جلوي دوربين بايستند يا تصاوير آن را به صورت دستي به پايگاه داده اضافه كنيد. اما در آينده احتمالا شاهد بهره گيري از تكنولوژي سونار (فاصلهيابي صوتي) براي خلق تصاوير سه بعدي چهره در محيط هاي مختلف خواهيم بود و در كنار آن احتمالا راهي براي پردازش سريعتر داده هاي چهره به كار برده شود. بازشناخت چهره امروزه توسط سيستم هاي كامپيوتري انجام مي شود كه معمولا با عنوان شناسايي چهره و يا بازشناخت چهره بيان ميگردد. به گزارش گروه اقتصاد بينالملل فارس، رويترز مدعي شد يك خبرگزاري عراقي اعلام كرده است عراق ايرويز خدمات هوايي به ايران را به عنوان يك اقدام حفاظتي در برابر شيوع ويروس كرونا به حالت تعليق درآورده است.

چهره شما كليد باز كردن قفل موبايل است. شما مي توانيد از برنامه FaceLock براي قفل كردن برنامه ها، قفل كردن گالري، قفل كردن واتس آپ و فيس بوك خود استفاده كند تا هيچ كس نتواند در اين برنامه هاي شما جاسوسي كند. مديران مي توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصي ، ترددهاي ناقص ، ماموريت و غيره را داده و سپس سيستم حقوق و دستمزد فيش ماهانه را صادر كند. كه از جمله آن مشخص كردن اجزاء چشم و تعيين حالت و موقعيت آنها مي باشد. با توجه به اينكه بازار اين دستگاهها بسيار وسيع است، عملاً شناخت همه آنها غير ممكن است و تنها ميتوانيد چند برند معروف را شناسايي كرد. البته اين موضوع به دليل امنيت و دقت بالاي آنها نيست، بلكه به خاطر سادگي آن است. اگر سرويسهاي اياب و ذهاب خارج شركت كه كاركنان را براي شيفتهاي مختلف به شركت ميآورند، به اين برچسبها مجهز شوند، ورود و خروج و حتي تاخير آنها ثبت ميشود. همچنين علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و يا تاخير به موبايل والدين، گزارش حضور و غياب فرزندان از طريق نرم افزار اندرويد نصب شده بر روي موبايل والدين نيز قابل دريافت مي باشد. • امكان دريافت احكام روزانه از سيستم پرسنلي. • تقلب: كه نشان ميدهد به چه راحتي افراد ميتوانند به جعل مشخصه مورد نظر بپردازند. طول عمر اين دستگاه ها به دليل عدم تماس افراد به صورت مستقيم با دستگاه افزايش مي يابد. يك چيزي تو مايه هاي حاضر زدن ها به جاي هم در سر كلاس هاي درس!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۶:۰۶ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

چرا پستاتونو به روز نميكنيد ؟ دوما كاركنان بعضي از سازمان ها به دلايل شرايط خاص كاريشون در طول روز همش با مواد شيميايي و آب سر و كار دارن. بنابراين سازمان ها بيش از پيش مجبور به بررسي گزينه ها هستند تا بودجه خود را صرف خريد مناسبي نمايند. بنابراين با توجه به بزرگي و ميزان اهميت كنترل تردد و امنيت ورد و خروج در سازمان، مي­ توان مناسب ترين گزينه را انتخاب كرد. دستگاه حضور و غياب با توجه به قابليت تشخيص چهره ، اثر انگشت و… با هدف استفاده خودكار از روش حضور در مراكز آموزشي با استفاده از فناوري بيومتريك است. انتخاب درست يك دستگاه حضور و غياب كارامد و مناسب مي­تواند تا چندين سال، دغدغه­هاي يك سازمان را در خصوص امور اداري و مالي از قبيل محاسبه حقوق و دستمزد، ثبت مرخصي، ماموريت و … را مرتفع سازد. اثر انگشت شما مي شود مي توانيد از دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره استفاده كنيد.

حافظه ديگر در دستگاه حضور و غياب ، محل نگهداري نمونه اثر انگشت و يا نمونه چهره پرسنل جهت تطابق هنگام ثبت ورود و خروج است. تعداد كاربر قابل تعريف : 3000 نمونه . نمونه اي از اين استفاده را مي توانيد اينجا بخوانيد. منظور از دستگاه حضور و غياب چيست؟ خريد دستگاه حضور و غياب براي سازمان ها يكي از چالش هاي مديريت منابع انساني است. يكي ديگر از نقاط ضعف اين اسكنرها اين است كه اگر زير شيشه يا هر چيز ديگري قرار بگيرند كارايي خود را از دست ميدهند. اما اگر موضوع امنيت در اولويت بوده و سازمان بزرگ است، مي­ توان از برندهاي خارجي و دستگاهاي بيومتريك استفاده كرد كه هم ميزان امنيت بسيار بالايي دارند و هم كارآيي بسيار بهتر. دستگاه حضور و غياب مانند هر دستگاه الكترونيكي ديگر ممكن است بعد از مدتي به مشكل بر خورده و نياز به پشتيباني و خدمات پس از فروش داشته باشد. آنها با نرم افزار حضور و غياب و ديگر ساعت هاي حضور و غياب موجود در شبكه براي ارائه قابليت هاي پيشرفته و حفاظت در برابر تقلب كردن كارمندان به طور يكپارچه برنامه ريزي شده اند. چه بسا خريد دستگاه حضور و غياب وجود دارد كه قابليت داشتن هر دو روش را داراست. آيا افرادي را براي دوره آموزش و كار با سيستم حضور و غياب در نظر داريد كه در حوزه IT و كامپيوتر از دانش بروزي برخوردار باشند؟ دستگاه­هايي در بازار وجود دارند كه امكان انتقال اطلاعات خود را هم از طريق كابل شبكه و هم از طريق وصل نمودن حافظه فلش مهيا مي­سازد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۲:۰۷ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

DS-K1102MK از سري دستگاه هاي كارت زن هايك ويژن است. DS-K1104MK از سري دستگاه هاي كارت زن هايك ويژن است. دستگاه كنترل تردد بايوتايم نيز همچون دستگاه حضور و غياب آن امكاناتي متنوع را در قالب دستگاهي جهت كنترل دسترسي افراد در اختيار مي گذارد. اما به عقيده من اگر به دنبال امنيت ويژه هستيد، هيچگاه از اين روش هاي بيومتريك براي احراز هويت و دسترسي به اطلاعات خود به تنهايي نبايد استفاده كنيد. من اساسا از شما ميخواهم كه بنشينيد فكر كنيد و تعريف يك جامعه پيشرفته را براي من توضيح دهيد. به عنوان مثال، شما ميتوانيد در اين وبسايت از چهار عكس به طور همزمان براي جستجوي چهره جنيفر انيستون استفاده كنيد. همچنين خونهاي قاعدگي از اين طريق از رحم به بيرون بدن ميآيد. واژن يكي از اجزاي دستگاه تناسلي زنان- واژن لولهاي عضلاني است كه از فرج در بيرون بدن تا رحم در داخل بدن امتداد دارد.طول واژن ۱۲-۸ سانتيمتر در زنان بالغ است. در حقيقت اين عضلات، قويترين عضلات بدن يك زن هستند. انقباض همين عضلات است كه در هنگام زايمان بسيار شديد ميشود و باعث خروج نوزاد و نيز درد زايمان ميگردد.

  • برند دوربين مدار بسته
  • با كليلك بر روي دكمه گزارش , گزارش مورد نظر باز ميشود
  • سه شنبه- استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00
  • 7-3. مرخصي بدونحقوق
  • كل: 0 ريال

نصب برنامه ها نياز به توضيحي ندارد فقط هنگام نصب برنامه Tak Hozoor Admin روي سيستم مدير شما بايد رمز عبور را با ارسال درخواست پيامكي دريافت كنيد و برنامه را نصب كنيد. همين خصوصيت باعث ميشود كه واژن بتواند يك جسم به باريكي تامپون تا يك نوزاد هنگام تولد را در درون خود جاي دهد. دستگاه حضور و غياب همچنين بايد روزهايي كه به طور غير منتظره مجددا برنامه ريزي مي كنيد را اداره كند. همه بايد رويدادهاي بخش خود را - تعطيلات، مرخصي ها، حوادث، تاخير، خروج زودتر - كه بر برنامه و حقوق كارمندان تاثير مي گذارد، مديريت كنند. ا سلام به همه دوستان خوبم خرسندم كه به اطلاع برسانم آفزودني جديد براي اسفاده از فايل اكسل در باركد ساز 5 آماده و در سايت قرار گرفت. دريافته ايم كه تقريبا همه براي برنامه ريزي وظايف گروه ها و كارمندان و يا پست هاي كاري از برنامه كاري استفاده مي كنند.

 

بعضي قسمت ها نيز مي خواهند منعطف تر باشند و به كارمندهاي شان اجازه مي دهند از كامپيوترهاي خود ثبت ساعت كنند و نه از ورودي ثبت ساعت. به سرعت مي توانيد ببينيد چه كسي سر كار خود نيست، چه كسي طبق غيبت برنامه ريزي شده بيرون است، و چه كسي اكنون ساعت ورود يا خروج زده است. اين ويژگي بسيار جالب و جذاب است و اگر سخت افزارر مذكور را داريد مي توانيد از اسكن چهره براي ورود استفاده كنيد. اگر نيست، چه امكاناتي نياز هست تا اين فرايند سه بعدي شود؟ و چاپ گروهي ليبلها با تعداد از قبل مشخص شده مثلا از يكي 4 تا از ديگري 20 تا و الي اخر . نرم افزار شماره زن فاكتور فاسافتكو توليد كننده سفارشي سازي انواع نرم افزارهاي تخصصي فارسيشماره زن فاكتور ليبل ساز باركد زن چاپ كارت با زبان فارسي و محيط تصويري .بدون نياز به دانش كامپيوتري .

استفاده از نرم افزار حضور و غياب مدرسه به عنوان يك راهكار جديد جهت تشويق دانش آموزان به رفت و آمد منظم و حضور به موقع در مدارس، مورد توجه مديران مدارس قرار گرفته است. ۵- در طي جلسات هر زمان موها رشد كردند فقط با تيغ آنها را بتراشيد وبه هيچ عنوان از بند، موچين و اپيلاسيون استفاده نكنيد. با انتخاب گزينه «هفتگي»، هفت روز هفته به عنوان روزهاي كاري در الگوي كاري مورد نظر نمايش داده مي شود. اين برنامه ها ممكن است شامل همان ساعت كاري هر روزه، يا ساعات متفاوتي در روزهاي گوناگون هفته باشند. به اين معنا كه هر قسمت نبايد وارد رويدادهاي هر كارمند شود و كارمند نيازي به اطلاع دادن غيبت آن روز خود ندارد. در اين قسمت بر اساس دسته بندي نرم افزارهاي مورد نظر خود را ميتوانيد انتخاب و سفارش دهيد . اگر امكانات خاصي را در نرم افزارهاي ما نياز داريد كه در حال حاضر موجود نيست ميتوانيد آ«را سفارش داده و ما به بهترين نحو امكانات درخواستي شما را به نرم افزار مربوطه اضافه ميكنيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۴۳:۳۳ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

ليست قيمت محصولات علف زن برقي ( داس برقي ) به همراه قيمت خريد و فروش علف زن برقي ( داس برقي ) در فروشگاه اينترنتي ايران بوش نمايندگي رسمي بوش و متابو. شركت حساب تدارك پارسيان نماينده رسمي فروش دستگاه هاي حضور و غياب جهان گستر پارس. تو جمع اگر خالي باشه 24 ساعت حساب ميكنه . در ادامه اين دستگاه ها اطلاعات را در حافظه اي ذخيره مي كنند و در زمان هاي خاص گزارش گيري، از اطلاعات جمع آوري شده گزارش سازماندهي شده و كاملي ارائه مي دهند. دستگاه ارزان قيمت قبلي، جز دستگاههاي وارداتي و ارزان بوده، و مدتي است كه شركت وارد كنندهي آن به كلي جمع شده است. • تمايز: هر دو نفر بايد به اندازه كافي ا ز نظر آن مشخصه بيومتريكي تفاوت داشته باشند. 9. مراحل 3 تا 8 را براي كليه پرسنل بايد تكرار نماييد. لذا براي تهيهي دستگاه حضور و غياب نبايد به دنبال ارزانترين دستگاه باشيد بلكه بايد دستگاهي را پيدا كنيد كه خدمات مطلوب و مورد نياز شما را ارائه دهد. اين دستگاه ها در قرن بيستم بسيار رواج پيدا كردند . تيغه هاي دستگاه علف علف تراش قطعات فرز برش سنگ زني ماشين گام هاي موفقي در عرضه. علف تراش موتوري 4 كاره دوو نوع موتور تك سيلندر دو زمانه قدرت موتور 2.3 اسب بخار نوع سوخت تركيبي بنزين و روغن.

علف زن برقي بوش داراي تيغ كنافي مي باشد اين نوع تيغه براي جاهايي كه به غير از علف سنگ نيز موجود است و اگر تيغه … مدل :art 23 Easy توان دستگاه : 280 W عرض. جهت مشاهده مشخصات علف تراش هاي پشتي به ادامه مطلب مراجعه نماييد. … فروش ويژه دستگاه علف تراش و يونجه چين دوشي و كوله پشتي KNC كره اي در سايت فروشگاه . همچنين براي استفاده از آن نياز به ابزار و تكنولوژي هاي پيچيده اي نباشد و هزينه زيادي را به سازمان تحميل نكند. آزمايش Welsh يك چالش ديگر هم براي سيستمهاي تشخيص چهره شناسايي كرد و آن هم افرادي هستند كه شبيه افراد زيادي به نظر ميرسند. اين ليزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا براي نواحي تيره و پوست گندمي و تيره طراحي شده است. ⚡ قدرت بالا و كيفيت بي نظير از مزيت هاي اين دستگاه ها است. يك نوع ديگر از دستگاه ها نيز وجود دارد كه داراي حداقل دو نوع از اين روش هاي تشخيص (مثلا تشخيص چهره و اثر انگشت) به صورت همزمان است. امكان استفاده از دستگاههاي كارتخوان و اثر انگشتي جهت ثبت ورود و خروج راننده ها.

 

پروژه سنگ شكن چند تن در هر, و تهيه آسفالت با استفاده از روش هاي, در ظرفيت هاياليتن . استفاده از دستگاه هاي سنگ شكنتن در سا% تن در ساعت سنگ شكن استفاده مي شود قيمت. دوربين هاي مادون قرمز مي توانند سيگنال هاي تصويري واضحي در طول روز و شب و حتي شرايط هوايي نامناسب مانند مه¬آلودگي تهيه كنند. شركت آمريكايي Vuzix با يك شركت اماراتي به نام NNTC شروع به همكاري كرده تا عينك هوشمند تشخيص چهره را توليد كنند. سيستم هاي حضور و غياب ميتوانند با ثبت دقيق زمانهاي تردد و كاهش خطاي انساني حس اعتماد را در مديران و پرسنل ايجاد كنند. مديران مي توانند هشدارهاي اضافه كاري و يادآوري كاركنان را براي بهبود حضور تنظيم كنند. دوربين هاي هوشمند و دوربين هاي امنيتي به خوبي توانسته اند جايگاه مناسبي در عصر امروز پيدا كنند. كه شما ميتوانيد با يك سرچ ساده در اينترنت، به روشهاي جعل آن دست پيدا كنيد.

  1. گزارشگيري آنلاين از محاسبات كاركرد
  2. سيستمي شدن فرآيندهاي ثبت ماموريت و مرخصي كاركنان
  3. تعداد افراد بيشتري را پوشش ميدهد،
  4. ارتباط از طريق شبكه TCP/IP و پورت سريال
  5. گزارش كاركرد ماهانه فردي و گروهي

27 فوريه 2016 … دستگاه علف زن 4 كاره TimberTech AKS52 از طراحي بسيار حرفه اي و … بنابراين مي توانيد آن را با قيمت مناسبي سفارش داده و مورد استفاده قرار دهيد. اين دستگاه كنترل تردد با يك طراحي فوق العاده و ظاهري حرفه اي داراي قفل كنترل، هشدار، دكمه خروج و سنسور در مي باشد. … اين دستگاه با دسته اي كه از روكش پلاستيكي پوشش دهي شده به منظور راحتي بيشتر كاربر به طور ارگونوميك طراحي شده كه ايجاد … قيمت: 660,000 تومان. تحقيقات آناتوميك "مالپيگي " داراي اهميت ويژه اي است بنحوي كه يكي از لايه هاي دست با نام وي Stratum Malpighi" " به ثبت رسيده است. سامسونگ در گلكسي S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهاي اولتراسونيك دست و پنجه نرم مي كند. همچنين در اين نرم افزار كليه ترددهاي ماهانه و كاركرد پرسنل نيز با دقت كامل انجام مي شود و داراي امكان محاسبه و گزارش گيري از عملكرد ماهانه كاركنان نيز مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۵:۰۱ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

همچنين انواع فرمهاي كنترل تردد، از نرم افزار فرمساز و مديريت گردش كار پيوست پس از طي فرآيند تاييد و تكميل در نرم افزار حضور و غياب ثبت مي گردند . پس بدون سنسور مربوطه چگونه عمل خواهد كرد؟ بعد روي Trusted Face تپ كنيد و مراحل مربوطه را دنبال كنيد. سپس به كمك الگوريتم هاي مربوطه مشخص مي كند كه چشم ها به كدام سمت نگاه مي كنند و يا دهان باز است يا بسته و در كل موارد اين چنيني را تشخيص مي دهد. همانطور كه كارتهاي بدون تماس، كارتهاي مقوايي و باركدي را به گوشه راندند و همانگونه كه اثر انگشت، كارتهاي بدون تماس را از دور خارج كردند، تشخيص چهره نيز اثرانگشت را تحت شعاع قرار خواهد داد. با استفاده از Action Unit­هايي (توضيح در صفحه آخر) كه از چهره استخراج مي­شود و يادگيري ماشين همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخيص چهره را مي توان افزايش داد.



    • 3- سنسور نوري (Optical)



    • درگاه RS232 / RS485



    • 6دستگاه حضور و غياب دينگ طرح ۱۵ كاربر مدل AT480-15



    • ارسال پيامك به والدين غايبين



    • نرم افزار حضور و غياب



    • دستگاه كيسه پر كن يا پكر



    • (پارامترهاي رفتاري)




اما Face Detection يا بهتر بگوييم شناسايي چهره، داراي عملكرد هوشمندانه و پيشرفته تري است و امكان تشخيص چهره هاي مختلف در آن امكان پذير است. برترين برندهاي خارجي در اين حوزه دو برند كره اي سوپريما (Suprema) و ويردي (Virdi) است. اين نرم افزار در 15 ثانيه هر چند تا دانش آموز كه داريد رو از پشتيبان برنامه آموزش و پرورش ميگيره و با دقت تمام در تلفن گويا ميچيند و ثبت ميكند .ديگه چي بهتر از اين ميشه ؟ • تمايز: هر دو نفر بايد به اندازه كافي ا ز نظر آن مشخصه بيومتريكي تفاوت داشته باشند. اكثريت مردم براي بهره گيري از Face ID يا فيلتر هاي اينستاگرام مشكلي با سيستم تشخيص چهره ندارند ولي ممكن است اين تكنولوژي جديد كمي ترسناك به نظر برسد. مي تواند در سيستم شناسايي / تشخيص چهره ثبت نام از داده هاي ثبت شده در گذشته ثبت شده است. شايد بتوان گفت در حال حاضر در دنيا يكي از جذاب ترين بخش هاي پردازش تصوير، كاربرد تشخص چهره يا Face Recognition است.

به طور مثال دستگاه حضورغياب از پورت هاي مختلفي مانند usb، وب سرويس در صورت انتخاب مشتري و همچنين واي فاي دار نام برد. يكي از موارد مهم و موثر بر قيمت دستگاه حضور و غياب ، حافظه آن مي باشد. كارتهاي بدون تماس هوشمند، مجهز به چيپ حافظه قابل خواندن و نوشتن بوده و از دوام و كيفيت بالايي نيز برخوردارند. بدين معني كه اين نوع تصوير برداري در تاريكي كاربرد ندارند و در نور هاي كم نيز زياد قابل اعتماد نيستند. اگر شما با برنامه هاي قفل چهره اندرويد بيشتري آشنايي داريد و يا تجربه استفاده از اين گونه برنامه ها را داريد مي توانيد تجربيات، نظرات و پيشنهادات خود را در بخش ديدگاه اين پست با ما در ميان بگذاريد. نرم افزار اكسس كنترل ويسمن در بسياري از مجموعه ها و سازمان ها و اماكن فرهنگي و ورزشي كاربرد دارد. با استفاده از سخت افزار قدرتمند و الگوريتم پيچيده شناسايي اثر انگشت اين دستگاه قادر به شناسايي تا 20.000 اثرانگشت در ثانيه است . چهره خواني : چـهره خـوانـي به اين مـعـنـا است كه شما فـقــط با با نگاه كردن به صورت اشخاص پي بـه خـصـوصـيات اخلاقي و شخصيتي او ببريد.

يكي از دوستان من، پوست تيره دارد و نمي داند كه ليزر جنتل مكس پرو براي او هم جواب مي دهد يا خير؟ با يك تصوير صاف، كامپيوتر مي تواند به عنوان مثال فاصله دهان شما را از ساير المان هاي صورت بسنجد، ولي نمي تواند طول بيني يا پيشاني شما را اندازه گيري كند؛ به همين دليل امنيت آنها پايين است. بايد توجه داشت اين دستگاه قابليت استفاده در محيط هاي داخلي است و نبايد جلوي نور آفتاب قرار گيرد و همچنين با كمترين تاخير كه افراد در مقابل دوربين قرار ميگيرند شناسايي خواهند شد . به صورت آنلاين تردد افراد را ثبت كرده و در هر لحظه وضعيت كاري كارمندان رو مشخص مي نمايد. قسمت سخت افزاري كه شامل دستگاه هاي حضور و غياب مي شوند كه بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظيفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. اين دستگاه از جديدترين ورژن الگوريتم تشخيص چهره دنيا استفاده مي كند .سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سريعتر مي باشد .

تكنولوژي تشخيص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غياب ، رشد بسيار زيادي داشته است. برنامه IObit Applock به تازگي قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمايش را براي محافت از حريم خصوصي اضافه كرده است. اين به ديتابيس اضافه مي شود و هر زمان كه اسكن انجام شود براي مقايسه استفاده مي شود. براي اين كار مي توانيد از اعضاي خانواده بخواهيد در جلوي دوربين بايستند يا تصاوير آن را به صورت دستي به پايگاه داده اضافه كنيد. اما در آينده احتمالا شاهد بهره گيري از تكنولوژي سونار (فاصلهيابي صوتي) براي خلق تصاوير سه بعدي چهره در محيط هاي مختلف خواهيم بود و در كنار آن احتمالا راهي براي پردازش سريعتر داده هاي چهره به كار برده شود. بازشناخت چهره امروزه توسط سيستم هاي كامپيوتري انجام مي شود كه معمولا با عنوان شناسايي چهره و يا بازشناخت چهره بيان ميگردد. به گزارش گروه اقتصاد بينالملل فارس، رويترز مدعي شد يك خبرگزاري عراقي اعلام كرده است عراق ايرويز خدمات هوايي به ايران را به عنوان يك اقدام حفاظتي در برابر شيوع ويروس كرونا به حالت تعليق درآورده است.

چهره شما كليد باز كردن قفل موبايل است. شما مي توانيد از برنامه FaceLock براي قفل كردن برنامه ها، قفل كردن گالري، قفل كردن واتس آپ و فيس بوك خود استفاده كند تا هيچ كس نتواند در اين برنامه هاي شما جاسوسي كند. مديران مي توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصي ، ترددهاي ناقص ، ماموريت و غيره را داده و سپس سيستم حقوق و دستمزد فيش ماهانه را صادر كند. كه از جمله آن مشخص كردن اجزاء چشم و تعيين حالت و موقعيت آنها مي باشد. با توجه به اينكه بازار اين دستگاهها بسيار وسيع است، عملاً شناخت همه آنها غير ممكن است و تنها ميتوانيد چند برند معروف را شناسايي كرد. البته اين موضوع به دليل امنيت و دقت بالاي آنها نيست، بلكه به خاطر سادگي آن است. اگر سرويسهاي اياب و ذهاب خارج شركت كه كاركنان را براي شيفتهاي مختلف به شركت ميآورند، به اين برچسبها مجهز شوند، ورود و خروج و حتي تاخير آنها ثبت ميشود. همچنين علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و يا تاخير به موبايل والدين، گزارش حضور و غياب فرزندان از طريق نرم افزار اندرويد نصب شده بر روي موبايل والدين نيز قابل دريافت مي باشد. • امكان دريافت احكام روزانه از سيستم پرسنلي. • تقلب: كه نشان ميدهد به چه راحتي افراد ميتوانند به جعل مشخصه مورد نظر بپردازند. طول عمر اين دستگاه ها به دليل عدم تماس افراد به صورت مستقيم با دستگاه افزايش مي يابد. يك چيزي تو مايه هاي حاضر زدن ها به جاي هم در سر كلاس هاي درس!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۲۲:۵۰ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب