اپليكيشن حضور و غياب

اپليكيشن حضور و غياب
 

امري كه بدون مديريت و كنترل دقيق ميسر نخواهد شد. آيا انگشت نگاري و انجام تنظيمات ديگر بر روي دستگاه بدون نياز به كامپيوتر امكانپذير است ؟ شما مي توانيد تردد آنها را در گوشي هوشمند، لپ تاپ، كامپيوتر خانگي يا وسيله ديگري به طور آنلاين مشاهده نماييد. Drone در زبان انگليسي به معناي هواپيماي بدون سرنشين است و در زبان فارسي نيز تقريبا با اين معنا و مفهوم معروف شد . در اين محصول مكالمات ضبط شده بدون كالر آي دي (اطلاعات تماس) ميباشد. 3- روش ارتباط: همانطور كه پيش از اين گفته شده دستگاه حضور و غياب وطيفه ثبت ترددها را بر عهده دارد و جهت انجام محاسبات، مي بايست اطلاعات ترددها به نرم افزار حضور و غياب انتقال يابد. با استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب مديران مي توانند به راحتي كارمندان خود را از هر مكاني نظارت كنند. تهيه و تنظيم دقيق شيفت هاي كارمندان به طور دستي هميشه مملو از خطا مي باشد. در سيستم حضور وغياب همه چيز به طور خودكار نتيجه زمان بيشتري را ميدهد و هزينههاي كمتري براي بهروزرساني دستي كارهاي مرتبط با كارمند به كار ميرود. حالا كه ما ميدانيم چشم ها و دهان كجاست به راحتي ميتوانيم تناسب تصوير را تغيير داده و آن را چرخانده يا قيچي كنيم به طوري كه چشمها و دهان در بهترين حالت ممكن در مركز قرار گيرد. منظور از ريز حالت هاي چهره چيست؟ حالت تمرين شامل نرمال سازي و استخراج ويژگي از تصاوير با استفاده از الگوريتم PCA, ICA مي باشد.

سيستم هاي تجاري بسياري در بازار وجود دارند كه از پارامترهاي بيومتريك براي ثبت ساعت حضور و غياب استفاده مي كنند و سازمان هاي بسياري از اين سيستم ها استفاده مي كنند، هم سازمان هاي بزرگ و هم كوچك. با استفاده از يك سيستم حضور و غياب بيومتريك كاركنان از طريق اثرانگشت يا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت مي كنند، كه روشي مطمئن و دقيق براي پيگيري حضور در سازمان فراهم مي كند. مزيت اصلي كه حضور و غياب بيومتريك در احراز هويت سيستم هاي امنيتي ارائه مي كند، اثبات اين است كه حقيقتا چه شخصي در حال تاييد هويت است. همچنين كارمندان با استفاده از نرم افزار حضور و غياب مي توانند تعطيلات باقي مانده خود را مشاهده و آنها را درخواست نمايند. همچنين چنانچه بخواهيد اطلاعات دستگاه را از طريق شبكه (كابلي و بي سيم) به نرم افزار منتقل نماييد نيازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستيد.

  • دلايل ژنتيكي
  • رمز عبور
  • دستگاه كنترل تردد تحت عملكرد شبكه Networkable
  • راهبند بتا
  • بطور كلي ميزان پرت و ضايعات را تا 10% كاهش مي­دهد

و چنانچه بخواهيد از راه دور و از طريق اينترنت به دستگاه متصل شويد مستلزم برخورداري از سرويس اينترنت در محل نصب دستگاه خواهيد بود. حال با اين پرسش روبه رو مي شويم كه اگر مجموعه ما داراي شيفت چرخشي بود چه كنيم؟ ما در اين مطلب براي شما مطالبي در مورد دوربين هاي مدار بسته كه قابليت تشخيص چهره دارند بيان مي كنيم. اين دستگاه با استفاده از جديدترين تكنولوژي تشخيص چهره توانسته در بهترين سطح عملكرد قرار بگيرد. همانند بسياري از تكنولوژي هاي اين روزها، سيستم هاي حضور و غياب كه ارتباط بين مديران و كاركنان را بهبود مي بخشد، به هر دو طرف اجازه مي دهد تا برنامه ها و تعطيلات را به آساني مديريت كنند. اگر دستگاه مورد نظر داراي امكان ارتباط از طريق شبكه بي سيم باشد و بخواهيد از اين طريق به دستگاه متصل شويد نيازمند يك اكسس پوينت بي سيم خواهيد بود. بدون شك يكي از مهم ترين عوامل رشد و بهره وري در يك مجموعه، نظم است و نظم ارتباط مستقيمي با زمان دارد. شايد بتوان گفت مهم ترين ملاك براي انتخاب روش شناسايي افراد، نوع، شرايط و ساختار محيطي است كه دستگاه حضور و غياب براي آنجا استفاده خواهد شد.

برخي از از اين امكانات نقش بسزايي در انتخاب يك دستگاه حضور و غياب مناسب براي يك مجموعه خواهند داشت. هر يك از اين موارد بسته به نياز هر مجموعه مي توانند نقش بسزايي در عملكرد دستگاه حضور و غياب داشته باشند. بهبود مسئوليت كارمندان براي مديريت زمان: داده هاي جمع آوري شده با دستگاه ها و نرم افزار هاي حضور و غياب يك سند حسابرسي مشخص براي زمان و تعداد روزهاي حضور كارمندان را ايجاد مي كند. براي انتقال اين اطلاعات از دستگاه به نرم افزار و يا بالعكس روش هاي مختلفي وجود دارد. با بهرهگيري از اين سيستم اطلاعات شخصي و بيومتريك در حالتي كاملا ايمن و مطمئن ثبت ميشوند. اين سيستم بيومتريك در مترو Osaka با 1,200 كارمند براي همه ايستگاه هاي آن قرار است تا سال 2024 به مرحله اجرايي برسد. بقيه ي كد نيز از مثال هاي كتابخانه RFID، كتابخانه ي SD كتابخانه ي RTC گرفته شده است.

دستگاه حضور غياب تشخيص چهره uFace102 تركيب جديدي از فن آوري بيومتريك است كه باعث مي شود دستگاه بيشتر كاربر پسند باشد. اين دستگاه كه مورد توجه و رضايت مشتريان راما تيم فرار گرفته است ظرفيت تشخيص چهره به تعداد ۱۰۰۰ و ظرفيت تشخيص اثر انگشت به تعداد ۵۰۰۰ و همچنين ظرفيت شناسايي كارت به تعداد ۳۰۰ هزار كارت را دارد. مثلا برخي تنها ۵۰ نفر را مي توانند تشخيص دهند، برخي صد نفر يا ۲۰۰ نفر. ولي با پاك كردن آن به صورت متناوب حتي با يك دستمال ساده مي توانيد اين اثر انگشت را به راحتي پاك نماييد. در نتيجه اخذ اثر انگشت نيز از همين سيستم تبعيت مي كند . استفاده از سيستم حضور و غياب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ايجاد اختلاف عمدي كارمندان جلوگيري مي كند. با استفاده از اين منو مي توانيد پيام هاي روي دستگاه حضور و غياب را به حافظه Usb انتقال دهيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۴۰:۲۴ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

هدف از توليد اين نرم افزار، افزايش ميزان رضايتمندي مشتريان و كاربران اين نرم افزار بهطوري كه اين نرم افزار جايگاه توليدكنندگان نرم افزارهاي مديريت و نظارت تصويري غير بومي را در بازار داخل بگيرد. سيستم Face PRO WV-ASF950 قادر است چهره هايي را كه در سيستم نظارت تصويري رايج دشوار است، را شناسايي كند. توسعه يك مدل محاسباتي به منظور تشخيص چهره بسيار دشوار مي باشد و دليل آن نيز پيچيده بودن چهره ها و همينطور ساختار چند بعدي بينايي مي باشد. از اينرو از اين نرم افزار در بسياري از سازمانهاي پليسي و جاسوسي جهان از جمله FBI و CIA براي تشخيص هويت استفاده ميشود. دستههاي هيستوگرام با زواياي گراديان از 0 تا 180 درجه مرتبط هستند. اينك كه ويژگيها گزينش شدهاند، آنها را با استفاده از طبقهبندي Adaboost روي مجموعهاي از تصاوير آموزشي اعمال ميكنيم. سپس حجم ياد شده را ميتوان با پايگاه دادهاي غني از چهرهها مقايسه كرد.

روش پيشنهادي بر روي پايگاه هاي داده تصوير YaleB و ORL تحت شرايط مختلف بررسي گرديد. سپس اين مستطيل را به عنوان يك كرنل كانولوشني روي كل تصوير اعمال ميكنيم. مواد عنوان شده در بالا به عنوان اصلي ترين روش هاي شناخته شده به حساب مي آيند كه مي توان گفت اكثر قريب به اتفاق دستگاه هاي حضور و غياب از اين روش ها استفاده مي كنند. بعلاوه اين اطمينان براي پرسنل حاصل مي شود كه به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نشده و كليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. به طور خاص تا سال ۲۰۱۲ اكثر سيستم هاي احراز هويت با چهره، تنها روي تعداد محدودي از اشخاص پاسخ مناسبي داشتند و هنوز هم بسياري از سيستم هاي تجاري محدوديتهايي در تعداد افراد قابل شناسايي دارند. زماني كه ناحيه مناسبي به وسيله يك مستطيل شناسايي ميشود، اجراي پنجره روي نواحي مختلف چهره بيفايده خواهد بود. اگر مي خواهيد از رايانه خود محافظت كنيد، اما شما خيلي تنبل هستيد تا به ياد داشته باشيد و هر زماني كه وارد سيستم شويد وارد شويد، سپس به نرم افزار تشخيص چهره توجه كنيد. به طور كلي كاربران در هنگام استفاده از برنامه هيچ مشكلي ندارند.

  • امكان ثبت مرخصي ساعتي و مرخصي روزانه
  • قابليت اتصال USBفلش مموري براي انتقال اطلاعات
  • كارتخوان بدون تماسRFID (Mifare/125kHz)
  • كاردكس و مانده مرخصي

ها و دوربين هاي ارزان قيمت ديگر نيز مي توانند جهت دريافت تصاوير مورد استفاده قرار گيرند. در واقع دوربين IR مدت زمان بازگشت برخورد هركدام از ليزرها به صورتتان و بازگشتشان به گوشي را بررسي ميكند. براي مثال شناسايي مجري يك برنامه ي تلويزيوني در همان برنامه بسيار راحت تر از شناسايي او در خيابان و يا هر محل ديگري است. بهعنوان مثال غول تجارت الكترونيك هيچگاه همكاري با ادارهي اعمال مهاجرت و گمرك ايالات متحده را تأييد نكرده است. نرمافزار تشخيص چهرهي غول تجارت الكترونيك بهنام Rekognition شناخته ميشود كه ابزارهاي متنوعي را با هدف شناسايي، تحليل و تشخيص چهره در عكس و فيلم عرضه ميكند. سپس هر زمان كه بخواهيد گوشيتان را باز كنيد اين اپليكيشن بررسي ميكند كه آيا فاصلهي المانهاي صورتتان با عكس اوليه يكسان هست يا خير. • جستجو بين تصاوير: در مواقع بروز يك حادثه، كاربر ميبايست بصورت دستي ساعتها زمان صرف بازبيني فايلهاي ويديويي و جستجوي صحنههاي مورد نياز نمايد و در اغلب موارد شانس كمي براي پيدا كردن صحنههاي حساس خواهدداشت.

از اين گذشته اين روش عمدتا در شب و بدون وجود نور مورد استفاده قرار ميگيرد و روزها استفاده از آن منطقي نيست. همچنين از تصاوير ديگر كه شامل آن موضوع نيستند نيز استفاده ميشود. از اين روش حتي ميتوان براي تشخيص زخمهاي روي صورت و فاصلهي بين اورگانهاي صورت استفاده كرد. در ساير شهرهاي فاقد نماينده رسمي، ارائه خدمات نصب نرم افزار به صورت ريموت و از دفتر تهران صورت خواهد پذيرفت. با خريد نسخه اصلي نرم افزار مي توانيد به صورت نامحدود از برنامه استفاده كنيد،همچنين در صورت نياز به تغييرات پشتيباني لازم براي خريداران محترم ارائه خواهد شد. هالورسن، اين اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرويسهاي وب آمازون"(AWS) مطرح كرد و توضيح داد كه چگونه اف.بي.آي قصد دارد از پلتفرمهاي آمازون براي بررسيهاي ضد تروريسم استفاده كند. با استفاده از دستگاه كنترل تردد امنيت مكان و اطلاعات بالا رفته و درنتيجه باعث افزايش بهره وري و حفظ سرمايه مي شود. اين برنامه همچنين بايگاني را ذخيره مي كند كه در آن عكس هايي از همه افرادي كه سعي در ورود به سيستم دارند ذخيره مي شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۶:۲۰ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

تبصره 5: در صورت عدم تهيه البسه توسط پيمانكار، كارفرما طبق مقررات رأساً نسبت به تأمين لباس نيروها از محل مطالبات پيمانكار اقدام خواهد كرد. بند 8 : هرگونه تغيير در محل استقرار موقعيتها و پستهاي فوق طبق نظر ناظرو با اعلام قبلي لازم الاجرا مي باشد. 3 روز پيش … مشاور معاون حقوقي قوه قضاييه با تاكيد بر اين كه دستگاه قضا از ابتدا موافق … اعلام شد و يك منبع مطلع در دستگاه قضايي اين فهرست ۲۰ نفره را تاييد كرد اما گفته …. 8-1- نماينده كارفرما متعهد است در پايان هر ماه براساس صورت وضعيت اعلام شده از طرف پيمانكار پس از تأييد ناظر و عدم مغايرت با تعهدات پيمانكار نسبت به پرداخت آن اقدام نمايد. 10- روشهاي پيشگيري يا برخورد با اتفاقات و حوادث احتمالي از جمله سرقت، مقابله و پيشگيري از تجاوز به حريم ايستگاه ، درگيري و از اين قبيل، صرفاً به عهده پيمانكار بوده و كارفرما مسئوليتي در قبال آن نخواهد داشت. راه مقابله با اين روش آن است كه همواره اسكنر اثر انگشت را پس از استفاده از آن پاك كنيد.



    • سيستمي شدن فرآيندهاي تردد كاركنان



    • كليد هشدار جابجايي (دزدگير)



    • طبقه بندي مشخصات كالا و قطعات در انبارهاي متعدد



    • توانايي چند زبانه بودن صفحه نمايشگر لمسي



    • تعجب (Surprise)



    • ايجاد صفحات دايناميك




كه از جمله آن مشخص كردن اجزاء چشم و تعيين حالت و موقعيت آنها مي باشد. اين بسيار مفيد است و كاركنان را قادر مي سازد براي كنترل وظايف بررسي زمان. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي و كارتي وينا مدل v26 با ويژگي هاي كلي ثبت 3,000 اثر … كارت بدون تماس , كد و كلمه عبور قادر به ثبت ساعت هاي تردد افراد خواهد بود. ۱۰ درصد افراد به جلسات بيشتر نياز دارند (براي ليزر موهاي زائد آقايان معمولا تعداد جلسات بيشتر خواهد بود) فاصله بين جلسات ليزر موهاي زائد براي بدن ۲ ماه يكبار و صورت هر ماه مي باشد. 16- پيمانكار مي بايست به تعداد مورد نظر كارفرما نسبت به تأمين بيسيم (با فركانس) بدون اخذ هرگونه وجهي اقدام نمايد. تبصره 1: هرگونه مسئوليت و عواقب ناشي از غيبت و تأخيرات موصوف به عهده پيمانكار خواهد بود. اقدام و نسخه اي از آن را به همراه گزارشهاي روزانه توسط مسئول شيفت به ناظر تحويل دهددر غير اينصورت مسئوليت عواقب هرگونه اتفاق در شيفتهاي قبلي به عهده پيمانكار و عوامل آن است. 12- حفاظت گفتار و عدم افشاء اطلاعات و حفظ اسرار، از وظايف محرز پيمانكار و عوامل آن مي باشد . كه به هر نحو بر اثر اهمال و سهل انگاري يا تعمد عوامل شركت حفاظتي طرف قرارداد، متوجه كارفرما و پرسنل آن شود، به عهده پيمانكار است .

18117400 ….. به آن دسته از تصاوير ديجيتال گفته مي شود كه از شبكه اي شطرنجي (پيكسل) تشكيل شده باشند . دستگاه كامل پيكسل زن :: خدمات طراحي، چاپ ، پيكسل سازي و…. حتي دستگاهي كه پيكسل به وسيله آن توليد مي شود را تحت عنوان پيكسل زن مي شناسيم ؛ اين در حالي است كه خارجي ها از آن تحت عنوان دگمه … قيمت پيكسل ارزان است . 9-3- پيمانكار نسبت به آمادگي و توان انجام كار از هر نظر اقرار نموده و از مشخصات كار و محل و شرايط آن اطلاع كامل دارد و هر گونه اعتراض بعدي در اين خصوص مسموع نمي باشد. اگر در محل كارتان پوشش صورت به صورت ماسك لازم و اجباري باشد ، ميتوانيد از روش هاي جايگزين استفاده كنيد . 6- پيمانكار موظف است در جهت آشنايي وباز آموزي مهارت پرسنل آتش نشاني در طول سال حداقل 2بار مانور اطفاء حريق با تعيين محل اجرا توسط ناظر اجرا نمايد. مراقبت ، ايمني واطفاء حريق در صورت بروز آتش سوزي در تمامي اماكن، تاسيسات، مزارع، وعرصه هاي تحت پوشش ايسيتگاه كردان.

در اين سامانه امكان ثبت درخواست اضافه كار، مرخصي ماموريت، تردد عادي و … وجود دارد. تبصره2: در صورت عدم خريد لباس مورد نياز٬ با درخواست ناظر، لباس نيروهاي تحت امر توسط كارفرما خريداري و از صورت وضعيت پيمانكار كسر خواهد شد. به عنوان مثال با آپلود كردن تصوير اشخاص روي سيستم دربازكن ويديويي هر بار كسي پشت در باشد اين سيستم هويت او را براي شما مشخص ميكند. با هر بار كليك بر دكمه «ثبت» در صورت معتبر بودن اطلاعات، محدوده كاري ذخيره شده و به فرم «الگوي كاري» بازمي گرديم. با توجه به امكان اشتباه در خروجي دستگاه هاي كارت ساعت ، در فرم بالا ويرايش تمامي اطلاعات پرسنل امكان پذير است كه با ذخيره كردن مجدد فرم بازنويسي صورت مي گردد. اين اثر انگشت تحت يكسري توابع خاص استخراج ويژگي در پايگاه داده ذخيره ميگردد . شما در شاخه: دستگاه قيمت زن . … قيمت دستگاه پيكسل زن. پيكسل تبليغاتي قابليت چاپ عكس دلخواه شما تحويل فوري ۰۹۱۲-۹۴۷۳۳۵۲ معيني.

دستگاه چاپ پارچه - دستگاه چاپ كلندر - دستگاه چاپ پارچه غلطكي · دستگاه پيكسل زن. دستگاه قيمت زن ( 1 محصول در اين شاخه موجود است. · دسته بندي · قيمت محصول. به همين دليل در اين مقاله مهم ترين عواملي كه باعث تفاوت قيمت در دستگا هاي حضور و غياب هستند را توضيح مي­ دهيم. ارزانترين دستگاه حضور غياب اثر انگشتي را مي توان از شركت افق فرا ويژن با … كيفيت را در كنار قيمت مناسب از افق بخواهيد. در كنار هر سختافزار يا دستگاه حضور و غياب، به يك نرمافزار حضورغياب نيز نياز است. در هنگام خريد دستگاه حضور و غياب بايد تعداد پرسنل شركت، گنجايش حافظه دستگاه و همچنين نحوه تخليه ترددها را بررسي كرد تا بتوان دستگاهي متناسب با نياز سازمان تهيه كرد. سنسور اين مدل دستگاه حضور غياب ، سنسوري نوري و ضد خش است . فناوري استفاده شده در دستگاه هاي حضور غياب سبب توليد انواع مختلفي از اين دستگاه ها شده اند كه هر كدام براي شرايط خاصي مناسب تر مي باشند. 24- پيمانكار و پرسنل شركت ضمن رعايت موازين اخلاقي ، شئونات اسلامي و مقررات اداري، موظف به برخورد مناسب و مؤدبانه با پرسنل و مراجعين مي باشند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۹:۴۹ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

اين امر باعث ميشود تا محاسبه حقوق بدون خطا صورت گيرد چرا كه ساعات كاري، اضافه كاريها و كسر خدمتها با دقت بالا ثبت شدهاند. همچنين اين شركت براي شركتهايي كه نرم افزار حقوق و دستمزد ندارند نيز نرم افزاري تهيه كرده و همراه دستگاه ها به مشتريان خود ارائه مي كند. كليه مشتريان گرامي مي توانند جهت اطلاعات بيشتر در خصوص چاپ كارت هوشمند كليك نمايند. همچنين دوربين Infra-red جهت تشخيص در محل هاي تاريك در اين دستگاه تعبيه شده است. سرعت تشخيص، دقت و امنيت بالاي اين دستگاه از ويژگي هاي كليدي آن است. برخورداري از كارت خوان دوگانه، حافظه داخلي با ظرفيت بالا و موارد ديگر از ويژگي هاي سخت افزاري و نرم افزاري ساعت حضور و غياب تشخيص چهره AC7000 هستند كه در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملكرد دستگاه مي شوند. همچنين قابليت كاركرد در سيستم هاي كنترل دسترسي (Access Control)، قابليت اتصال بر روي سيستم هشدار حريق و بسياري موارد ديگر كه امر كنترل تردد و حضور و غياب را سرعت بدهد، در كارت ساعت AC7000 موجود است.



    • ثبت موجه بودن غيبت



    • نگهداري اطلاعات اساتيد



    • امكان تعريف كاربر سيستم به صورت نامحدود



    • دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي




چرا كه همزمان با اين پيشرفت ها، بحث امنيت در سازمان ها به مورد بسيار جدي تري از ديگر موارد تبديل شد. اما رفته رفته با پيشرفت تكنولوژي، منابع انساني در سازمان ها مفهوم عميق تر و گسترده تري يافت و در نهايت نياز به يك اتوماسيون كنترل تردد در هر سازماني حس شد. همچنين وضعيت، نوع و تعداد تصاويري كه از يك شخص در دسترس است مي تواند عوامل مهم ديگري در گروه بندي باشند. اين تفاوت ها مي توانند در زمينه كيفيت تصوير، ميزان در هم ريختگي پشت زمينه، تغييرات تصاويري كه بايد تشخيص داده شود، در دسترس بودن يك معيار خوب براي تشخيص يا مطابقت تصاوير موجود با تصوير مورد نظر باشند. در بحث حضور و غياب باشگاهي نكته ي اولي كه وجود دارد اين است كه نرم افزار بتواند از تعداد مانده جلسات افراد بعد از هر بار ورود به باشگاه يك جلسه را كم كند.

داده هاي تردد و عملكرد پرسنل در سامانه حضور و غياب آنلاين بايد فقط و فقط در دسترس افراد مجاز قرار گيرد و امكان هيچ گونه تقلب و يا دستكاري در داده هاي اين سامانه تحت وب وجود نداشته باشد. اين ساعت حضور و غياب داراي دوربين مادون قرمز براي استفاده در محيط هاي كم نور و همچنين سنسور اثر انگشت نوري است. و يا در محيط هايي كه امكان انتقال بيماري از طريق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظير بيمارستان ها و محيط هاي درماني از ساعت هاي حضور غياب تشخيص چهره مي توان استفاده كرد. Facestation2 اگر در روبروي نور مستقيم خورشيد نصب نشود، مي­ تواند در تمامي محيط هاي داخلي و خارجي بدون وقفه به تشخيص چهره بپردازد. مدل هاي UFace برند ZK نيز مانند ديگر مدل ها داراي روش هاي تشخيص كارت، اثر انگشت و تشخيص چهره هستند كه مي­ توان بصورت همزمان و دوگانه و يا بصورت مجزا و تكي از آن ها استفاده كرد.

در نتيجه استفاده از يك ساعت حضور و غياب مانند اين مدل كه كارآيي بالايي داشته باشد، بسيار منطقي است. بنابراين امكانات متنوعي به مانند دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره به دستگاه هاي حضور و غياب افزوده شد تا سرعت، دقت و راحتي بيشتري براي افراد و سازمان ها ارايه شود. بنابراين ، سيستم هاي حضورو غياب اثر انگشتي به دليل رديابي نمودار حضور و غياب كاركنان ، در دنياي تجارت امروز محبوبيت زيادي كسب كرده اند. بنابراين اگر قصد خريد چنين دستگاههايي را داريد، دقت و بررسي بيشتري نمائيد و سعي كنيد از خريداران قبلي اين دستگاهها استعلام بگيريد. يكاين دستگاه علاوه بر ارتباط با استفاده از شبكه قابليت تخليه با USB را دارا مي باشد از ديگر مزيت هاي اين دستگاه قيمت مناسب و كارايي بالاي آن مي باشد. اين دستگاه قابليت تشخيص چهره در تاريكي توسط دوربين IR LED را دارد كه از ويژگي هاي بسيار كاربردي آن است. قابليت ايجاد پيام هاي صوتي و انگليسي مختلف نيز وجود دارد. از طرفي مشكلي كه در دستگاه حضور و غياب بيومتريك وجود داشت، سطح امنيت آن ها بود.

از آنجايي كه در اين اماكن تعداد پرسنل زياد است، كنترل تردد دشوار و زمان بر خواهد بود. هر چه تعداد اين ماژولها بالا برود قيمت آنها نيز افزايش پيدا ميكند. ظرفيت كارت حافظه آن نيز بسيار بالا بوده و تمامي نيازهاي هر سازماني را برآورده مي­كند. صفحه نمايش آن ۳ اينچي بوده و باتري داراي ظرفيت ۲۰۰۰ ميلي آمپر براي استفاده در هنگام قطعي برق موجود است. تمامي اين مدل ها با توجه به امكانات و قيمتي كه دارند، ارزش خريد بالايي در بين ديگر محصولات تشخيص چهره از خود نشان مي­ دهند كه قابل توجه است. از ديگر امكانات عالي AC7000 مي­ توان به صفحه نمايش ال سي دي ۵ اينچي و رنگي آن اشاره كرد كه بسيار كاربرپسند است. مجهز به سي پي يو Multi-Bio CPU 800 MHz است كه عمل شناسايي اثرانگشت - كارت- تشخيص چهره را با سرعتي كمتر از ۱ ثانيه انجام مي دهد.

سپس تصوير حاصل به نام تصوير probe با تصوير چهره مقايسه و در مدت زمان بسيار كوتاهي شناسايي انجام مي شود. در اين روش براي هر پيكسل تصوير نهايي دو بعدي، يك آنتن در نظر گرفته شده كه ميتواند اندكي از سطح پوست فراتر رفته و دادههاي داخلي آن را نيز رصد كند. مشاهده و ثبت زمان فعاليت كاركنان به صورت خودكار، يك راه حل ايده آل براي هر كسب و كاري مي باشد. ثبت اين ركوردها از دستگاه حضور غياب ميتواند توسط پورت شبكه يا سريال و usb و يا فلش به سيستم انتقال داده شود . مثلاً ممكن است يك خريدار به دنبال قيمت دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ارزان باشد، اما در نهايت به چند برند خاص خواهد رسيد كه ميتواند از بين آنها يك مورد را انتخاب كند. علاوه بر اين، لبخند، گونههاي پف كرده يا هر ژست خاص ديگر ميتواند قويترين تشخيص دهندههاي چهره را هم در اندازه گيري المانهاي صورتتان دچار مشكل كند. قابليت اتصال به قفل الكتريكي، سنسور درب، آژير و كليد خروج و پشتيباني از زبان فارسي هم وجود دارد. درست مثل قفل هاي فيزيكي كه داراي شاه كليد هايي هستند كه مي توانند هر قفلي را باز كنند، اسكنرهاي اثر انگشت هم داراي چيزي به نام Masterprints هستند. اين روش، روشي قابل اعتماد و مقرون به صرفه بوده و براي اسكن سطوح وسيع (مثل اسكن چندين اثر انگشت با هم) كاربرد بهتري دارد. قابليت اتصال به سيستم VoIP هم تعبيه شده است كه باعث بهبود كيفيت صداي دستگاه مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۷:۲۵ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

تبصره 5: در صورت عدم تهيه البسه توسط پيمانكار، كارفرما طبق مقررات رأساً نسبت به تأمين لباس نيروها از محل مطالبات پيمانكار اقدام خواهد كرد. بند 8 : هرگونه تغيير در محل استقرار موقعيتها و پستهاي فوق طبق نظر ناظرو با اعلام قبلي لازم الاجرا مي باشد. 3 روز پيش … مشاور معاون حقوقي قوه قضاييه با تاكيد بر اين كه دستگاه قضا از ابتدا موافق … اعلام شد و يك منبع مطلع در دستگاه قضايي اين فهرست ۲۰ نفره را تاييد كرد اما گفته …. 8-1- نماينده كارفرما متعهد است در پايان هر ماه براساس صورت وضعيت اعلام شده از طرف پيمانكار پس از تأييد ناظر و عدم مغايرت با تعهدات پيمانكار نسبت به پرداخت آن اقدام نمايد. 10- روشهاي پيشگيري يا برخورد با اتفاقات و حوادث احتمالي از جمله سرقت، مقابله و پيشگيري از تجاوز به حريم ايستگاه ، درگيري و از اين قبيل، صرفاً به عهده پيمانكار بوده و كارفرما مسئوليتي در قبال آن نخواهد داشت. راه مقابله با اين روش آن است كه همواره اسكنر اثر انگشت را پس از استفاده از آن پاك كنيد.



    • سيستمي شدن فرآيندهاي تردد كاركنان



    • كليد هشدار جابجايي (دزدگير)



    • طبقه بندي مشخصات كالا و قطعات در انبارهاي متعدد



    • توانايي چند زبانه بودن صفحه نمايشگر لمسي



    • تعجب (Surprise)



    • ايجاد صفحات دايناميك




كه از جمله آن مشخص كردن اجزاء چشم و تعيين حالت و موقعيت آنها مي باشد. اين بسيار مفيد است و كاركنان را قادر مي سازد براي كنترل وظايف بررسي زمان. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي و كارتي وينا مدل v26 با ويژگي هاي كلي ثبت 3,000 اثر … كارت بدون تماس , كد و كلمه عبور قادر به ثبت ساعت هاي تردد افراد خواهد بود. ۱۰ درصد افراد به جلسات بيشتر نياز دارند (براي ليزر موهاي زائد آقايان معمولا تعداد جلسات بيشتر خواهد بود) فاصله بين جلسات ليزر موهاي زائد براي بدن ۲ ماه يكبار و صورت هر ماه مي باشد. 16- پيمانكار مي بايست به تعداد مورد نظر كارفرما نسبت به تأمين بيسيم (با فركانس) بدون اخذ هرگونه وجهي اقدام نمايد. تبصره 1: هرگونه مسئوليت و عواقب ناشي از غيبت و تأخيرات موصوف به عهده پيمانكار خواهد بود. اقدام و نسخه اي از آن را به همراه گزارشهاي روزانه توسط مسئول شيفت به ناظر تحويل دهددر غير اينصورت مسئوليت عواقب هرگونه اتفاق در شيفتهاي قبلي به عهده پيمانكار و عوامل آن است. 12- حفاظت گفتار و عدم افشاء اطلاعات و حفظ اسرار، از وظايف محرز پيمانكار و عوامل آن مي باشد . كه به هر نحو بر اثر اهمال و سهل انگاري يا تعمد عوامل شركت حفاظتي طرف قرارداد، متوجه كارفرما و پرسنل آن شود، به عهده پيمانكار است .

18117400 ….. به آن دسته از تصاوير ديجيتال گفته مي شود كه از شبكه اي شطرنجي (پيكسل) تشكيل شده باشند . دستگاه كامل پيكسل زن :: خدمات طراحي، چاپ ، پيكسل سازي و…. حتي دستگاهي كه پيكسل به وسيله آن توليد مي شود را تحت عنوان پيكسل زن مي شناسيم ؛ اين در حالي است كه خارجي ها از آن تحت عنوان دگمه … قيمت پيكسل ارزان است . 9-3- پيمانكار نسبت به آمادگي و توان انجام كار از هر نظر اقرار نموده و از مشخصات كار و محل و شرايط آن اطلاع كامل دارد و هر گونه اعتراض بعدي در اين خصوص مسموع نمي باشد. اگر در محل كارتان پوشش صورت به صورت ماسك لازم و اجباري باشد ، ميتوانيد از روش هاي جايگزين استفاده كنيد . 6- پيمانكار موظف است در جهت آشنايي وباز آموزي مهارت پرسنل آتش نشاني در طول سال حداقل 2بار مانور اطفاء حريق با تعيين محل اجرا توسط ناظر اجرا نمايد. مراقبت ، ايمني واطفاء حريق در صورت بروز آتش سوزي در تمامي اماكن، تاسيسات، مزارع، وعرصه هاي تحت پوشش ايسيتگاه كردان.

در اين سامانه امكان ثبت درخواست اضافه كار، مرخصي ماموريت، تردد عادي و … وجود دارد. تبصره2: در صورت عدم خريد لباس مورد نياز٬ با درخواست ناظر، لباس نيروهاي تحت امر توسط كارفرما خريداري و از صورت وضعيت پيمانكار كسر خواهد شد. به عنوان مثال با آپلود كردن تصوير اشخاص روي سيستم دربازكن ويديويي هر بار كسي پشت در باشد اين سيستم هويت او را براي شما مشخص ميكند. با هر بار كليك بر دكمه «ثبت» در صورت معتبر بودن اطلاعات، محدوده كاري ذخيره شده و به فرم «الگوي كاري» بازمي گرديم. با توجه به امكان اشتباه در خروجي دستگاه هاي كارت ساعت ، در فرم بالا ويرايش تمامي اطلاعات پرسنل امكان پذير است كه با ذخيره كردن مجدد فرم بازنويسي صورت مي گردد. اين اثر انگشت تحت يكسري توابع خاص استخراج ويژگي در پايگاه داده ذخيره ميگردد . شما در شاخه: دستگاه قيمت زن . … قيمت دستگاه پيكسل زن. پيكسل تبليغاتي قابليت چاپ عكس دلخواه شما تحويل فوري ۰۹۱۲-۹۴۷۳۳۵۲ معيني.

دستگاه چاپ پارچه - دستگاه چاپ كلندر - دستگاه چاپ پارچه غلطكي · دستگاه پيكسل زن. دستگاه قيمت زن ( 1 محصول در اين شاخه موجود است. · دسته بندي · قيمت محصول. به همين دليل در اين مقاله مهم ترين عواملي كه باعث تفاوت قيمت در دستگا هاي حضور و غياب هستند را توضيح مي­ دهيم. ارزانترين دستگاه حضور غياب اثر انگشتي را مي توان از شركت افق فرا ويژن با … كيفيت را در كنار قيمت مناسب از افق بخواهيد. در كنار هر سختافزار يا دستگاه حضور و غياب، به يك نرمافزار حضورغياب نيز نياز است. در هنگام خريد دستگاه حضور و غياب بايد تعداد پرسنل شركت، گنجايش حافظه دستگاه و همچنين نحوه تخليه ترددها را بررسي كرد تا بتوان دستگاهي متناسب با نياز سازمان تهيه كرد. سنسور اين مدل دستگاه حضور غياب ، سنسوري نوري و ضد خش است . فناوري استفاده شده در دستگاه هاي حضور غياب سبب توليد انواع مختلفي از اين دستگاه ها شده اند كه هر كدام براي شرايط خاصي مناسب تر مي باشند. 24- پيمانكار و پرسنل شركت ضمن رعايت موازين اخلاقي ، شئونات اسلامي و مقررات اداري، موظف به برخورد مناسب و مؤدبانه با پرسنل و مراجعين مي باشند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۷:۱۴ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

انواع بسيار زيادي از دستگاه هاي حضور و غياب داراي حسگر اثر انگشتي در بازار وجود دارد كه اكثراً سنسورهاي نوري را شامل مي شوند. سفارشي سازي انواع نرم افزارهاي باركد ساز هوشمند و ليبل قيمت. سيستم كنترل تردد هوشمند سيستمي كاملا مكانيزه جهت ثبت و كنترل ورود و خروج افراد به اماكن مختلف از جمله دانشگاه ها ، سازمان ها ، ادارات ، شركت ها و كارخانجات ميباشد. از جمله اين نرمافزارها ميتوان به Clockspot, Microsoft excel, Tsheets يا نرمافزارهاي ايراني “تايمنيكس” و “ايشلي” كه در سالهاي اخير ارائه شدهاند, اشاره كرد. زنان با 1 تا 2 ميليون تخمك نابالغ متولد ميشوند، حدود 400 مورد از آنها در طول سالهاي توليد مثل آزاد ميشوند و با يائسگي توليد متوقف مي شود. از سوي ديگر، مردان با اسپرم از پيش ساخته متولد نمي شوند. همانطور كه قبلا گفته شد، زن با تمام تخمك هاي خود متولد مي شود. بر روي تمامي توليدات خود دستگاه و همچنين چاپ بر روي هر وسيله اي كه قابليت چاپ هاي زر كوب و تبليغاتي را داشته باشد. زيرا دستگاه حضور و غياب كه خود داراي نرمافزار حضور و غياب هم هست, نياز به پشتيباني و بروزرساني نرمافزار دارد. دستگاه RF620 جزء دستگاه هاي تشخيص چهره شركت جهان گستر است كه علاوه بر قابليت تشخيص چهره مي تواند از طريق كارت بدون تماس و كد پرسنلي، ثبت حضور و غياب انجام دهد. بسياري از سيستم هاي زمان و حضور و غياب به شما اجازه مي دهد تا ببينيد كه چه مقدار وقت كاركنان براي پروژه ها يا مشاغل يا در مكان هاي خاص صرف مي شود.

  1. با اجراي فايل Setup ، برنامه را نصب كنيد
  2. گالري تصوير
  3. دارايي ثابت
  4. نرخ خطاي مساوي
  5. تغيير نرخ ارز براي قطعات وارداتي
  6. قابليت تنظيم سطح حساسيت سنسور اثر انگشت
  7. نرخ ثبت نام نادرست

بعد از 20 تا 30 دقيقه اين ژل به مايع تبديل مي شود كه به اسپرم اجازه مي دهد به سفر خود به سمت تخمك ادامه دهد. اين ميليون ها تخمك نابالغ در فوليكول ها (كيست هاي كوچك و پر شده از مايع) قرار دارند كه در تخمدان هاي زن ذخيره مي شوند (دو ساختار بادام شكل در هر طرف رحم). فرم هاي جايگزين تلقيح، كه در آن اسپرم، از همسر زن و يا اهدا كننده، با استفاده از يك سرنگ يا دستگاه ديگر به واژن زن يا رحم منتقل مي شود. در ادامه دو برنامه ديگر را براي كاربران مشتاق به مبحث قفل صورت اندرويد ۵ ، ۶ ، ۷ و ديگر نسخه هاي آن معرفي خواهيم كرد. تصوير اثر انگشت بر روي صفحه نمايش، نشان داده خواهد شد كه اين امر به كاربران نشان خواهد داد كه كجا انگشتشان را براي اثر انگشت قرار بدهند. نرمافزار تحت وب نرمافزاري است كه كاربران براي استفاده از آن، تنها نياز به يك مرورگر وب ازقبيل: گوگل كروم، اينترنت اكسپلورر، فاير فاكس و يك ارتباط شبكه دارند. اين واقعيت نه تنها با تجربه ، بلكه با آزمايش هاي روانشناسي هم تأييد شده است. تنها يكي از اين فوليكولها به طور كامل بالغ مي شود و ديگران دوباره جذب بدن مي شود. از اين جا، اسپرم بايد وارد رحم و يكي از لوله هاي فالوپي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۶:۴۹ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

لطفا جهت اطلاع از قيمت، خريد و مشاوره دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي Nitgen T3 با كارشناسان شركت فرزان كارت آسيا تماس بگيريد و يا از طريقسايت نيتجن از قيمت ها مطلع شويد. نرم افزار حضور و غياب رايگان محصولات --گيت كنترل تردد --دستگاه حضور و غياب --گيت ضد انتحاري --گيت فلزياب --دستگاه كنترل دسترسي --دستگاه گشت و نگهباني --دستگيره الكترونيكي --كنترل تردد سازماني -- قفل الكترونيكي (باشگاهي ، استخري) --قفل برقي ( شفتي ، مگنتي ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسي خروجي (Push Button) --كارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتي --راهبند نرم افزارها --اتوماسيون شهر بازي --اتوماسيون حضور و غياب --اتوماسيون تغذيه --اتوماسيون مجموعه ورزشي --اتوماسيون خوابگاه دانشجويي --اتوماسيون پاركينگ --اتوماسيون مديريت ارباب رجوع --اتوماسيون مدارس هوشمند --اتوماسيون حقوق و دستمزد --اتوماسيون ميز خدمت --سيستم مديريت صندوق امانات --اتوماسيون جامع كنترل تردد ورزشي راهكارها --سيستم جامع كنترل دسترسي --راهكارهاي كنترل دسترسي --راهكار هاي شهربازي --راهكارهاي RFID --راهكار هاي بيومتريك --كارت هوشمند بيومتريك پشتيباني --ارسال درخواست پشتيباني --ثبت نام در كلاس هاي آموزشي --نرم افزار حضور و غياب رايگان --دانلود نرم افزار ريموت فرادسك راهنما --خريد دستگاه حضور و غياب --قيمت دستگاه حضور و غياب --دستگاه حضور وغياب چيست ؟

همانطور كه در مقاله بالا مشاهده مي نماييد، تمامي مراحل انتقال اطلاعات از دستگاه كارت ساعت زني به نرم افزار حقوق و دستمزد به صورت كامل توضيح داده شده است. ثبت حقوق … قيمت ثابت و پلكاني كالا. در انتها توصيه مي شود كه براي خريد دستگاه حضور و غياب ارزان، هيچ وقت كيفيت را فداي قيمت كمتر نكنيد. پس نگران نباشيد، كمي وقت بگذاريد و فرصت هاي شغلي منطقه زندگي خود را بشناسيد. انجام دادن اين مراحل علاوه بر صرف هزينه وقت گير نيز مي باشد. كه در ادامه توضيح هر يك از اين مراحل را مشاهده مي كنيد. يكي از عوامل بسيار مهم در سرعت لود وب سايت شما استفاده از اين زبان ميباشد. زبان CSS3 در ساختار طراحي ميتواند اين زيبايي را براي شما به ارمغان بياورد. اين زبان ميتواند با ارائه افكتهاي بسيار جالب و كاربرپسند جلوه اي زيبا و عميق را به وب سايت شما ببخشد.

داشتن حركات بسيار زيبا و حتي انيميشني باعث جذاب شدن و پربازديد شدن وب سايت شما ميگردد. زيرا باعث خواهد شد كاربراني كه از اين طريق سايت را بازديد مي كنند با ظاهري متفاوت و استانداري رو به رو شوند. اين مسئله به حدي اهميت دارد كه ممكن است در بيشتر موارد باعث تغيير گزينههاي انتخابي ما شود. سلام، بقيه دانلود كردن همچين مشكلي نداشتن، با ايميل زير در ارتباط باشين كه مشكلتون حل كنيم. مواظب كلاهبرداران اينترنتي باشيد آنها با وسوسه كردن و قول درآمد هاي چند ميليون توماني …. … شما مي توانيد كارگاه توليد جوراب زنانه راه بيندازيد كه هميشه بازار خودش را دارد. … انواع ماشين آلات ارزان قيمت توليدي ماشين آلات توليد پيچ mdf دستگاه . بهين تردد يك سيستم حضور و غياب با قيمت ارزان با كارايي بالا ميباشد. در دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره تعريف اثر انگشت افراد از طريق دستگاه صورت مي گيرد. چند نوع از مستطيلها وجود دارند كه ميتوان براي استخراج ويژگيهاي Haar مورد استفاده قرار داد. اما ممكن است كساني كه شبيه شما هستند ممكن است قفل گوشي را باز كنند و وارد گوشي شما شوند.



    • داراي G4 حافظه داخلي



    • امكان دور زدن آن بسيار ساده است



    • تاييد شده توسط EMC تايوان ، CE اروپا ، FCC امريكا ISO 9002



    • ترددهاي يك ماه كارمندان خودتان را در نظر بگيريد كه



    • پس از انخاب شخص , دكمه اثر انگشت را كليك نماييد




اكنون كه ويژگي قفل چهره را فعال كرديد سعي كنيد قفل گوشي را با چهره خود باز كنيد. راه ديگر حس كردن اينست كه در حالت ايستاده خم شويد و اجازه بدهيد كه آلت جنسي از پشت وارد واژن شود. لطفا اگه از دستگاههاي خانگي ، نيمه صنعتي و صنعتي توليد جوانه گندم ، جو ، ماش و . Nov 25, 2014 - خريد و فروش انواع دستگاه توليد و بسته بندي قارچ هاي خانگي با شرايطي … به مرحله توليد قارچ هاي دكمه اي را در محيط هاي كوچك امكان پذير مي نمايند. … از اين رو توليد بسته هاي كوچك كه مردم دمكرات . بيشتر دوربينهاي مورد استفاده تصاوير را بدون عمق ثبت ميكنند و از طرفي تصاوير ذخيره شده در پايگاه دادههاي بزرگ عمدتا به صورت دو بعدي هستند. دستگاه تناسلي زنان از دو بخش عمده داخلي و خارجي تشكيل شده است كهبالاتر به معرفي آن پرداختيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۱:۰۳ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

اولويت گروه طلاي نرم جهت ارائه سيستم حضور و غياب در مدارس بر اساس كارت هاي هوشمند دانش آموزي مي باشد چرا كه اين كارت هاي هوشمند دانش آموزي در چندجا كاربرد بسيار مهمي دارد. كليه اعمال فوق با استفاده از كارت هاي هوشمند دانش آموزي قابل انجام است كه از اين طريق مي توان كليه ورود و خروجي ها را كنترل نمود. شركت ها و سازمان هاي مختلفي نياز به انگشت نگاري دارند تا به عنوان راهي مطمعن براي تشخيص هويت استفاده كنند، به همين دليل اسكنر اثر انگشت را به خوبي مي شناسند. چنانچه كارمند، مرخصي استحقاقي نداشته باشد و از طرفي نياز به مرخصي داشته باشد مجاز است با موافقت مسئول ذيربط از مرخصي بدون حقوق استفاده نمايد و سقف استفاده از در طول سال، يك ماه است. ۵️⃣ مرخصي ساليانه كارگراني كه به كارهاي سخت و زيان آور اشتغال دارند ۵ هفته است. در مشاغل سخت و زيان آور ميزان مرخصي استحقاقي افزايش مي يابد و به ۵ هفته در سال (تقريبا ۳ روز در ماه) مي رسد. اگر ميزان مرخصي ساعتي بيشتر از كل مرخصي استحقاقي در طول ماه شود، در واقع حكم مرخصي بدون حقوق و كسر از كار را خواهد داشت و كارفرما مي تواند براي آن ساعت بيمه هم پرداخت نكند. حقوق اين ايام، توسط سازمان تأمين اجتماعي پرداخت مي شود و كارفرما در ليست وارد مي كند. ۸️⃣ در صورت فسق يا خاتمه قرارداد كار يا بازنشستگي و از كارافتادگي كلي يا تعطيلي كارگاه، مطالبات مربوط به مدت استحقاقي كارگر به وي و در صورت فوت او به ورثه او پرداخت مي شود.

 

خانم ها مي توانند قبل از زايمان و يا بعد از زايمان از آن استفاده كنند و حقوق و مزايا هم به آن تعلق مي گيرد . آگهي ها ويژه قيمت دستگاه بلوك زني ليكا. در آن زمان اكثر افراد در اروپا و آفريقا و آمريكا به جاي داشتن كسب و كارو تجارتهاي شخصي در كارخانه هاي بزرگ مشغول به فعاليت مي شدند و حضوروغياب پرسنل كارخانه ها اهميت ويژه اي پيدا كرده بود. شركت آلتون صنعت توس(آلتونكو)اولين ارائه دهنده خدمات جامع اتوماسيون در ايران ،فروش انواع دستگاه هاي حضور غياب را با قيمت هاي ويژه ارائه مي نمايد . A5 Pro به منظور استفاده در مجموعه هاي كوچك و متوسط با قوانين حضور و غياب ساده ارائه گرديده است. قابليت هايي همچون محاسبه حقوق و دستمزد و صدور فيش حقوقي، امكان استفاده از قابليت هاي منحصربفرد سرويس TimeBox و ارسال خودكار پيامك براي رويدادهايي نظير تاخير، تعجيل و غيبت از جمله ويژگي هاي اين نرم افزار مي باشد. اگر مجريان قانون، از فناوري تشخيص چهره آمازون استفاده كنند و سيستم به اشتباه فردي را مظنون به حمل اسلحه شناسايي كند، اين اشتباه سيستمي ميتواند براي آن فرد تبعات سنگيني در برداشته باشد. هر فرد داراي يك الگوي منحصر به فرد براي اثرانگشتان خود ميباشد.

  • مديريت المانهاي كاركرد
  • ساخت شركت NITGENكره جنوبي
  • پشتيباني از Active Directory و SSO
  • ثبت ورود و خروج پرسنل خارج از شيفت كاري با مجوز مدير
  • Comparing Ultrasound with Conventional Finger-Scan Technologies ۱ اوت ۲۰۰۲
  • دستگاه هاي بيولوژيكي (اثر انگشت، اسكن شبكيه چشم)

ترديدي وجود ندارد كه بهروز رساني جديد گلكسي اي 50 داراي نوعي باگ بوده كه باعث چنين مشكلي شده است و احتمالا راهحل آن، عرضه يك آپديت ديگر از سوي سامسونگ خواهد بود. آپديت جديد سامسونگ براي گلكسي اي 50 (Galaxy A50) كه بهمنظور بهبود عملكرد حسگر اثر انگشت آن ارائه شده بود، دردسر جديدي براي كاربران ايجاد كرده است! 1. نرمافزار تشخيص چهره، هندسه صورت ضبط شده در يك تصوير يا ويديو را بررسي ميكند تا يك كد يا «اثر چهره» منحصربفرد ايجاد كند. اين اقبال شركت ها به سمت سيستم هاي مبتني بر اثر انگشت به خاطر اشتباهاتي است كه در سيستم هاي مبتني بر پين كد يا بج رخ داده است. زياد اتفاق مي افتد كه كارمندان بج هاي خود را گم كنند، پين كد را فراموش كنند يا حتي بدتر از آن، از همكاران خود بخواهند به جاي آن ها ساعت بزنند يا خيلي چيزهاي ديگر.

در پايان ماه نيز ميتوانيد يك گزارش از تردد كارمندان خود و ساعت هاي كار او داشته باشيد. مانند افرادي كه در پست هاي فشار قوي يا كنار كوره هاي ذوب كار مي كنند. دستگاههاي حضور و غياب اثرانگشتي در هر شعبه ايي از شركت امكان راه اندازي دارد و از طريق شبكه و يا USB امكان مشاهده ترددها وجود دارد. دستگاه حضور و غياب ارزان قيمت K30 ZKTeco داراي يكسال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش است. دستگاه حضور غياب ارزان قيمت k30 مجهز به خروجي اطلاعات بوسيله شبكه LAN TCP و خروجي USB است و مزيت اين سيستم نسبت به دستگاه هاي مشابه روشن ماندن آن در هنگام قطعي برق بوسيله ups داخلي است . بهترين دستگاه حضور و غياب در رده ارزان قيمت دستگاه ZKTeco مدل K30 و K50 است . اسن دستگاه حضور و غياب ارزان قيمت تا 50 نفر را بوسيله اثر انگشت و 200 نفر را بوسيله كارت يا رمز پشتيباني مي كند. اگر انگشتتان خشك يا يا خيلي سرد باشد نمي توانيد ساعت حضور و غياب تان را ثبت كنيد چون دستگاه اثر انگشت شما را شناسايي نخواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۳:۱۷ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

پس از تحقيقات بسيار روي اين موضوع دريافت كه خطوط اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است و در صورت بروز هرگونه جراحت سطحي به فرم اصلي خود بهبود مي يابد. اموزش پرسنل و استفاده از دستگاه صورت مي گيرد. در دستگاه حضور و غياب امروزي به جاي استفاده از كارت مقوايي كه هر ماه تعويض ميشود از كارت دائمي كه شماره شناسايي هريك از پرسنل روي آن حك شده با تكنولوژي باركد، مغناطيس، پروكسي و يا مايفر استفاده ميشود. هر خصوصيت فيزيولوژيكي بدن و يا هر مشخصه رفتاري كه براي مدت زمان طولاني بتواند موارد زير را برآورده كند ميتواند به عنوان مشخصه بيومتريك مورد استفاده قرار بگيرد. بدين صورت كه شما به عنوان مدير و مسئول مجموعه خود بايد بدانيد كه چه مي خواهيد. براي اين كار مي توانيد از اعضاي خانواده بخواهيد در جلوي دوربين بايستند يا تصاوير آن را به صورت دستي به پايگاه داده اضافه كنيد. بعضي از اسكنرهاي بيومتريك اثرانگشت، پدهايكوچكي هستند، كه كاربر آنرا بر روي يك يا چند نقطه از انگشتان به منظور اسكن شدن، قرار ميدهد. در اين نرم افزار مي توان چند دستگاه حضور و غياب (فقط دستگاه هاي برند ZKTeco) را ثبت نمود. براي گرفتن تصوير كامل اثر انگشت ،بايد يك يا چند بار انگشت را بر روي اسكنر فشار دهيد. اين پيشرفت به گونه اي بود كه آنها ميتوانستند وضعيت كاري كارمندان را با رنگهاي متمايز جهت اضافه كاري و يا كسر كار به طور مستقيم بر روي كارت حضور و غياب مشخص نمايند.

 



    • LED(ديود) دو رنگ براي نمايش وضعيت كارت خوان هوشمند



    • مدريت بلاگ



    • ابعاد مناسب براي استفاده در فضاي محدود



    • جستجو براساس نام دانش آموز

 



مقاله او طوري طراحي شده بود كه جزييات نه نمونه متمايز اثر انگشت را به زبان لاتين با استفاده از تصاوير و توضيحات مربوطه به نمايش ميگذاشت. با ملاحظه مقاله فوق دچار تعجب شد و فورا به مجله مذكور نامه ي نوشت و بدون ادعاي حق تقدم در اين موضوع، اظهار داشت كه او انگشتنگاري را بيش از 50 سال عملا در هندوستان به كار ميبرده است. در سال 1880 "فالدز" با انتشار مقاله اي نتيجه ي تحقيقات خود را در زمينه اثر انگشت در مجله "نيچر" منتشر نمود. ۱- به محض خريد دفتر حضور و غياب و اعلام موضوع به پرسنل جهت ثبت ساعات ورود و خروج مي توان از آن استفاده نمود. اين نوع نرم افزارها، ساعت كار كاركنان را ثبت مي كنند، حضور و غياب را كنترل مي كنند، برنامه ريزي، سرعت بخشيدن در انجام كار ها و پرداخت حقوق را ساده مي كنند. هر دستگاه حضور و غياب با دو نوع حافظه روانه بازار مي شود .

براي استفاده از اين دستگاه حضور و غياب مي توانيد از نرم افزارهاي موجود مانند ETS , WinTas , Webkart , Winkart استفاده كنيد تا سيستم حضور و غياب شما كامل شود. يكي از انواع كنترل ، كنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد مي باشد. به طور طبيعي، افراد وقتي لبخند را در چهره ديگران ميبينند چنين استنباط ميكنند كه آن فرد شاد است. ويژگي فيزيولوژيكي، به شكل بدن مرتبط است. براي مثال ميتوان به نحوه راه رفتن، صدا، بوي طبيعي بدن و شكل امضاي يك فرد اشاره كرد. دستگاه ST-2000 از اولين دستگاهاي توليدي شركت علم و صنعت ميباشد كه به كارگيري تكنولوژي RFID به ساده ترين شكل ممكن در اين دستگاه ، آنرا تبديل به يكي از دقيق ترين و محبوبترين دستگاه هاي حضوروغياب نموده است. تاريخچه دستگاه حضور وغياب به اواخر قرن 19 بازميگردد. همانطور كه ايده آلپنز مورد محبوبيت واقع شد، تحقيقات بسياري در اين زمينه آغاز گرديد و منجر به كشف اثر انگشت در اواخر قرن 19 شد.

نرم افزار حضور و غياب نسخه پايه براي محيط هاي كوچك و متوسط كه تعداد پرسنل آنها كمتر از 50 نفر است بسيار ايده آل مي باشد. در قرن نوزدهم، " آلپنز برتيلون " رئيس بخش شناسايي جنايي، از اداره پليس در پاريس، از ايده ي اندازه گيري فيزيولوژيكي انسان براي شناسايي مجرمان استفاده كرد. را براي مديران بخش ها فراهم مي كند. اين دستگاه هم همانند ساير مدل ها مجهز به پورت شبكه و USB است و منوي كاملا فارسي آن تعامل با كاربر را به سادگي ميسر مي سازد. دستگاه ST-Pro حضور و غياب با تكنولوِژي اثرانگشت و با دقتي فوق العاده بالا كه توانايي تشخيص اثرانگشت را در كمتر از يك ثانيه دارد. با ديدن مقداري از اين خصوصيات مي توان اثرانگشت هاي تقلبي را شناسايي كرد. اين ويژگيها در حقيقت خصوصيات ناشي از رفتارهاي انسان هاست نظير راه رفتن انسان كه گاهي با نگاه كردن آن از پشت سر ميتوان تشخيص داد كه وي كدام يك از دوستانتان است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۵۸:۵۶ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]

ما همواره پاسخگوي سوالات شما در زمينه دستگاه كنترل تردد هستيم. شما مي توانيد با توجه به نياز خود از امكانات اپراطور خود در اين ساعت هوشمند استفاده نماييد. دستگاه تشخيص چهره جديد ترين نسل دستگاه ها مي باشد كه يك سيستم بيومتريك است و چهره فرد را با بصورت هوشمندانه شناسايي مي كند . از قابليت هاي مهم ديگر اين سيستم، اين است كه بايد مهمانان را شناسايي كند و ميزان سطح دسترسي آن ها را مديريت نمايد. قابليت اين موبايل ساعتي در ميان ساعت هاي هوشمند رده بالا منحصر به فرد است.در اولين اتصال با مخاطبين موجود برروي گوشي شما هماهنگ شده و در هر لحظه ميتوانيد با آنها ارتباط برقرار نماييد. 24. امكان تشخيص ثبت دستي ترددها و يا اصلاح دستي ترددها در مقايسه با ترددهايي كه از طريق ساعت ثبت شده اند. دستگاه كارت ساعت - ساعتي زني. يك سيستم حضور و غياب از دو ركن اساسي تشكيل شده است: دستگاه حضور و غياب ، نرمافزار حضور و غياب. ترددهاي ثبت شده در دستگاه حضور و غياب، در نهايت به نرمافزار حضور و غياب انتقال يافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گيري انجام مي گيرد.

كه داراي دستگاهي بود كه پس از كشيده شدن كارت باركدي خاص براي ورود و خروجها در حافظه سيستم ذخيره شده و بعد از خالي كردن اطلاعات آن به كامپيوتر, بتوسط نرم افزار خاص حضور و غياب پردازش ميشدند. باروشن كردن بلوتوث گوشي ميتوان «ساعت هوشمند طرح اپل واچ» خود را به گوشي خود متصل نموده و در هنگام نياز پاسخگويي به تماسها و پيامك هاي ورودي و خروجي گوشي خود را نيز با ساعت هوشمند خود انجام دهيد. هم چنين با توجه به همان شيفت ميزان ساعات كسر كار يا اضافه كاري را محاسبه كرده و در اختيار مدير مجوعه قرار مي دهد. ۱۴. امكان ثبت مجوز اضافه كاري مورد استفاده در سازمانهايي كه قبل از انجام اضافه كار ، كسب موافقت مدير مربوطه الزامي است. در هر سازماني براي مدير مجموعه مهم است كه هر كارمند و نيروي كار چه مقدار زمان حضور داشته و يا ساعت دقيق وزود و خزوج آن چه زماني بوده است. دو نمونه از اين نرمافزارها، نرم افزار حضور و غياب تحت وب (Web-Based) و نرم افزار حضور و غياب ابري (Cloud) است.

 



    • آنچه شما مي دانيد



    • كنترل تردد در اماكن حساس جهت تامين امنيت



    • دستگاه كيسه پر كن يا پكر



    • 4- سنسور حرارتي

 



بهرين خلاصه فايل نرم افزار حضور و غياب كاركنان را از ما بخواهيد. رفت و آمد كارمندان، گزارش گيري از ساعات كاري آن ها، محاسبه حقوق بر حسب ساعات كاري و … از طريق سيستم هوشمند حضور و غياب امكان پذير است. ارتباط مستقيم با نرمافزار «حقوق و دستمزد» و ارسال خودكار اطلاعات كاركرد به منظور محاسبه حقوق پرسنل، از ديگر مزيتهاي كاربري اين سيستم است. نرم افزار حضور و غياب نه تنها سيستم را يكپارچه نموده، بلكه با كاهش هزينه ها بهره وري را افزايش مي دهد. نرمافزار حضور و غياب تحت وب بايد خريداري گردد، براي نصب و راه اندازي نياز به يك يا چند كامپيوتر دارد. نرمافزار افزار چند كاربره معمولا در شركتهاي بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرد. نرمافزار تك كاربره فقط بر روي يك كامپيوتر نصب مي شود و بيشتر براي كسب و كارهاي كوچك مناسب است. اين سيستم بيشتر براي مسائل امنيتي و مكان هاي پر رفت و آمد كارآيي دارد. برخي سيستمهاي امنيتي بيومتريك مستلزم استفاده از كارت هوشمند هستند. با استفاده از اتصال مستقيم بين دوربين و سرور، مي توانيد در همان زمان كنترل و جمع آوري تصاوير از ۲۰ عدد دوربين مداربسته از راه دور از يك سرور.

علاوه بر آن با دوربين عكاسي نا محسوس آن ميتوانيد در هر لحظه ناب ترين تصاوير را خلق كنيد. علاوه بر اين قابليت اتصال به قفلهاي الكترونيكي، زنگ در، دكمه خروج و سنسور را نيز دارا هستند و ميتوانند چندين منطقه زماني و گروه را تعريف نمايند. يكي ديگر از كاربردهاي بسيار شايع استفاده از فن آوري RFID كنترل ورود و خروج وسايط نقليه در محل هايي است كه امنيت ورود و خروج ماشينها بسيار مهم و ضروري بنظر مي رسد. نرمافزار وب بهمراه پايگاه داده آن بر روي كامپيوتر (سرور) شركت مشتري نصب مي گردد، اما نرمافزار ابري بهمراه پايگاه داده، نيازي به نصب در محل مشتري ندارد و بر روي سرور شركت ميزبان (فروشنده) استقرار مي يابد. مهمترين تفاوت حضور و غياب تحت وب با حضور و غياب ابري، تفاوت در نوع ميزبان(سرور) نرمافزار و محل ذخيره سازي اطلاعات است. دستگاه حضور و غياب بايوتايم مدل BT-200 يك دستگاه كارت ساعت زني با دقت بسيار بالا ، كه از فناوري تشخيص الگوي اثر انگشت و كارت هاي بدون تماس براي ثبت تردد پرسنل مي باشد. دوستان ما يه نرم افزار تحت وب مي خوايم براي سيستم حضور و غياب .

نرم افزار حضور و غياب كاركنان بعد از پرداخت اينترنتي ميسر مي شود. حضور و غياب وب يك نرمافزار محلي است كه نرمافزار و ديتابيس آن در اختيار خريدار قرار مي گيرد و امنيت اطلاعات آن به نحوه نگهداري و تمهيدات در نظر گرفته شده توسط مشتري بستگي دارد. اصولا براي ه كد ست گاههاي اثر انگشت نياز به دانش بالايي در رابطه با نحوه كاراين سنسورها مي باشد . ممكن است اين شبكه كمي گستردهتر بوده و شامل چندين شركت يا چند مكان از يك شركت در نقاط مختلف باشد كه با هم در ارتباط هستند. در حضور و غياب ابري، داده ها بر روي سرور شركت ارائه دهنده خدمات قرار دارد. بعضي از مدل هاي اين سيستم داراي قابليت حضور و غياب و گزارش گيري مي باشند. اين سيستم حضور غياب قابليت كار كردن با هر دو سنسور كارت خوان بدون تماس و اثر انگشت را دارد. نرم افزار چند كاربره بر روي دو يا چند كامپيوتر با مركزيت يك كامپيوتر (سرور) نصب مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۲:۰۱ ] [ كارآموز شركت ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب